City Line - nowa linia produktów Caffè Vergnano!
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Caffè Vergnano wprowadza na rynek City Line, czyli nową linię kaw dla sektora detalicznego. Mieszanki, nawiązujące smakiem i aromatem do najlepszych włoskich tradycji parzenia kawy, dostępne są już w polskim sklepie internetowym marki. Nazwy mieszanek: Amalfi, Portofino oraz Cortina, pochodzą od miast uznawanych za symbole piękna Włoch.
Wyprodukowana przez najstarszą palarnię kawy we Włoszech seria City Line przeznaczona jest na rynki zagraniczne. Mieszanki, które trafiły właśnie do sprzedaży w Polsce mają reprezentować na całym świecie najlepsze włoskie tradycje palenia kawy oraz know-how marki rozwijanej przez blisko 140 lat przez rodzinę Vergnano. Produkty posiadają certyfikat UTZ. Oznacza to, że pochodzą ze zrównoważonych upraw kawy, zostały wyprodukowane z szacunkiem dla ludzi i środowiska.
Amalfi to najbardziej intensywna z mieszanek City Line. Charakteryzuje się odrobinę wyższą kwasowością niż pozostałe kawy. Przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie pobudzającą, dobrze ustrukturyzowaną kawę o lekko pikantnej nucie.
Portofino to kawa o najłagodniejszym smaku i aromacie spośród mieszanek nowej serii Caffè Vergnano. Sprawdzi się idealnie jako towarzysz popołudniowych deserów czy wieczornego odpoczynku.
Cortina to wyważona kawa o średniej intensywności i bogatym aromacie. Charakteryzuje ją nieco słodszy smak od pozostałych mieszanek City Line.
Nowe blendy Caffè Vergnano można znaleźć już w oficjalnym polskim sklepie internetowym marki: www.caffevergnano.pl oraz u regionalnych dystrybutorów. Amalifi i Portofino dostępne są w wersjach zarówno mielonej, jak i ziarnistej. Cortina z kolei dostępna jest wyłącznie w postaci ziaren. Kawy City Line zamknięto w torebkach o gramaturze 250g oraz 500g.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.