Komunikaty PR

Czynniki inwestycji i rozwoju na rynku piwowarskim w Polsce w globalnym badaniu

2020-03-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jan Stożek
Solski Communications

p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl

W raporcie dotyczącym nowych trendów na rynku piwowarskim, opublikowanym przez Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG), omówiono różne czynniki wpływające na globalny rynek piwa. Raport oparty na głębokiej analizie dużej ilości danych ułatwi polskim browarom zrozumienie bodźców rynkowych i budowanie przewagi nad konkurencją.

W raporcie zaprezentowano szereg zmian w zachowaniu konsumentów oraz szersze kwestie dotyczące zrównoważonego rozwoju, jak niedostatek wody, które mogą być bodźcami do wprowadzania zmian i innowacji.

Zalecenia przygotowane we współpracy z powszechnie szanowanym, międzynarodowym ośrodkiem International Centre for Brewing Science, które zostały zawarte w raporcie Globalne Trendy w Piwowarstwie, wskazują przede wszystkim, w jaki sposób browary mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną utrzymując zarazem efektywność procesów.

 

Znaczenie inwestycji

WMFTG dostarcza wielu dużym i znanym markom pompy sinusoidalne i perystaltyczne oferujące maksymalny czas pracy i spełniające normy higieny i kontroli jakości wymagane przez rynek piwowarski”. Raport podkreśla znaczenie decyzji inwestycyjnych w sektorze piwowarskim i pomaga w ich uzasadnieniu.

 

Rod White, mistrz piwowarski, adiunkt w International Centre for Brewing Science na Uniwersytecie Nottingham, powiedział:

„Chcąc utrzymać konkurencyjność browary muszą warzyć szeroką gamę gatunków piwa zachowując zarazem wysoki poziom efektywności procesów. Z roku na rok narasta presja na wytwarzanie wysokiej jakości piw jak najniższym kosztem. W raporcie przyglądamy się najważniejszym zmianom zachodzącym na globalnym rynku i prognozujemy rozwój niektórych trendów w ciągu najbliższych kilku lat. Mamy nadzieję, że informacje te będą przydatne dla jego odbiorców”.

 

Raport pomoże browarom — małym i dużym — przekonać się, że inwestując w technologie pozwalające poprawić jakość produktów i zwiększyć ogólną efektywność linii produkcyjnych, można także zredukować ilość odpadów, usprawnić produkcję i uzyskać oszczędności. Czynniki te zapewniają lepszą rentowność i możliwość zwiększania udziałów w rynku.

Rynek piwowarski w Polsce ma ogromne perspektywy rozwoju. Dzięki nowoczesnym technologiom i strategiom proaktywnego utrzymania ruchu można osiągnąć najwyższą efektywność procesów” — radzi Rafał Łydziński, Dyrektor Zarządzający, Watson-Marlow Fluid Technology Group Polska.

W raporcie podkreślono także korzyści z uczenia maszynowego — i Big Data — w browarnictwie. Na przykład można już przewidywać moc piwa uzyskanego z fermentacji poszczególnych partii i wyznaczyć najlepszy moment przejścia do następnego etapu produkcji. Wykorzystując sztuczną inteligencję do ulepszania prognoz produkcji, wraz z poziomymi kanałami dystrybucji, browary mogą ustabilizować dystrybucję, a w konsekwencji zmniejszyć ilość odpadów.

Kopia raportu Trendy w browarnictwie dostępna jest online. Wydruk przesyłamy na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy Zielonogórska serowarnia Na Zielonej Łące laureatem prestiżowej nagrody
2024-05-10 | 01:00

Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody

Zielonogórska Serowarnia "Na Zielonej Łące" została uhonorowana nagrodą Chefs Choice, przyznawaną przez cenionych ekspertów z branży gastronomicznej. Nagroda Chefs

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.