Biogo S.A. lider e-commerce branży żywności bio w Polsce rozpoczął emisję akcji

Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości - wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie - internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze.
Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia
Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej. Łączy w sobie ideę minimalistycznego podejścia do życia z miłością do natury oraz inspiracją do zmiany swojego otoczenia na lepsze. Firma posiada również sieć sklepów stacjonarnych, pełniących dodatkowo funkcję profesjonalnych centrów dietetycznych. Nabywcami oferty Biogo są głównie osoby ceniące produkty naturalne, prowadzące zdrowy styl życia i takie, którym zależy na zmianie złych nawyków żywieniowych.
W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty - mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.
Cele emisji prowadzonej przy współpracy z platformą Beesfund
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.
Jako lider e-commerce w branży zdrowej żywności w Polsce chcemy szerzyć naszą misję na kolejne kraje - na początku koncentrujemy się na rynku niemieckim oraz francuskim. W dobie pandemii widzimy też dużą szansę na pozyskanie dobrych lokalizacji stacjonarnych, aby nasi dietetycy kliniczni mogli dzielić się wiedzą ekspercką z klientami, a klienci - odbierać zamówienia internetowe bezpłatnie - dodaje Tomasz Kosowski.
To ważne, aby móc zmieniać świat na lepsze
Branża eko jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Mając na uwadze obecne szanse rynkowe i pozycję lidera, firma Biogo chce jak najlepiej wykorzystać najbliższe miesiące - i posiada do tego doskonałe zaplecze.
Biogo tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem - w przeciągu 5 lat od powstania, marce udało się osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku e-commerce w sprzedaży detalicznej zdrowej żywności. Każdy rok finansowy firma zamyka przychodem min. o 42% wyższym niż w roku go poprzedzającym i co najważniejsze - w obecnym czasie utrzymuje tę dynamikę. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, Biogo zyskuje coraz więcej lojalnych klientów.
Celem krótkotrwałym w działalności Biogo S.A. jest popularyzacja ekologicznej i ekonomicznej żywności dla człowieka. Z kolei do celów długotrwałych należy przede wszystkim informowanie oraz rozpowszechnianie efektywnych sposobów ochrony zdrowia i życia na Ziemi w środowisku mediów społecznościowych i sieci internetowej.
Ważną informacją dla inwestorów jest również plan wejścia na GPW na parkiet Newconnect w ciągu 2-3 lat oraz pierwsza wypłata dywidendy, która planowana jest po okresie wydatkowania środków z emisji - czyli w 2023 roku.
Warto dodać, że inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranego kierunku rozwoju, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom włączyć się do akcji realnie zmieniającej świat na lepsze - zakup konkretnego pakietu akcji aktywuje przypisaną do niego liczbę drzew do posadzenia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.