Komunikaty PR

Wkrótce ogłoszenie zwycięzców Paint the Future, projektu AkzoNobel

2021-11-10  |  10:00
Biuro prasowe

AkzoNobel zaprosiło 11 finalistów projektu Paint the Future do udziału w trzydniowym spotkaniu, które odbędzie się w Amsterdamie w dniach 16-18 listopada. W trakcie zaplanowanych paneli dyskusyjnych startupy i eksperci AkzoNobel będą mogli przeanalizować potencjalną dalszą współpracę.

 

Dla zaproszonych uczestników AkzoNobel przygotował specjalny program, a w nim indywidualne sesje, wykłady oraz mnóstwo innych spotkań, które pomogą w nawiązaniu kontaktów z liderami biznesu, a przede wszystkim z ekspertami merytorycznymi.

Podczas ceremonii zamknięcia ogłoszeni zostaną zwycięzcy tegorocznej edycji Paint the Future, którzy otrzymają przewidzianą nagrodę i podpiszą umowę o współpracy z AkzoNobel nad zrównoważonymi rozwiązaniami biznesowymi.

Bootcamp Paint the Future to pełne energii i bardzo energetyczne wydarzenie. Z niecierpliwością czekam nasze spotkanie z finalistami – mówi Klaas Kruithof, Dyrektor ds. Technologii AkzoNobel oraz Przewodniczący jury Paint the Future. – Innowacje oparte na współpracy są istotną częścią naszej strategii zrównoważonego rozwoju People. Planet. Paint. Jesteśmy podekscytowani, widząc, jak taka współpraca wpływa na naszą branżę.

 

11 startupów biorących udział w bootcampie Paint the Future w Amsterdamie to:

GreenMantra Technologies

Kanada

Upcykling odpadów polistyrenowych do monomeru/oligomerów styrenu

Halley Labs

Izrael

Optymalizacja aplikacji farby

SolCold Ltd

Izrael

Zrównoważona powłoka samoochładzająca

Techstyle Materials

USA

Powłoki regulujące ciepło i wilgoć w budynkach

Graphite Innovation and Technologies

Kanada

Powłoka przeciwporostowa zaprojektowana specjalnie dla śmigieł

Repela Tech, LLC

USA

Nowatorska nietoksyczna kontrola zanieczyszczeń

Zinergy

Wielka Brytania

Cienkowarstwowe rozwiązanie do magazynowania energii

Advanced Material Development

Wielka Brytania

Powierzchnie reagujące na temperaturę lub mechanicznie

SIA Aerones

Łotwa

Zautomatyzowane rozwiązania do nakładania farby na wysokości

SprayVision

Czechy

Oparte na danych podejście do optymalnego nakładania farby w sprayu

HausBots

Wielka Brytania

Robot do kontroli i nakładania farby

 

Członkowie naszego jury mają bogatą wiedzę specjalistyczną w zakresie takich obszarów, jak: innowacje, technologie cyfrowe, biznes, nauka, marketing, inwestycje oraz obsługa klienta – mówi Ally van der Boon, Menedżer programu Paint the Future.– Dzięki zaangażowaniu ekspertów, a także włączeniu do tego grona poprzedniego zwycięzcy konkursu Paint the Future, uzyskamy szeroką perspektywę na zaproponowane rozwiązania, a także ich potencjalny wpływ na branżę.

Bazując na pozytywnych doświadczeniach z pierwszej edycji Paint the Future w 2019 roku, a także organizowanych lokalnych programach dla startupów w Brazylii (2020) i Chinach (2021), można założyć, że bieżąca edycja programu będzie ogromnym wsparciem dla AkzoNobel w rozwoju innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań.

Więcej informacji o Paint the Future 2021 można znaleźć na www.letspaintthefuture.com/global-challenge-2021/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji Biuro prasowe
2025-08-11 | 05:00

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

W nowoczesnych zakładach przemysłowych proces mycia nie jest już pojedynczym etapem, lecz zintegrowaną częścią procesu produkcyjnego, który musi być w pełni
Przemysł Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali
2025-07-18 | 09:00

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowoczesna myjnia przemysłowa NOYEN Compact 600 – wysoka wydajność i elastyczność w jednym urządzeniu Firma NOYEN wprowadza nowoczesne systemy myjące do cenionej
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.