Botanic Garden - nowa kolekcja SLODKIE
Z miłości do natury i ekologii powstała nowa kolekcja producenta słodyczy reklamowych SLODKIE, nazwana Botanic Garden. Ta wyjątkowa linia czekolad i pralin łączy piękno przyrody, ekologiczne wartości oraz niezwykłe kompozycje smakowe. Nowe propozycje słodyczy reklamowych są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów.
Produkty z nowej linii Botanic Garden, to nie tylko wyjątkowe smaki, ale także zachwycająca estetyka. Linia składa się m.in. z czekolady w kształcie liścia monstery, małych listków i kwiatków z białej oraz deserowej czekolady. Wśród pralinek znajdziemy między innymi te w kształcie kwiatu lotosu z białej czekolady z nadzieniem matcha oraz z czekolady deserowej z dodatkiem hibiskusa. Każdy produkt powstał z najwyższej jakości składników, pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a ich czysty skład, bez oleju palmowego, podkreśla ekologiczne wartości marki SLODKIE.
Każdy szczegół ma znaczenie
Za projekt graficzny linii Botanic Garden odpowiada utalentowana ilustratorka Joanna Gębal. Jej prace zdobią opakowania nowych produktów, wnosząc do kolekcji unikalny, artystyczny styl, doskonale harmonizujący z motywami roślinnymi. Produkty z linii Botanic Garden są idealne dla sektora B2B, w tym agencji reklamowych, eventowych i firm. Oprócz pięknego projektu opakowania, producent oferuje możliwość pełnej personalizacji produktu i opakowania, zgodnie z charakterem marki Klienta.
Botanic Garden to nie tylko kolekcja inspirowana naturą, ale także manifest naszych ekologicznych wartości. Nowa linia promuje piękno i harmonię przyrody, przenosząc te idee do codziennego życia naszych Klientów. Dodatkowym atutem nowej linii jest również jej szata graficzna, którą stworzyła zdolna artystka – Joanna Gębal - podkreśla Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Ekologiczne zaangażowanie SLODKIE
Wszystkie słodycze z kolekcji Botanic Garden są nie tylko zachwycające pod względem smaku, ale również odpowiadają najwyższym standardom ekologicznym. Produkty powstają z czekolady certyfikowanej przez Cocoa Horizons, co gwarantuje, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw. Opakowania zostały stworzone z myślą o ekologii, do ich produkcji wykorzystano papier z certyfikatem FSC, który pochodzi z lasów zarządzanych w bezpieczny dla środowiska sposób. Wszystkie materiały są w 100% biodegradowalne.
Przykłady wyjątkowych produktów z nowej linii BOTANIC GARDEN:
-
PRALINKA HARMONY – pralinki w kształcie kwiatu lotosu w dwóch wariantach: biała czekolada z nadzieniem matcha i deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
-
TABLICZKA CZEKOLADY LIŚĆ DELICIOSA – czekoladowy liść monstery dostępny w różnych wariantach: mleczna, biała, deserowa, rubinowa, złota karmelowa, mleczna z miodem, mleczna bez cukru, plant-based, Whole Fruit.
-
PRALINKI HARMONY QUARTET – asortyment 4 pralin w kształcie kwiatu lotosu: biała czekolada z nadzieniem matcha, deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
-
BOTANIC SPECIAL – asortyment czekoladowych kwiatków i listków: kwiatki z białej czekolady, listki z deserowej czekolady.
Cała kolekcja Botanic Garden jest już dostępna na stronie producenta: www.slodkie.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.