Komunikaty PR

25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

2020-07-01  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania plakat ( 0.6 MB )

Wafle Familijne, najbardziej rodzinne wafelki w Polsce, królują w polskich domach od 1995 roku. Niezmiennie od 25. lat produkowane są w Bydgoszczy. Od samego początku wyróżniały się innowacyjnością. Marka jako pierwsza wprowadziła wariant „dwusmakowy” (dwa kremy – kakaowy i śmietankowy – w jednym wafelku), który w ówczesnym czasie był unikalny. Aktualnie portfolio obejmuje 11 smaków, a wśród nich kultowe już Wafle Familijne o smaku kakaowo-śmietankowym. 

 Mechanizm jubileuszowej loterii „Familijne 25. urodziny” jest prosty. Aby móc wygrać gotówkę, a w wielkim finale zyskać szansę na rodzinny samochód (Volkswagen T-Cross) – nagrodę główną, wystarczy zakupić 2 dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie familijne.pl i zdrapać wirtualną, jubileuszową zdrapkę. Urodzinową akcją objęte zostało całe portfolio smaków. Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów aż 1000 pakietów Wafli Familijnych na start, bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii, która potrwa do końca sierpnia, udostępniono na stronie familijne.pl. 

Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży aż do końca sierpnia. Z początkiem lipca startuje kampania telewizyjna pod hasłem „Familijne świętują 25. Urodziny!”. Emisje spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych oraz kinach. Komunikacja loteryjna będzie realizowana także we współpracy z influencerami oraz w ramach dedykowanej akcji jubileuszowej na antenie radia ZET. Przekaz promocyjny wzmocnią nośniki OOH, reklama w prasie branżowej oraz specjalne, urodzinowe materiały POS w punktach sprzedaży.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=QUdtnAX_2nY


Marka: Familijne

Produkt: Familijne Gofrowe

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl            

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.