Aż 80% graczy regularnie je lub pije podczas grania w gry
Firma analityczna Newzoo przygotowała analizę dotyczącą sięgania po napoje i przekąski w czasie rozrywki przy grach komputerowych. Znaczna większość graczy na świecie i w Europie je lub pije podczas zabawy. Czy marki spożywcze mogą wykorzystać to zjawisko w swoich działaniach marketingowych?
Według badania 73% graczy z Europy Zachodniej regularnie konsumuje podczas gry. Wsród nich najpopularniejsze przekąski to chipsy, krakersy i inne słone produkty. Gracze stają się więc istotną grupą docelową działań marketingowych marek sprzedających produkty spożywcze.
Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform - poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.
O tym, jak działać w gamingu mogą marki spożywcze opowiedzą na nadchodzącym webinarze specjaliści Gameset – agencji gaming marketingu (grupa LTTM). Spotkanie „Skuteczna kampania gaming marketingowa – marki spożywcze i QSR” odbędzie się we wtorek, 6 października o 14:00. Webinar na platformie Zoom poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner i Karolina Kisły, New Business Strategist. Zapisy: https://bit.ly/gamesetknows_zapisy
Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. Łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.