Komunikaty PR

City Line - nowa linia produktów Caffè Vergnano!

2020-05-27  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.51 MB )

Caffè Vergnano wprowadza na rynek City Line, czyli nową linię kaw dla sektora detalicznego. Mieszanki, nawiązujące smakiem i aromatem do najlepszych włoskich tradycji parzenia kawy, dostępne są już w polskim sklepie internetowym marki. Nazwy mieszanek: Amalfi, Portofino oraz Cortina, pochodzą od miast uznawanych za symbole piękna Włoch.

Wyprodukowana przez najstarszą palarnię kawy we Włoszech seria City Line przeznaczona jest na rynki zagraniczne. Mieszanki, które trafiły właśnie do sprzedaży w Polsce mają reprezentować na całym świecie najlepsze włoskie tradycje palenia kawy oraz know-how marki rozwijanej przez blisko 140 lat przez rodzinę Vergnano. Produkty posiadają certyfikat UTZ. Oznacza to, że pochodzą ze zrównoważonych upraw kawy, zostały wyprodukowane z szacunkiem dla ludzi i środowiska.

Amalfi to najbardziej intensywna z mieszanek City Line. Charakteryzuje się odrobinę wyższą kwasowością niż pozostałe kawy. Przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie pobudzającą, dobrze ustrukturyzowaną kawę o lekko pikantnej nucie.

Portofino to kawa o najłagodniejszym smaku i aromacie spośród mieszanek nowej serii Caffè Vergnano. Sprawdzi się idealnie jako towarzysz popołudniowych deserów czy wieczornego odpoczynku.

Cortina to wyważona kawa o średniej intensywności i bogatym aromacie. Charakteryzuje ją nieco słodszy smak od pozostałych mieszanek City Line.

Nowe blendy Caffè Vergnano można znaleźć już w oficjalnym polskim sklepie internetowym marki: www.caffevergnano.pl oraz u regionalnych dystrybutorów. Amalifi i Portofino dostępne są w wersjach zarówno mielonej, jak i ziarnistej. Cortina z kolei dostępna jest wyłącznie w postaci ziaren. Kawy City Line zamknięto w torebkach o gramaturze 250g oraz 500g.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.