Komunikaty PR

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

2020-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.6 MB )

Wafle Familijne, najbardziej rodzinne wafelki w Polsce, królują w polskich domach od 1995 roku. Niezmiennie od 25. lat produkowane są w Bydgoszczy. Od samego początku wyróżniały się innowacyjnością. Marka jako pierwsza wprowadziła wariant „dwusmakowy” (dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – w jednym wafelku), który w ówczesnym czasie był unikalny. Aktualnie portfolio obejmuje 11 smaków, a wśród nich kultowe już Wafle Familijne o smaku kakaowo-śmietankowym. 

 Mechanizm jubileuszowej loterii „Familijne 25. urodziny” jest prosty. Aby móc wygrać gotówkę, a w wielkim finale zyskać szansę na rodzinny samochód (Volkswagen T-Cross) – nagrodę główną, wystarczy zakupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie familijne.pl i zdrapać wirtualną, jubileuszową zdrapkę. Urodzinową akcją objęte zostało całe portfolio smaków. Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów aż 1000 pakietów Wafli Familijnych na start, bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii, która potrwa do końca sierpnia, udostępniono na stronie familijne.pl. 

Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży aż do końca sierpnia. Z początkiem lipca startuje kampania telewizyjna pod hasłem „Familijne świętują 25. Urodziny!”. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz kinach. Komunikacja loteryjna będzie realizowana także we współpracy z influencerami oraz w ramach dedykowanej akcji jubileuszowej na antenie radia ZET. Przekaz promocyjny wzmocnią nośniki OOH, reklama w prasie branżowej oraz specjalne, urodzinowe materiały POS w punktach sprzedaży.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=QUdtnAX_2nY


Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl            

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.