ZA NAMI II EDYCJA KONFERENCJI I TARGÓW #JESTEM FACHOWCEM POLBRUK 2023
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
W konferencji i targach wzięło udział 350 osób. W programie znajdowało się wiele ciekawych wykładów i prezentacji oraz quizy i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Tematem przewodnim konferencji była idea budowy bardziej przyjaznej dla mieszkańców i środowiska przestrzeni bazującej na materiałach budowlanych o odpowiedniej jakości i parametrach. Obecni usłyszeli o aktualnych trendach w projektowaniu i nowych produktach marki Polbruk. Opowiadał o tym Wojciech Średniawa – Główny Projektant Polbruk S.A. Ważnym zagadnieniem była wodoprzepuszczalność powierzchni z kostki brukowej. Temat ten został zaprezentowany przez Marka Pałasza - Dyrektora ds. Innowacji Technicznych Polbruk S.A. oraz Przemysława Durleja - Pełnomocnika Prezesa ds. wdrażania produktów VAP Bosta-Beton. Podczas konferencji zaprezentowały się firmy należące do Grupy CRH - kluczowego dystrybutora materiałów budowlanych na świecie: Cement Ożarów, Bosta-Beton i Trzuskawica. Gośćmi specjalnymi konferencji w Katowicach były P. Izabela Szarmach i P. Olga Piórkowska, projektantki i prowadzące program TV „Wymarzone Ogrody” HGTV Polska, które od lat zajmują się aranżacją przestrzeni i projektowaniem ogrodów.
Najważniejszym punktem spotkania branżowego w Katowicach był prestiżowy konkurs o Puchar Jestem Fachowcem Polbruk 2023. W konkursie startowało 10 brukarskich drużyn, które podjęły się zadania zbudowania aranżacji według zadanego projektu w 1,5 godz. Konkursowi towarzyszyły ogromne emocje.
Podczas targów liderzy rynku kostki brukowej zaprezentowali nowości w branży, które warto poznać przed rozpoczęciem wiosennego sezonu 2023. Gospodarz wydarzenia - firma Polbruk przygotowała ogród pokazowy, stanowiska R&D oraz projektowe. W gronie wystawców znalazły się firmy: Catchshift - producent podnośników próżniowych, Sicol - producent chemii budowlanej oraz specjalistycznych spoiw ogniotrwałych i chemoodpornych dla budownictwa, Mascot - producent odzieży roboczej i obuwia ochronnego, Mimal - producent lekkich maszyn budowlanych i narzędzi brukarskich, Kostrabau - dystrybutor tarcz diamentowych i odzieży ochronnej, Probst - producent narzędzi, wyposażenia i maszyn budowlanych, a także lider technologii odwadniania w Polsce - firma Aco. Swoje stanowiska miały też spółki z Grupy CRH: Trzuskawica - lider w wydobyciu kamienia wapiennego i w produkcji wapna w Polsce, Cement Ożarów - producent cementu i produktów specjalnych oraz Bosta-Beton - producent betonu towarowego.
***
Targi #Jestem Fachowcem Polbruk adresowane są do specjalistów, fachowców, brukarzy oraz firm profesjonalnie trudniących się brukarstwem, a także producentów oraz dystrybutorów produktów komplementarnych dla kostki brukowej. Znaczną część odbiorców stanowią również firmy świadczące usługi wspierające biznes brukarski.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Polbruk S.A. – to jeden z liderów w produkcji kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce. Stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.
O firmie
www.polbruk.pl
www.facebook.com/polbruk
www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/
www.facebook.com/JestemFachowcem

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.