„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego wizerunku marki.
„30 dni dookoła smaku” – to pierwsza tego typu akcja organizowana nad Bałtykiem przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Do końca sierpnia we wszystkie wakacyjne weekendy w nadmorskich miastach Polski konsumentom rozdanych zostanie 50 tys. bezpłatnych próbek kabanosów pod marką „Nasze Polskie”.
Akcja przeprowadzona zostanie w 12 miejscowościach: Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Władysławowie, Chałupach, Juracie, Jastarni, Helu, Łebie, Ustce, Darłowie i Międzyzdrojach. Próbki produktu rozdawać będzie sześcioosobowa ekipa „podróżników i poszukiwaczy przygód”.
– Chcemy zapoznać konsumentów z naszą tegoroczną nowością – kabanosami „Nasze Polskie”. Zawierają one wyłącznie polskie mięso i w dodatku są produkowane przez firmę ze 100% polskim kapitałem. Cechuje je wysoka mięsność. Do przygotowania 100 g kabanosów wieprzowych wykorzystuje się 180 g, a drobiowych 170 g mięsa. Produkt jest bezglutenowy i bez problemu można go przechowywać poza lodówką. Kabanosy nie zawierają fosforanów, barwników oraz glutaminianu sodu. Dzięki procesowi suszenia ich termin przydatności do spożycia wynosi 90 dni – podkreśla Beata Mroziuk, dyrektor ds. marketingu w ZM „Silesia”.
Dodaje, że celem akcji jest m.in. zwiększenie rozpoznawalności kabanosów, budowa pozytywnego doświadczenia marki, a także przedstawienie odbiorcom zalet i przewag konkurencyjnych produktu, ich cech wyróżniających oraz smaku. – Choć kabanosy „Nasze Polskie” dostępne są zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, to dla części konsumentów może to być pierwsze spotkanie z naszym produktem – dodaje dyrektor Beata Mroziuk.
Zwraca ona również uwagę na nieszablonową formułę akcji, w której uczestniczyć będą młodzi ludzie lubiący podróże i wyzwania związane z przygodami. – Chcieliśmy odejść od klasycznej formuły akcji samplingowych. Uczestnicy projektu „30 dni dookoła smaku” będą nie tylko rozdawać próbki, ale też rozmawiać z ludźmi, starając się nawiązywać z nimi kontakt. Bardzo zależy nam na interakcji z konsumentami – mówi Beata Mroziuk. Całe wydarzenie będzie dokumentowane m.in. w mediach społecznościowych poprzez zdjęcia i filmy. – Będziemy na bieżąco relacjonować przebieg akcji, informować, gdzie są nasi podróżnicy, dzielić się wrażeniami i pokazywać, jak np. na naszą akcję reagują konsumenci. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidzieliśmy dodatkowe gadżety – dodaje dyrektor Mroziuk.
Ze względu na zagrożenie Covid-19 uczestnicy akcji będą nosić maski ochronne i często dezynfekować dłonie. Dezynfekcji poddawane będą na bieżąco także wszystkie elementy wyposażenia technicznego, w tym samochód-chłodnia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.