Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go
Po niemal roku od rozpoczęcia współpracy nadszedł długo wyczekiwany moment dla Pogromców Marnowania Jedzenia, Costa Coffee i Too Good To Go. Dzięki aplikacji uratujecie pyszne paczki-niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju.
To nie lada gratka dla miłośników tart, kanapek, wrapów i ciast, którym zależy na walce z marnowaniem jedzenia. Sieć kawiarni Costa Coffee włącza wszystkie lokale do grona Pogromców Marnowania. Paczki-niespodzianki z niesprzedaną danego dnia żywnością dostępne są już w aplikacji w całej Polsce. Do tej pory użytkownicy Too Good To Go wspólnie z Costa Coffee uratowali przed zmarnowaniem ponad 14 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowalibyśmy ładując 6 637 463 smartfony.
Włączenie do aplikacji wszystkich lokali Costa Coffee jest dla nas naturalnym rozwinięciem wspaniałej współpracy, jaką podjęliśmy już rok temu. Wspólnie ratujemy nie tylko pyszne jedzenie, ale też kawę, której termin ważności zbliża się ku końcowi. Nasi użytkownicy pokochali paczki dostępne w Costa, dlatego też nie mamy najmniejszych obaw, że dołączenie całej sieci spotka się z ogromnym zainteresowaniem, a posiłki znajdą ratunek w mgnieniu oka. – Powiedziała Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go w Polsce.
Nadwyżki jedzenia to powszechny problem, z którym coraz częściej się zmagamy w dzisiejszym świecie. Costa Coffee chętnie i aktywnie przyłącza się do działań przyjaznych środowisku, w tym do walki właśnie z marnowaniem żywności. Wprowadzenie naszych produktów do aplikacji Too Good To Go to kolejny ważny krok w naszej odpowiedzialnej działalności. Szczególnie cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy, bo od teraz użytkownicy aplikacji mogą ratować paczki niespodzianki w lokalach Costa Coffee na terenie całego kraju! Dla mieszkańców niektórych miejsc w Polsce, to będzie pierwsza taka możliwość. - mówi Wojciech Skoczylas, retail director Costa Poland & Latvia.
Jak to działa?
Aplikacja pomaga w najprostszy możliwy sposób, łącząc użytkowników z miejscami, które na koniec dnia mają nadwyżkową, niesprzedaną żywność. Wystarczy zainstalować aplikację, sprawdzić co możemy upolować niedaleko nas, kupić paczkę i odebrać ją o wyznaczonym czasie. Aplikacja nie tylko pozwala zarządzać nadwyżkami, ale też ma aspekt ekologiczny. Każda paczka niespodzianka to ekwiwalent 2,5 CO2e emisji, które nie pójdą na marne.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.