Komunikaty PR

„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk

2020-08-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk

Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego wizerunku marki.

„30 dni dookoła smaku” – to pierwsza tego typu akcja organizowana nad Bałtykiem przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Do końca sierpnia we wszystkie wakacyjne weekendy w nadmorskich miastach Polski konsumentom rozdanych zostanie 50 tys. bezpłatnych próbek kabanosów pod marką „Nasze Polskie”.

Akcja przeprowadzona zostanie w 12 miejscowościach: Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Władysławowie, Chałupach, Juracie, Jastarni, Helu, Łebie, Ustce, Darłowie i Międzyzdrojach. Próbki produktu rozdawać będzie sześcioosobowa ekipa „podróżników i poszukiwaczy przygód”.

– Chcemy zapoznać konsumentów z naszą tegoroczną nowością – kabanosami „Nasze Polskie”. Zawierają one wyłącznie polskie mięso i w dodatku są produkowane przez firmę ze 100% polskim kapitałem. Cechuje je wysoka mięsność. Do przygotowania 100 g kabanosów wieprzowych wykorzystuje się 180 g, a drobiowych 170 g mięsa. Produkt jest bezglutenowy i bez problemu można go przechowywać poza lodówką. Kabanosy nie zawierają fosforanów, barwników oraz glutaminianu sodu. Dzięki procesowi suszenia ich termin przydatności do spożycia wynosi 90 dni – podkreśla Beata Mroziuk, dyrektor ds. marketingu w ZM „Silesia”.

Dodaje, że celem akcji jest m.in. zwiększenie rozpoznawalności kabanosów, budowa pozytywnego doświadczenia marki, a także przedstawienie odbiorcom zalet i przewag konkurencyjnych produktu, ich cech wyróżniających oraz smaku. – Choć kabanosy „Nasze Polskie” dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, to dla części konsumentów może to być pierwsze spotkanie z naszym produktem – dodaje dyrektor Beata Mroziuk.

Zwraca ona również uwagę na nieszablonową formułę akcji, w której uczestniczyć będą młodzi ludzie lubiący podróże i wyzwania związane z przygodami. – Chcieliśmy odejść od klasycznej formuły akcji samplingowych. Uczestnicy projektu „30 dni dookoła smaku” będą nie tylko rozdawać próbki, ale też rozmawiać z ludźmi, starając się nawiązywać z nimi kontakt. Bardzo zależy nam na interakcji z konsumentami – mówi Beata Mroziuk. Całe wydarzenie będzie dokumentowane m.in. w mediach społecznościowych poprzez zdjęcia i filmy. – Będziemy na bieżąco relacjonować przebieg akcji, informować, gdzie są nasi podróżnicy, dzielić się wrażeniami i pokazywać,  jak np. na naszą akcję reagują konsumenci. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidzieliśmy dodatkowe gadżety – dodaje dyrektor Mroziuk.

Ze względu na zagrożenie Covid-19 uczestnicy akcji będą nosić maski ochronne i często dezynfekować dłonie. Dezynfekcji poddawane będą na bieżąco także wszystkie elementy wyposażenia technicznego, w tym samochód-chłodnia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.