Komunikaty PR

Czynniki inwestycji i rozwoju na rynku piwowarskim w Polsce w globalnym badaniu

2020-03-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl

W raporcie dotyczącym nowych trendów na rynku piwowarskim, opublikowanym przez Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG), omówiono różne czynniki wpływające na globalny rynek piwa. Raport oparty na głębokiej analizie dużej ilości danych ułatwi polskim browarom zrozumienie bodźców rynkowych i budowanie przewagi nad konkurencją.

W raporcie zaprezentowano szereg zmian w zachowaniu konsumentów oraz szersze kwestie dotyczące zrównoważonego rozwoju, jak niedostatek wody, które mogą być bodźcami do wprowadzania zmian i innowacji.

Zalecenia przygotowane we współpracy z powszechnie szanowanym, międzynarodowym ośrodkiem International Centre for Brewing Science, które zostały zawarte w raporcie Globalne Trendy w Piwowarstwie, wskazują przede wszystkim, w jaki sposób browary mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną utrzymując zarazem efektywność procesów.

 

Znaczenie inwestycji

WMFTG dostarcza wielu dużym i znanym markom pompy sinusoidalne i perystaltyczne oferujące maksymalny czas pracy i spełniające normy higieny i kontroli jakości wymagane przez rynek piwowarski”. Raport podkreśla znaczenie decyzji inwestycyjnych w sektorze piwowarskim i pomaga w ich uzasadnieniu.

 

Rod White, mistrz piwowarski, adiunkt w International Centre for Brewing Science na Uniwersytecie Nottingham, powiedział:

„Chcąc utrzymać konkurencyjność browary muszą warzyć szeroką gamę gatunków piwa zachowując zarazem wysoki poziom efektywności procesów. Z roku na rok narasta presja na wytwarzanie wysokiej jakości piw jak najniższym kosztem. W raporcie przyglądamy się najważniejszym zmianom zachodzącym na globalnym rynku i prognozujemy rozwój niektórych trendów w ciągu najbliższych kilku lat. Mamy nadzieję, że informacje te będą przydatne dla jego odbiorców”.

 

Raport pomoże browarom — małym i dużym — przekonać się, że inwestując w technologie pozwalające poprawić jakość produktów i zwiększyć ogólną efektywność linii produkcyjnych, można także zredukować ilość odpadów, usprawnić produkcję i uzyskać oszczędności. Czynniki te zapewniają lepszą rentowność i możliwość zwiększania udziałów w rynku.

Rynek piwowarski w Polsce ma ogromne perspektywy rozwoju. Dzięki nowoczesnym technologiom i strategiom proaktywnego utrzymania ruchu można osiągnąć najwyższą efektywność procesów” — radzi Rafał Łydziński, Dyrektor Zarządzający, Watson-Marlow Fluid Technology Group Polska.

W raporcie podkreślono także korzyści z uczenia maszynowego — i Big Data — w browarnictwie. Na przykład można już przewidywać moc piwa uzyskanego z fermentacji poszczególnych partii i wyznaczyć najlepszy moment przejścia do następnego etapu produkcji. Wykorzystując sztuczną inteligencję do ulepszania prognoz produkcji, wraz z poziomymi kanałami dystrybucji, browary mogą ustabilizować dystrybucję, a w konsekwencji zmniejszyć ilość odpadów.

Kopia raportu Trendy w browarnictwie dostępna jest online. Wydruk przesyłamy na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.