Biogo S.A. lider e-commerce branży żywności bio w Polsce rozpoczął emisję akcji
Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości - wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie - internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze.
Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia
Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej. Łączy w sobie ideę minimalistycznego podejścia do życia z miłością do natury oraz inspiracją do zmiany swojego otoczenia na lepsze. Firma posiada również sieć sklepów stacjonarnych, pełniących dodatkowo funkcję profesjonalnych centrów dietetycznych. Nabywcami oferty Biogo są głównie osoby ceniące produkty naturalne, prowadzące zdrowy styl życia i takie, którym zależy na zmianie złych nawyków żywieniowych.
W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty - mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.
Cele emisji prowadzonej przy współpracy z platformą Beesfund
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.
Jako lider e-commerce w branży zdrowej żywności w Polsce chcemy szerzyć naszą misję na kolejne kraje - na początku koncentrujemy się na rynku niemieckim oraz francuskim. W dobie pandemii widzimy też dużą szansę na pozyskanie dobrych lokalizacji stacjonarnych, aby nasi dietetycy kliniczni mogli dzielić się wiedzą ekspercką z klientami, a klienci - odbierać zamówienia internetowe bezpłatnie - dodaje Tomasz Kosowski.
To ważne, aby móc zmieniać świat na lepsze
Branża eko jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku. Mając na uwadze obecne szanse rynkowe i pozycję lidera, firma Biogo chce jak najlepiej wykorzystać najbliższe miesiące - i posiada do tego doskonałe zaplecze.
Biogo tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem - w przeciągu 5 lat od powstania, marce udało się osiągnąć pozycję lidera na polskim rynku e-commerce w sprzedaży detalicznej zdrowej żywności. Każdy rok finansowy firma zamyka przychodem min. o 42% wyższym niż w roku go poprzedzającym i co najważniejsze - w obecnym czasie utrzymuje tę dynamikę. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, Biogo zyskuje coraz więcej lojalnych klientów.
Celem krótkotrwałym w działalności Biogo S.A. jest popularyzacja ekologicznej i ekonomicznej żywności dla człowieka. Z kolei do celów długotrwałych należy przede wszystkim informowanie oraz rozpowszechnianie efektywnych sposobów ochrony zdrowia i życia na Ziemi w środowisku mediów społecznościowych i sieci internetowej.
Ważną informacją dla inwestorów jest również plan wejścia na GPW na parkiet Newconnect w ciągu 2-3 lat oraz pierwsza wypłata dywidendy, która planowana jest po okresie wydatkowania środków z emisji - czyli w 2023 roku.
Warto dodać, że inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranego kierunku rozwoju, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom włączyć się do akcji realnie zmieniającej świat na lepsze - zakup konkretnego pakietu akcji aktywuje przypisaną do niego liczbę drzew do posadzenia.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.