Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem

2020-01-10  |  13:00
Biuro prasowe

E.Wedel wystartował z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlemi oferującym zimowe rozrywki w mieście, jak i w górskich miejscowościach. Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020. Najbardziej czekoladowa marka zagości w aż dziewięciu lokalizacjach, gdzie zadba o to, aby uprzyjemnić zimę. 

Początek akcji w Warszawie 

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Wydarzenie w stolicy było początkiem akcji Zima z Wedlem. Od tego momentu, odwiedzający mogą skorzystać z dwóch, dużych lodowisk, czy też 12-metrowej Górki Lodowej E.Wedel, przeznaczonej do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekają też tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Nowością na Zimowym Narodowym jest Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie, wziąć udział w grach i zabawach, np. Czekoladowych Puzzlach czy Czekoladowym Quizie. W świąteczny nastrój nastraja kilkunastometrowa, iluminowana choinka E.Wedel.

E.Wedel na Stokach Narciarskich i Lodowiskach

Aby zagwarantować zimową rozrywkę w innych częściach Polski, E.Wedel organizuje także trzy 5-dniowe eventy na stokach w Szczyrku (7-11 lutego), Czarnej Górze (13-17 lutego) i Białce Tatrzańskiej (31 stycznia-4 lutego). Podczas wydarzeń będzie można odwiedzić Strefę Przyjemności, która będzie miejscem regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady, w strefie dostępna będzie fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznają sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Dodatkowo dla najmłodszych dostępna będzie mobilna strefa zabaw o nazwie Małe przyjemnościoraz górka lodowa i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane będą również meetupy z ambasadorką akcji, Kompleksiarą. 

- Akcja Zima z Wedlem ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventów mogli odetchnąć po aktywnym dniu na stoku oraz lodowisku, ogrzać się gorącą czekoladą po wielu godzinach na mrozie, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z atrakcji Zimy z Wedlem! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Najbardziej czekoladowa marka w Polsce gwarantuje również zabawę na lodowiskach w największych miastach Polski: w Bydgoszczy (04-05.01), Lublinie (11-12.01), Łodzi (18-19.01), Poznaniu (25-26.01) i w Białymstoku (22-23.02). Eventy na lodowiskach będą składać się ze Strefy Przyjemności z podobnymi atrakcjami jak na stokach, a także Strefy Małych Przyjemności z animatorem prowadzącym gry i zabawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.