Zebra Technologies z Nową, Zaawansowaną Ofertą Machine Vision
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Nowa oferta systemu jest odpowiedzią na potrzeby operatorów produkcyjnych i magazynowych w zakresie systemów wizyjnych.
Warszawa, Polska – 24 stycznia 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), innowator pierwszej linii biznesu z rozwiązaniami i partnerami, którzy zapewniają przewagę wydajności, ogłosił dzisiaj globalne wdrożenie nowego, zaawansowanego programu specjalizacji w dziedzinie Machine Vision dla partnerów zaangażowanych w branżę automatyki przemysłowej i systemy wizyjne (MV).
Nowy zaawansowany poziom partnerski w dziedzinie systemów wizyjnych daje reselerom dostęp do bardziej rozszerzonego portfolio firmy Zebra w zakresie obrazowania przemysłowego, w tym do nowych, wysoce wyspecjalizowanych produktów i rozwiązań, między innymi dzięki przejęciu firmy Matrox Imaging. Klienci korzystający z Machine Vision będą mieli również dostęp do wybranych dodatkowych funkcji oprogramowania Aurora od Zebra Technologies.
Utworzony w ten sposób nowy poziom specjalizacji w dziedzinie Machine Vision odzwierciedla aspiracje i potrzeby klientów produkcyjnych oraz magazynowych Zebra, poszukujących zaawansowanych rozwiązań w zakresie automatyzacji i kontroli jakości. Dzięki dostępowi do zaawansowanej oferty, partnerzy mogą teraz współpracować z firmą Zebra, pomagając swoim klientom w zwiększeniu wydajności i produktywności za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu systemów wizyjnych.
„Operatorzy produkcyjni i magazynowi wysoce cenią sobie partnerów posiadających doświadczenie, obycie biznesowe i wiedzę technologiczną, które umożliwiają im pokonanie wyzwań związanych z obrazowaniem przemysłowym" - powiedział Allan Anderson, dyrektor zarządzający Clearview, partnera Matrox Imaging i jednego z pierwszych, którzy dołączyli do nowej grupy Advanced Tier firmy Zebra. „Razem z Zebra Technologies mamy teraz więcej możliwości, aby dalej działać jako zaufany dostawca rozwiązań, na których mogą polegać nasi klienci. Szczególnie gdy coraz częściej wykorzystują oni automatyzację, pomagającą im wygrywać w dzisiejszej gospodarce opartej na konkurencyjnym rynku".
Zebra stworzyła również specjalnie zaprojektowane programy edukacyjne, obejmujące zasoby Matrox Imaging's Vision Academy, dla obecnych i nowych partnerów. Dzięki temu zostaną oni w pełni zaznajomieni z portfolio Zebra i otrzymają wsparcie dedykowanego zespołu ds. wiedzy w zakresie widzenia maszynowego i stacjonarnego skanowania przemysłowego.
„Wraz ze wzrostem tempa produkcji, łańcuchy dostaw stają się bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek wcześniej, a ilość, szybkość i różnorodność danych wymaganych do ich optymalizacji wciąż się zwiększa" - powiedział Donato Montanari, dyrektor generalny i wiceprezes działu Machine Vision w firmie Zebra Technologies. „Dzięki nowej grupie Advanced Tier w naszym programie partnerskim, najbardziej zaawansowane technologie obrazowania, takie jak czujniki 3D, frame grabbery, Matrox Imaging Library i kontrolery wizyjne Matrox z wbudowaną technologią PC, są teraz dostępne dla naszych partnerów, aby pomóc sprostać każdemu wyzwaniu” – podsumowuje.
KLUCZOWE WNIOSKI
- Zebra uruchomiła nową zaawansowaną strefę specjalizacji Machine Vision w ramach programu PartnerConnect dla najbardziej wykwalifikowanych i doświadczonych partnerów specjalizujących się w dziedzinie systemów wizyjnych.
- Specjalizacja daje dostęp do nowych, wysoce wyspecjalizowanych produktów i rozwiązań w ramach szybko rozwijającego się portfolio firmy Zebra w zakresie systemów wizyjnych, dzięki przejęciu firmy Matrox Imaging w połowie 2022 roku.
- Nowe ścieżki szkoleniowe, zasoby i zespoły specjalistów będą wspierać obecnych i nowych partnerów.
O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES
Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives
Kontakt medialny:
Daniel Blackman
Zebra Technologies
+44 (0) 7408 864 597
daniel.blackman@zebra.com
Analityk:
Kasia Fahmy
Zebra Technologies
+1-224-306-8654
k.fahmy@zebra.com
ZEBRA i stylizowany wizerunek głowy Zebry są znakami towarowymi należącymi do Zebra Technologies Corporation, zarejestrowanymi w wielu krajach na całym świecie. Wszystkie inne znaki towarowe są własnością ich właścicieli. ©2023 Zebra Technologies Corporation oraz/lub jej oddziały.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.