Komunikaty PR

Akcja Zima z Wedlem

2020-01-10  |  13:00
Biuro prasowe

E.Wedel wystartował z wyjątkowym projektem, prowadzonym pod nazwą Zima z Wedlemi oferującym zimowe rozrywki w mieście, jak i w górskich miejscowościach. Cykl eventów związanych z akcją odbędzie się w okresie ferii zimowych i potrwa do końca lutego 2020. Najbardziej czekoladowa marka zagości w aż dziewięciu lokalizacjach, gdzie zadba o to, aby uprzyjemnić zimę. 

Początek akcji w Warszawie 

W sobotę 30 listopada PGE Narodowy po raz siódmy oficjalnie zamienił się w krainę zimowej rozrywki. Wydarzenie w stolicy było początkiem akcji Zima z Wedlem. Od tego momentu, odwiedzający mogą skorzystać z dwóch, dużych lodowisk, czy też 12-metrowej Górki Lodowej E.Wedel, przeznaczonej do zjazdów na pontonach wprost z trybun. Na fanów sportowej rywalizacji czekają też tory do curlingu, a na kochających jazdę na rolkach, deskorolkach i longboardach, największy w stolicy kryty skatepark. Nowością na Zimowym Narodowym jest Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie, wziąć udział w grach i zabawach, np. Czekoladowych Puzzlach czy Czekoladowym Quizie. W świąteczny nastrój nastraja kilkunastometrowa, iluminowana choinka E.Wedel.

E.Wedel na Stokach Narciarskich i Lodowiskach

Aby zagwarantować zimową rozrywkę w innych częściach Polski, E.Wedel organizuje także trzy 5-dniowe eventy na stokach w Szczyrku (7-11 lutego), Czarnej Górze (13-17 lutego) i Białce Tatrzańskiej (31 stycznia-4 lutego). Podczas wydarzeń będzie można odwiedzić Strefę Przyjemności, która będzie miejscem regeneracji i odpoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady, w strefie dostępna będzie fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznają sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Dodatkowo dla najmłodszych dostępna będzie mobilna strefa zabaw o nazwie Małe przyjemnościoraz górka lodowa i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane będą również meetupy z ambasadorką akcji, Kompleksiarą. 

- Akcja Zima z Wedlem ma na celu uprzyjemnianie czasu spędzonego na zimowych aktywnościach. Zależy nam, aby uczestnicy eventów mogli odetchnąć po aktywnym dniu na stoku oraz lodowisku, ogrzać się gorącą czekoladą po wielu godzinach na mrozie, a także wziąć udział w niecodziennych grach i zabawach. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z atrakcji Zimy z Wedlem! – mówi Dominika Igielińska, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel. 

Najbardziej czekoladowa marka w Polsce gwarantuje również zabawę na lodowiskach w największych miastach Polski: w Bydgoszczy (04-05.01), Lublinie (11-12.01), Łodzi (18-19.01), Poznaniu (25-26.01) i w Białymstoku (22-23.02). Eventy na lodowiskach będą składać się ze Strefy Przyjemności z podobnymi atrakcjami jak na stokach, a także Strefy Małych Przyjemności z animatorem prowadzącym gry i zabawy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.