Komunikaty PR

Delma Maślany smak w kostce – nowy format, doskonały smak

2020-10-12  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delma ( 0.14 MB )

Delma Maślany smak to nowa odsłona i odmieniona receptura produktu, który w polskich domach znany jest od ponad 20 lat. Udoskonalona wersja oraz zawartość 80% tłuszczu pozwala na uniwersalne zastosowanie w domowej kuchni. Nowością jest innowacyjny format opakowania – kostka 250 g, która bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku Delmy.

 

Uniwersalne zastosowanie i znakomity maślany smak

Delma gości na polskich stolach już od ponad 20 lat, a smakosze cenią ją za wysoką jakość oraz wyjątkowy smak. Nowa formuła produktu została udoskonalona, cechując się zawartością 80% tłuszczu. Dzięki temu Delma Maślany smak idealnie nadaje się do smarowania, gotowania oraz smażenia. Pomoże w przygotowaniu wielu różnorodnych, pysznych posiłków dla całej rodziny. Od teraz śniadania, obiady i kolacje można przygotowywać z wykorzystaniem tego samego produktu. Możemy mieć pewność, że dzięki udoskonalonej Delmie codzienne dania udadzą się znakomicie!

 

Zupełnie nowy format

Delma Maślany smak w kostce to nowy format opakowania, który bezpośrednio nawiązuje do maślanego smaku produktu. Kostka 250 g jest wygodna w użyciu i równie uniwersalna jak standardowy kubek. Produkt pozostaje gotowy do użycia po wyjęciu prosto z lodówki.

Delmę Maślany smak w kostce charakteryzują te same właściwości, co produkt w kubku: zawartość 80% tłuszczu, maślany smak oraz wszechstronne zastosowanie – dlatego jest doskonałą pomocą w przygotowywaniu różnorodnych dań każdego dnia. Co ważne, produkt w kostce, jak i w standardowym kubku, powstał na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.