Komunikaty PR

Aż 80% graczy regularnie je lub pije podczas grania w gry

2020-09-29  |  10:10
Biuro prasowe

Firma analityczna Newzoo przygotowała analizę dotyczącą sięgania po napoje i przekąski w czasie rozrywki przy grach komputerowych. Znaczna większość graczy na świecie i w Europie je lub pije podczas zabawy. Czy marki spożywcze mogą wykorzystać to zjawisko w swoich działaniach marketingowych?

Według badania 73% graczy z Europy Zachodniej regularnie konsumuje podczas gry. Wsród nich najpopularniejsze przekąski to chipsy, krakersy i inne słone produkty. Gracze stają się więc istotną grupą docelową działań marketingowych marek sprzedających produkty spożywcze. 

Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform - poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.

O tym, jak działać w gamingu mogą marki spożywcze opowiedzą na nadchodzącym webinarze specjaliści Gameset – agencji gaming marketingu (grupa LTTM). Spotkanie „Skuteczna kampania gaming marketingowa – marki spożywcze i QSR” odbędzie się we wtorek, 6 października o 14:00. Webinar na platformie Zoom poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner i Karolina Kisły, New Business Strategist. Zapisy: https://bit.ly/gamesetknows_zapisy 

Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. Łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.