Komunikaty PR

Botanic Garden - nowa kolekcja SLODKIE

2024-08-12  |  15:00
Biuro prasowe

Z miłości do natury i ekologii powstała nowa kolekcja producenta słodyczy reklamowych SLODKIE, nazwana Botanic Garden. Ta wyjątkowa linia czekolad i pralin łączy piękno przyrody, ekologiczne wartości oraz niezwykłe kompozycje smakowe. Nowe propozycje słodyczy reklamowych są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów. 

Produkty z nowej linii Botanic Garden, to nie tylko wyjątkowe smaki, ale także zachwycająca estetyka. Linia składa się m.in. z czekolady w kształcie liścia monstery, małych listków i kwiatków z białej oraz deserowej czekolady. Wśród pralinek znajdziemy między innymi te w kształcie kwiatu lotosu z białej czekolady z nadzieniem matcha oraz z czekolady deserowej z dodatkiem hibiskusa. Każdy produkt powstał z najwyższej jakości składników, pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a ich czysty skład, bez oleju palmowego, podkreśla ekologiczne wartości marki SLODKIE.

Każdy szczegół ma znaczenie 

Za projekt graficzny linii Botanic Garden odpowiada utalentowana ilustratorka Joanna Gębal. Jej prace zdobią opakowania nowych produktów, wnosząc do kolekcji unikalny, artystyczny styl, doskonale harmonizujący z motywami roślinnymi. Produkty z linii Botanic Garden są idealne dla sektora B2B, w tym agencji reklamowych, eventowych i firm. Oprócz pięknego projektu opakowania, producent oferuje możliwość pełnej personalizacji produktu i opakowania, zgodnie z charakterem marki Klienta. 

Botanic Garden to nie tylko kolekcja inspirowana naturą, ale także manifest naszych ekologicznych wartości. Nowa linia promuje piękno i harmonię przyrody, przenosząc te idee do codziennego życia naszych Klientów. Dodatkowym atutem nowej linii jest również jej szata graficzna, którą stworzyła zdolna artystka – Joanna Gębal - podkreśla Anna Garmada, CEO SLODKIE. 

Ekologiczne zaangażowanie SLODKIE

Wszystkie słodycze z kolekcji Botanic Garden są nie tylko zachwycające pod względem smaku, ale również odpowiadają najwyższym standardom ekologicznym. Produkty powstają z czekolady certyfikowanej przez Cocoa Horizons, co gwarantuje, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw. Opakowania zostały stworzone z myślą o ekologii, do ich produkcji wykorzystano papier z certyfikatem FSC, który pochodzi z lasów zarządzanych w bezpieczny dla środowiska sposób. Wszystkie materiały są w 100% biodegradowalne. 

Przykłady wyjątkowych produktów z nowej linii BOTANIC GARDEN:

  • PRALINKA HARMONY – pralinki w kształcie kwiatu lotosu w dwóch wariantach: biała czekolada z nadzieniem matcha i deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.

  • TABLICZKA CZEKOLADY LIŚĆ DELICIOSA – czekoladowy liść monstery dostępny w różnych wariantach: mleczna, biała, deserowa, rubinowa, złota karmelowa, mleczna z miodem, mleczna bez cukru, plant-based, Whole Fruit.

  • PRALINKI HARMONY QUARTET – asortyment 4 pralin w kształcie kwiatu lotosu: biała czekolada z nadzieniem matcha, deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.

  • BOTANIC SPECIAL – asortyment czekoladowych kwiatków i listków: kwiatki z białej czekolady, listki z deserowej czekolady.

Cała kolekcja Botanic Garden jest już dostępna na stronie producenta: www.slodkie.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.