Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem

2020-01-10  |  13:00
Biuro prasowe

E.Wedel wystartował z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlemi oferującym zimowe rozrywki w mieście, jak i w górskich miejscowościach. Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020. Najbardziej czekoladowa marka zagości w aż dziewięciu lokalizacjach, gdzie zadba o to, aby uprzyjemnić zimę. 

Początek akcji w Warszawie 

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Wydarzenie w stolicy było początkiem akcji Zima z Wedlem. Od tego momentu, odwiedzający mogą skorzystać z dwóch, dużych lodowisk, czy też 12-metrowej Górki Lodowej E.Wedel, przeznaczonej do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekają też tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Nowością na Zimowym Narodowym jest Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie, wziąć udział w grach i zabawach, np. Czekoladowych Puzzlach czy Czekoladowym Quizie. W świąteczny nastrój nastraja kilkunastometrowa, iluminowana choinka E.Wedel.

E.Wedel na Stokach Narciarskich i Lodowiskach

Aby zagwarantować zimową rozrywkę w innych częściach Polski, E.Wedel organizuje także trzy 5-dniowe eventy na stokach w Szczyrku (7-11 lutego), Czarnej Górze (13-17 lutego) i Białce Tatrzańskiej (31 stycznia-4 lutego). Podczas wydarzeń będzie można odwiedzić Strefę Przyjemności, która będzie miejscem regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady, w strefie dostępna będzie fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznają sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Dodatkowo dla najmłodszych dostępna będzie mobilna strefa zabaw o nazwie Małe przyjemnościoraz górka lodowa i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane będą również meetupy z ambasadorką akcji, Kompleksiarą. 

- Akcja Zima z Wedlem ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventów mogli odetchnąć po aktywnym dniu na stoku oraz lodowisku, ogrzać się gorącą czekoladą po wielu godzinach na mrozie, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z atrakcji Zimy z Wedlem! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Najbardziej czekoladowa marka w Polsce gwarantuje również zabawę na lodowiskach w największych miastach Polski: w Bydgoszczy (04-05.01), Lublinie (11-12.01), Łodzi (18-19.01), Poznaniu (25-26.01) i w Białymstoku (22-23.02). Eventy na lodowiskach będą składać się ze Strefy Przyjemności z podobnymi atrakcjami jak na stokach, a także Strefy Małych Przyjemności z animatorem prowadzącym gry i zabawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.