Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?
Co przygotować na drugie śniadanie w szkole?
Nowy rok szkolny to wyzwanie nie tylko dla uczniów, ale także dla rodziców. Nieodłącznym elementem każdego dnia w szkole jest drugie śniadanie. Powinno być smaczne, ale przede wszystkim zdrowe i pożywne. Dobrym pomysłem na przekąskę w szkole mogą być kabanosy Nasze Polskie marki Duda. W 100% z polskiego mięsa.
Drugie śniadanie pełni ważną rolę w codziennej diecie, zwłaszcza młodych osób. Dostarcza nie tylko energii do nauki, pozwala wytworzyć nawyk spożywania posiłku o stałej porze oraz dodaje sił do dalszego odkrywania świata. Dlatego tak ważne jest, aby nie pomijać tego posiłku.
Idealnym rozwiązaniem będzie mięsna przekąska np. kabanosy. Nie wymagają chłodzenia, więc przez cały dzień pozostają świeże. Mogą być dodatkiem zarówno np. do domowych wrapów czy kanapek, jak i samodzielną przekąską. Można je uzupełnić o pokrojone w słupki warzywa, dzięki czemu drugie śniadanie będzie stanowiło prawidłowo zbilansowany posiłek.
Mięso jest źródłem wysokowartościowego białka, które uczestniczy w każdym procesie życiowym. Ponadto kabanosy zawierają żelazo, witaminy z grupy B oraz cynk, który odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego, co jest niezwykle ważne dla dzieci
o tej porze roku.
– „Kabanosy „Nasze Polskie” produkowane są w sześciu smakach. Poza klasycznymi, wieprzowymi, oferta obejmuje kabanosy z serem, drobiowo-wieprzowe, pikantne, z boczkiem oraz z pomidorami i ziołami. Dzięki możliwości wyboru spośród tylu smaków, każdy rodzic może być pewien, że znajdzie coś odpowiedniego dla swojej pociechy – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor ds. marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.
Cechą wspólną kabanosów Nasze Polskie jest wysoka zawartość mięsa, a także brak dodatku fosforanów, glutaminianu monosodowego i barwników. Produkty nie zawierają glutenu,
a dzięki procesowi suszenia ich termin przydatności do spożycia wynosi aż 90 dni. Linia Nasze Polskie pod marką Duda produkowana jest w zakładach ZM Silesii w Sosnowcu. Kabanosy wytwarzane są w Polsce z mięsa pochodzącego wyłącznie z krajowej hodowli.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.