Amki Superfoods - nowa marka Unitop wchodzi na rynek
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, są źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika oraz są bezglutenowe. Nowość jest dostępna w czterech wariantach smakowych – każdy w unowocześnionej formie podania! Nowe produkty już niedługo będą dostępne na półkach sklepowych.
Marka Amki Superfoods jest kierowana przede wszystkim do konsumenta, który potrzebuje szybkiej, zdrowszej alternatywy codziennych przekąsek czy słodyczy i szuka dodatkowych benefitów z kupowanego produktu, takich jak korzystne właściwości sezamu i zbóż, a przy tym wybiera nowoczesny i bardzo wygodny format. Sam sezam jest bogatym źródłem błonnika, witamin i minerałów, a także przeciwutleniaczy i fitosteroli. Wszystkie warianty smakowe są również wartościowym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu produkty wpisują się w kategorię „superfood”. Dodatkowe właściwości zapewniają dodatki:
- gryka – jest bogatym źródłem błonnika, witamin z grupy B i magnezu, a także żelaza, cynku, miedzi, potasu oraz fosforu;
- jagły – gwarantują obecność cennych aminokwasów: metioniny, leucyny i izoleucyny. Zawiera także fosfor, żelazo i cynk;
- quinoa – jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, wielu witamin i składników mineralnych. Co więcej, zawiera wyjątkowo dużą ilość flawonoidów, dzięki którym ma właściwości antyoksydacyjne;
- amarantus – to bogate źródło żelaza, a także składników mineralnych: wapnia, magnezu, fosforu, potasu.
W displayu znajduje się 18 sztuk danego wariantu. Nowe batony świetnie sprawdzą się umieszczone na półkach przy kasie sklepowej jako produkt impulsowy lub na półce z przekąskami czy produktami prozdrowotnymi, dzięki ich korzystnym właściwościom.
Amki Superfoods wyróżniają się także innowacyjną formą podania. Każdy baton składa się ze złączonych trzech plasterków sezamowych, które można spożyć w całości lub rozdzielić je na pojedyncze części – w zależności od upodobań. Co równie ważne, cechują się chrupkością i są przy tymi bardziej miękkie niż standardowe sezamki – jak wykazały wewnętrzne badania, to cechy, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę. Delikatną słodycz zapewnia obecność naturalnego pszczelego miodu wielokwiatowego. Producent zarejestrował patent na tę linię produktów.
Według badań wzrost kategorii batonów z ziarnami i specjalistycznych jest szczególnie istotny dla branży i w 2019 roku wyniósł aż 11% względem roku ubiegłego[1]. Najwyższa dynamika wzrostu sprzedaży dotyczy przekąsek z ziarnami (lub orzechami), które zawierają wartości odżywcze oraz są nieprzetworzone lub o niskim współczynniku przetworzenia – niemal 12,5% (wzrost wartościowy)[2]. Amki Superfoods to linia produktów, która nie tylko odpowiada na powyższe zapotrzebowanie rynku, ale w równym stopniu dostosowuje się do światowych trendów i oczekiwań ostatecznego konsumenta.
- Kategoria batonów szybko się rozwija, dlatego zdecydowaliśmy się osadzić w niej naszą markę i tym samym zaoferować nowe, unikatowe produkty jej odbiorcom. Konsument szuka obecnie przekąski według dominujących, globalnych megatrendów żywieniowych. Chce produktu poręcznego, szybkiego, natychmiastowego, ale jednocześnie zdrowszego, dającego dodatkowe benefity funkcjonalne i opartego na prostych składnikach. Sięgając po Amki Superfoods dostaje nowoczesną, innowacyjną przekąskę z prostym składem, o korzystnych właściwościach odżywczych przewyższających większość popularnych słodkich przekąsek. Na opakowaniu znajdzie przedstawione w klarowny sposób potrzebne dla siebie informacje, między innymi wskazanie na korzystne wartości. Przy tym jest ono wygodne i przyjazne dla środowiska oraz nadaje się do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
[1] ”M. Cyganiak, „Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce. Trendy i prognozy”, Nielsen 2020.
[2] Tamże.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.