Komunikaty PR

Czynniki inwestycji i rozwoju na rynku piwowarskim w Polsce w globalnym badaniu

2020-03-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl

W raporcie dotyczącym nowych trendów na rynku piwowarskim, opublikowanym przez Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG), omówiono różne czynniki wpływające na globalny rynek piwa. Raport oparty na głębokiej analizie dużej ilości danych ułatwi polskim browarom zrozumienie bodźców rynkowych i budowanie przewagi nad konkurencją.

W raporcie zaprezentowano szereg zmian w zachowaniu konsumentów oraz szersze kwestie dotyczące zrównoważonego rozwoju, jak niedostatek wody, które mogą być bodźcami do wprowadzania zmian i innowacji.

Zalecenia przygotowane we współpracy z powszechnie szanowanym, międzynarodowym ośrodkiem International Centre for Brewing Science, które zostały zawarte w raporcie Globalne Trendy w Piwowarstwie, wskazują przede wszystkim, w jaki sposób browary mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną utrzymując zarazem efektywność procesów.

 

Znaczenie inwestycji

WMFTG dostarcza wielu dużym i znanym markom pompy sinusoidalne i perystaltyczne oferujące maksymalny czas pracy i spełniające normy higieny i kontroli jakości wymagane przez rynek piwowarski”. Raport podkreśla znaczenie decyzji inwestycyjnych w sektorze piwowarskim i pomaga w ich uzasadnieniu.

 

Rod White, mistrz piwowarski, adiunkt w International Centre for Brewing Science na Uniwersytecie Nottingham, powiedział:

„Chcąc utrzymać konkurencyjność browary muszą warzyć szeroką gamę gatunków piwa zachowując zarazem wysoki poziom efektywności procesów. Z roku na rok narasta presja na wytwarzanie wysokiej jakości piw jak najniższym kosztem. W raporcie przyglądamy się najważniejszym zmianom zachodzącym na globalnym rynku i prognozujemy rozwój niektórych trendów w ciągu najbliższych kilku lat. Mamy nadzieję, że informacje te będą przydatne dla jego odbiorców”.

 

Raport pomoże browarom — małym i dużym — przekonać się, że inwestując w technologie pozwalające poprawić jakość produktów i zwiększyć ogólną efektywność linii produkcyjnych, można także zredukować ilość odpadów, usprawnić produkcję i uzyskać oszczędności. Czynniki te zapewniają lepszą rentowność i możliwość zwiększania udziałów w rynku.

Rynek piwowarski w Polsce ma ogromne perspektywy rozwoju. Dzięki nowoczesnym technologiom i strategiom proaktywnego utrzymania ruchu można osiągnąć najwyższą efektywność procesów” — radzi Rafał Łydziński, Dyrektor Zarządzający, Watson-Marlow Fluid Technology Group Polska.

W raporcie podkreślono także korzyści z uczenia maszynowego — i Big Data — w browarnictwie. Na przykład można już przewidywać moc piwa uzyskanego z fermentacji poszczególnych partii i wyznaczyć najlepszy moment przejścia do następnego etapu produkcji. Wykorzystując sztuczną inteligencję do ulepszania prognoz produkcji, wraz z poziomymi kanałami dystrybucji, browary mogą ustabilizować dystrybucję, a w konsekwencji zmniejszyć ilość odpadów.

Kopia raportu Trendy w browarnictwie dostępna jest online. Wydruk przesyłamy na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.