Komunikaty PR

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

2020-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.6 MB )

Wafle Familijne, najbardziej rodzinne wafelki w Polsce, królują w polskich domach od 1995 roku. Niezmiennie od 25. lat produkowane są w Bydgoszczy. Od samego początku wyróżniały się innowacyjnością. Marka jako pierwsza wprowadziła wariant „dwusmakowy” (dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – w jednym wafelku), który w ówczesnym czasie był unikalny. Aktualnie portfolio obejmuje 11 smaków, a wśród nich kultowe już Wafle Familijne o smaku kakaowo-śmietankowym. 

 Mechanizm jubileuszowej loterii „Familijne 25. urodziny” jest prosty. Aby móc wygrać gotówkę, a w wielkim finale zyskać szansę na rodzinny samochód (Volkswagen T-Cross) – nagrodę główną, wystarczy zakupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie familijne.pl i zdrapać wirtualną, jubileuszową zdrapkę. Urodzinową akcją objęte zostało całe portfolio smaków. Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów aż 1000 pakietów Wafli Familijnych na start, bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii, która potrwa do końca sierpnia, udostępniono na stronie familijne.pl. 

Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży aż do końca sierpnia. Z początkiem lipca startuje kampania telewizyjna pod hasłem „Familijne świętują 25. Urodziny!”. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz kinach. Komunikacja loteryjna będzie realizowana także we współpracy z influencerami oraz w ramach dedykowanej akcji jubileuszowej na antenie radia ZET. Przekaz promocyjny wzmocnią nośniki OOH, reklama w prasie branżowej oraz specjalne, urodzinowe materiały POS w punktach sprzedaży.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=QUdtnAX_2nY


Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl            

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.