Komunikaty PR

City Line - nowa linia produktów Caffè Vergnano!

2020-05-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.51 MB )

Caffè Vergnano wprowadza na rynek City Line, czyli nową linię kaw dla sektora detalicznego. Mieszanki, nawiązujące smakiem i aromatem do najlepszych włoskich tradycji parzenia kawy, dostępne są już w polskim sklepie internetowym marki. Nazwy mieszanek: Amalfi, Portofino oraz Cortina, pochodzą od miast uznawanych za symbole piękna Włoch.

Wyprodukowana przez najstarszą palarnię kawy we Włoszech seria City Line przeznaczona jest na rynki zagraniczne. Mieszanki, które trafiły właśnie do sprzedaży w Polsce mają reprezentować na całym świecie najlepsze włoskie tradycje palenia kawy oraz know-how marki rozwijanej przez blisko 140 lat przez rodzinę Vergnano. Produkty posiadają certyfikat UTZ. Oznacza to, że pochodzą ze zrównoważonych upraw kawy, zostały wyprodukowane z szacunkiem dla ludzi i środowiska.

Amalfi to najbardziej intensywna z mieszanek City Line. Charakteryzuje się odrobinę wyższą kwasowością niż pozostałe kawy. Przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie pobudzającą, dobrze ustrukturyzowaną kawę o lekko pikantnej nucie.

Portofino to kawa o najłagodniejszym smaku i aromacie spośród mieszanek nowej serii Caffè Vergnano. Sprawdzi się idealnie jako towarzysz popołudniowych deserów czy wieczornego odpoczynku.

Cortina to wyważona kawa o średniej intensywności i bogatym aromacie. Charakteryzuje ją nieco słodszy smak od pozostałych mieszanek City Line.

Nowe blendy Caffè Vergnano można znaleźć już w oficjalnym polskim sklepie internetowym marki: www.caffevergnano.pl oraz u regionalnych dystrybutorów. Amalifi i Portofino dostępne są w wersjach zarówno mielonej, jak i ziarnistej. Cortina z kolei dostępna jest wyłącznie w postaci ziaren. Kawy City Line zamknięto w torebkach o gramaturze 250g oraz 500g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta Biuro prasowe
2020-11-25 | 13:50

Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta

Mimo trudnej i nietypowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, również w tym roku kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem Polacy zaczynają już myśleć o przygotowaniach do
Przemysł spożywczy Oświadczenia zdrowotne nie działają?
2020-11-24 | 11:00

Oświadczenia zdrowotne nie działają?

W UE oświadczenia zdrowotne mają pomagać konsumentom zrozumieć jaki wpływ na zdrowie ma kupowana przez nich żywność, a producentom w jasnym oznaczaniu opakowań. Badania naukowców z
Przemysł spożywczy E-sportowe emocje ze smakiem
2020-11-20 | 14:00

E-sportowe emocje ze smakiem

E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Konsument

Na Śląsku stawiają na innowacje społeczne i zielone technologie. Duże inwestycje klimatyczne czekają wszystkie polskie miasta

W najbliższych kilkunastu latach polskie miasta czekają duże inwestycje związane z potrzebą dostosowywania do europejskiej polityki klimatycznej i z przeciwdziałaniem zmianom klimatu. Środki potrzebne są przede wszystkim na nowe technologie, poprawiające jakość życia w długoletniej perspektywie. Sytuację skomplikowała jednak pandemia, w wyniku której samorządy tracą miliony złotych m.in. przez koszty walki z wirusem i mniejsze wpływy z podatków. W trudnych czasach potrzebne jest innowacyjne podejście do zarządzania, zwłaszcza w miastach, których gospodarka opiera się na kopalniach. W ramach projektu Rybnik360 śląskie miasto do 2035 roku chce zastąpić wygaszane stopniowo górnictwo, opierając się m.in. na zielonych technologiach i odnawialnych źródłach energii.

 

Finanse

Tarcza branżowa trafi pod obrady Senatu. Możliwe rozszerzenie listy sektorów uprawnionych do pomocy

Zgodnie z zapowiedziami rządu od 28 listopada ponownie zaczną działać sklepy i usługi w galeriach handlowych, choć w bardziej rygorystycznym reżimie sanitarnym. Na większe luzowanie obostrzeń na razie nie pozwala wciąż wysoka liczba zakażeń i zgonów. Firmy z określonych branż, które pozostają zamknięte, będą mogły liczyć na pomoc z tarczy branżowej, przyjętej w ubiegłym tygodniu przez Sejm. Problem w tym, że lista PKD jest niewystarczająca i z tym najczęściej przedsiębiorcy zgłaszają się dziś do Rzecznika MŚP. Wicepremier Jarosław Gowin zapowiedział, że na etapie prac Senatu wsparcie to może zostać rozszerzone na innych beneficjentów.

Farmacja

Pacjenci z ciężkimi chorobami jelit muszą przerywać terapię po 1-2 latach ze względów administracyjnych. Lekarze apelują o zmiany

Na nieswoiste zapalenia jelit choruje około 50 tys. Polaków, głównie młodych osób przed 35. rokiem życia. Pacjenci z ciężkim przebiegiem choroby potrzebują terapii biologicznej, która w Polsce jest dostępna w ramach programów lekowych. Te ze względów administracyjnych są jednak ograniczone czasowo do 1–2 lat. Po tym okresie pacjenci nie mogą już kontynuować leczenia, a do programu lekowego mogą zostać włączeni ponownie dopiero, kiedy nastąpi nawrót choroby i ciężkie nasilenie jej objawów. Lekarze apelują o zmianę tych kryteriów. – Przerywanie terapii, które może doprowadzić do utraty jej skuteczności, powinno być uznane za błąd. To ryzykowne dla pacjentów – podkreśla prof. Jarosław Reguła, krajowy konsultant w dziedzinie gastroenterologii.

 
 

Problemy społeczne

Pandemia zwiększyła zainteresowanie ubezpieczeniami na życie. Klienci częściej szukają ochrony na wypadek nagłego zachorowania i pobytu w szpitalu

W ostatnich miesiącach widać większe zainteresowanie ubezpieczeniami na życie. Po wiosennym spowolnieniu spowodowanym lockdownem w III kwartale wzrósł popyt na ubezpieczenia, mimo wakacji, które zazwyczaj są spokojniejszym okresem w sprzedaży. W Unilinku od stycznia do września dynamika sprzedaży wzrosła o 120 proc. r/r, a w samym wrześniu – o 136 proc. To nie tylko efekt wzrostu świadomości ubezpieczeniowej, ale też przesunięcia w czasie decyzji o zakupie polisy.