Komunikaty PR

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

2024-09-10  |  14:00
Biuro prasowe

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz, wprowadził produkt na rynek w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Curly Light są już dostępne na sklepowych półkach, a sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i internetowych.

Curly Light są alternatywną wersją Curly Classic. Warianty różnią się zawartością tłuszczu: w Curly Light jest ona niższa o 30%. Niezmienny pozostaje za to doskonały, uwielbiany przez konsumentów smak orzeszków ziemnych. Co równie istotne, produkt nie zawiera konserwantów.

Opakowanie Curly Light zostało zaprojektowane tak, by wyróżniało się na tle innych chrupek i jednoznacznie wskazywało na obniżoną zawartość tłuszczu w produkcie. Informacja ta widoczna jest na przodzie paczki. Na wzbudzającym zainteresowanie jasnoniebieskim tle znajduje się też zdjęcie chrupek – element charakterystyczny dla wszystkich wariantów smakowych Curly.

– Współczesny konsument zmienia nawyki żywieniowe, a w rezultacie coraz częściej poddaje weryfikacji swoje ulubione marki. Wyzwaniem dla producentów jest więc dostosowanie się do trendów przy zachowaniu tych cech produktu, które konsument zdążył już pokochać. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Curly Light. Chcieliśmy, by konsumenci mieli do dyspozycji lżejszą przekąskę, a jednocześnie mogli nadal cieszyć się unikalnym orzechowym smakiem, tak charakterystycznym dla Curly. Testy przeprowadzone na grupie konsumentów pokazały, że udało nam się osiągnąć cel. Curly Light są ponadto wegańskie, mogą więc po nie sięgać osoby na diecie roślinnej, która stale zyskuje na popularności – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.

Wkrótce rusza kampania marketingowa

Wprowadzenie produktu na rynek będzie promowała szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach tradycyjnych i internetowych. Już w październiku rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych poświęconych Curly Light. Dodatkowo reklamy będą wyświetlane w mediach społecznościowych i internetowych – firma Lorenz stawia tu przede wszystkim na różnorodność platform. W proces zwiększania świadomości nowego produktu zostaną zaangażowani również znani i lubiani influencerzy.

Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100 g. 

Więcej o Curly: https://lorenz-snacks.pl/curly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.