Zebra Technologies z Nową, Zaawansowaną Ofertą Machine Vision
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Nowa oferta systemu jest odpowiedzią na potrzeby operatorów produkcyjnych i magazynowych w zakresie systemów wizyjnych.
Warszawa, Polska – 24 stycznia 2023 – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), innowator pierwszej linii biznesu z rozwiązaniami i partnerami, którzy zapewniają przewagę wydajności, ogłosił dzisiaj globalne wdrożenie nowego, zaawansowanego programu specjalizacji w dziedzinie Machine Vision dla partnerów zaangażowanych w branżę automatyki przemysłowej i systemy wizyjne (MV).
Nowy zaawansowany poziom partnerski w dziedzinie systemów wizyjnych daje reselerom dostęp do bardziej rozszerzonego portfolio firmy Zebra w zakresie obrazowania przemysłowego, w tym do nowych, wysoce wyspecjalizowanych produktów i rozwiązań, między innymi dzięki przejęciu firmy Matrox Imaging. Klienci korzystający z Machine Vision będą mieli również dostęp do wybranych dodatkowych funkcji oprogramowania Aurora od Zebra Technologies.
Utworzony w ten sposób nowy poziom specjalizacji w dziedzinie Machine Vision odzwierciedla aspiracje i potrzeby klientów produkcyjnych oraz magazynowych Zebra, poszukujących zaawansowanych rozwiązań w zakresie automatyzacji i kontroli jakości. Dzięki dostępowi do zaawansowanej oferty, partnerzy mogą teraz współpracować z firmą Zebra, pomagając swoim klientom w zwiększeniu wydajności i produktywności za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu systemów wizyjnych.
„Operatorzy produkcyjni i magazynowi wysoce cenią sobie partnerów posiadających doświadczenie, obycie biznesowe i wiedzę technologiczną, które umożliwiają im pokonanie wyzwań związanych z obrazowaniem przemysłowym" - powiedział Allan Anderson, dyrektor zarządzający Clearview, partnera Matrox Imaging i jednego z pierwszych, którzy dołączyli do nowej grupy Advanced Tier firmy Zebra. „Razem z Zebra Technologies mamy teraz więcej możliwości, aby dalej działać jako zaufany dostawca rozwiązań, na których mogą polegać nasi klienci. Szczególnie gdy coraz częściej wykorzystują oni automatyzację, pomagającą im wygrywać w dzisiejszej gospodarce opartej na konkurencyjnym rynku".
Zebra stworzyła również specjalnie zaprojektowane programy edukacyjne, obejmujące zasoby Matrox Imaging's Vision Academy, dla obecnych i nowych partnerów. Dzięki temu zostaną oni w pełni zaznajomieni z portfolio Zebra i otrzymają wsparcie dedykowanego zespołu ds. wiedzy w zakresie widzenia maszynowego i stacjonarnego skanowania przemysłowego.
„Wraz ze wzrostem tempa produkcji, łańcuchy dostaw stają się bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek wcześniej, a ilość, szybkość i różnorodność danych wymaganych do ich optymalizacji wciąż się zwiększa" - powiedział Donato Montanari, dyrektor generalny i wiceprezes działu Machine Vision w firmie Zebra Technologies. „Dzięki nowej grupie Advanced Tier w naszym programie partnerskim, najbardziej zaawansowane technologie obrazowania, takie jak czujniki 3D, frame grabbery, Matrox Imaging Library i kontrolery wizyjne Matrox z wbudowaną technologią PC, są teraz dostępne dla naszych partnerów, aby pomóc sprostać każdemu wyzwaniu” – podsumowuje.
KLUCZOWE WNIOSKI
- Zebra uruchomiła nową zaawansowaną strefę specjalizacji Machine Vision w ramach programu PartnerConnect dla najbardziej wykwalifikowanych i doświadczonych partnerów specjalizujących się w dziedzinie systemów wizyjnych.
- Specjalizacja daje dostęp do nowych, wysoce wyspecjalizowanych produktów i rozwiązań w ramach szybko rozwijającego się portfolio firmy Zebra w zakresie systemów wizyjnych, dzięki przejęciu firmy Matrox Imaging w połowie 2022 roku.
- Nowe ścieżki szkoleniowe, zasoby i zespoły specjalistów będą wspierać obecnych i nowych partnerów.
O FIRMIE ZEBRA TECHNOLOGIES
Zebra (NASDAQ: ZBRA) umożliwia organizacjom prosperowanie w ekonomii na żądanie (ang. on-demand economy), sprawiając, że każdy pracownik pierwszej linii i zasoby na obrzeżach stają się widoczne, zintegrowane i w pełni zoptymalizowane. Ekosystem firmy Zebra obejmuje ponad 10 000 partnerów w ponad 100 krajach, dzięki czemu obsługujemy klientów różnej wielkości – w tym 86% firm z listy Fortune 100 – oferując wielokrotnie nagradzane rozwiązania, w tym sprzęt, oprogramowanie i usługi, które digitalizują i automatyzują przepływ pracy. Łańcuchy dostaw stają się bardziej dynamiczne, klienci i pacjenci są lepiej obsługiwani, a pracownicy są bardziej zaangażowani, gdy korzystają z rozwiązań innowacyjnych firmy Zebra, które pomagają im lepiej wyczuwać, analizować i działać w czasie rzeczywistym. Zebra niedawno rozszerzyła swoją ofertę w zakresie automatyki przemysłowej dzięki przejęciu firmy Fetch Robotics oraz zwiększyła swoje możliwości w zakresie oprogramowania do systemów wizyjnych i sztucznej inteligencji dzięki przejęciu firm Adaptive Vision i antuit.ai. Zebra znalazła się na 25. miejscu inauguracyjnej listy 100 najbardziej lubianych miejsc pracy tygodnika Newsweek oraz na 79. miejscu w Forbes na liście 500 najlepszych pracodawców średniej wielkości w Ameryce. Dowiedz się więcej na stronie www.zebra.com lub zapisz się na listę powiadomień o nowościach. Śledź blog firmy Zebra pt. Your Edge, serwisy LinkedIn, Twitter i Facebook oraz sprawdź nasze Story Hub: Zebra Perspectives
Kontakt medialny:
Daniel Blackman
Zebra Technologies
+44 (0) 7408 864 597
daniel.blackman@zebra.com
Analityk:
Kasia Fahmy
Zebra Technologies
+1-224-306-8654
k.fahmy@zebra.com
ZEBRA i stylizowany wizerunek głowy Zebry są znakami towarowymi należącymi do Zebra Technologies Corporation, zarejestrowanymi w wielu krajach na całym świecie. Wszystkie inne znaki towarowe są własnością ich właścicieli. ©2023 Zebra Technologies Corporation oraz/lub jej oddziały.

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.