Amki Superfoods - nowa marka Unitop wchodzi na rynek
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, są źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika oraz są bezglutenowe. Nowość jest dostępna w czterech wariantach smakowych – każdy w unowocześnionej formie podania! Nowe produkty już niedługo będą dostępne na półkach sklepowych.
Marka Amki Superfoods jest kierowana przede wszystkim do konsumenta, który potrzebuje szybkiej, zdrowszej alternatywy codziennych przekąsek czy słodyczy i szuka dodatkowych benefitów z kupowanego produktu, takich jak korzystne właściwości sezamu i zbóż, a przy tym wybiera nowoczesny i bardzo wygodny format. Sam sezam jest bogatym źródłem błonnika, witamin i minerałów, a także przeciwutleniaczy i fitosteroli. Wszystkie warianty smakowe są również wartościowym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu produkty wpisują się w kategorię „superfood”. Dodatkowe właściwości zapewniają dodatki:
- gryka – jest bogatym źródłem błonnika, witamin z grupy B i magnezu, a także żelaza, cynku, miedzi, potasu oraz fosforu;
- jagły – gwarantują obecność cennych aminokwasów: metioniny, leucyny i izoleucyny. Zawiera także fosfor, żelazo i cynk;
- quinoa – jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, wielu witamin i składników mineralnych. Co więcej, zawiera wyjątkowo dużą ilość flawonoidów, dzięki którym ma właściwości antyoksydacyjne;
- amarantus – to bogate źródło żelaza, a także składników mineralnych: wapnia, magnezu, fosforu, potasu.
W displayu znajduje się 18 sztuk danego wariantu. Nowe batony świetnie sprawdzą się umieszczone na półkach przy kasie sklepowej jako produkt impulsowy lub na półce z przekąskami czy produktami prozdrowotnymi, dzięki ich korzystnym właściwościom.
Amki Superfoods wyróżniają się także innowacyjną formą podania. Każdy baton składa się ze złączonych trzech plasterków sezamowych, które można spożyć w całości lub rozdzielić je na pojedyncze części – w zależności od upodobań. Co równie ważne, cechują się chrupkością i są przy tymi bardziej miękkie niż standardowe sezamki – jak wykazały wewnętrzne badania, to cechy, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę. Delikatną słodycz zapewnia obecność naturalnego pszczelego miodu wielokwiatowego. Producent zarejestrował patent na tę linię produktów.
Według badań wzrost kategorii batonów z ziarnami i specjalistycznych jest szczególnie istotny dla branży i w 2019 roku wyniósł aż 11% względem roku ubiegłego[1]. Najwyższa dynamika wzrostu sprzedaży dotyczy przekąsek z ziarnami (lub orzechami), które zawierają wartości odżywcze oraz są nieprzetworzone lub o niskim współczynniku przetworzenia – niemal 12,5% (wzrost wartościowy)[2]. Amki Superfoods to linia produktów, która nie tylko odpowiada na powyższe zapotrzebowanie rynku, ale w równym stopniu dostosowuje się do światowych trendów i oczekiwań ostatecznego konsumenta.
- Kategoria batonów szybko się rozwija, dlatego zdecydowaliśmy się osadzić w niej naszą markę i tym samym zaoferować nowe, unikatowe produkty jej odbiorcom. Konsument szuka obecnie przekąski według dominujących, globalnych megatrendów żywieniowych. Chce produktu poręcznego, szybkiego, natychmiastowego, ale jednocześnie zdrowszego, dającego dodatkowe benefity funkcjonalne i opartego na prostych składnikach. Sięgając po Amki Superfoods dostaje nowoczesną, innowacyjną przekąskę z prostym składem, o korzystnych właściwościach odżywczych przewyższających większość popularnych słodkich przekąsek. Na opakowaniu znajdzie przedstawione w klarowny sposób potrzebne dla siebie informacje, między innymi wskazanie na korzystne wartości. Przy tym jest ono wygodne i przyjazne dla środowiska oraz nadaje się do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
[1] ”M. Cyganiak, „Prawdziwy obraz rynku słodyczy i przekąsek w Polsce. Trendy i prognozy”, Nielsen 2020.
[2] Tamże.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.