Komunikaty PR

Dineout Poland – rewolucja w rezerwacjach stolików

2020-01-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl

Polacy kochają poznawać nowe smaki, a najprzyjemniejszą okazją do skorzystania z bogactwa kuchni świata w pysznym wydaniu jest wieczór w restauracji. Dzięki aplikacji Dineout Poland w ciągu kilku sekund można dokonać rezerwacji stolika w ulubionym lokalu i cieszyć się spotkaniem w gronie znajomych.

Dineout Poland pozwala w wygodnej formie przyjrzeć się mapie restauracji, a następnie kilkoma kliknięciami w dowolnym momencie zarezerwować stolik we wskazanym terminie. W aplikacji znajdują się również informacje o promocjach oferowanych w lokalu, co dodatkowo zachęca klienta do zapoznania się z miejscem, oraz specjalny program lojalnościowy, w ramach którego każda rezerwacja przybliża go do uzyskania dodatkowych benefitów. Użytkownik w momencie dokonywania rezerwacji może wybrać preferowane miejsce, na przykład w ogródku lub konkretnej sali restauracji. Może również od razu zaznaczyć konieczność skorzystania z krzesełka dla dziecka lub poinformować o urodzinowym charakterze organizowanego spotkania. W oddzielnej zakładce prezentowane są specjalne oferty restauracji, które zainteresują szczególnie odkrywców nowych smaków, chętnie uczestniczących w kulinarnych eventach. Użytkownicy znajdą tu również informacje o restauracjach serwujących aktualnie menu degustacyjne.  

Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego pojawienia się na polskim rynku i zainteresowania zarówno restauracji, jak i dynamicznie rosnącej liczby użytkowników Dineout Poland. Szczególnie zależało nam na stworzeniu aplikacji przyjaznej użytkownikowi, z intuicyjną obsługą, która już po pierwszym razie zachęca do ponownego skorzystania dzięki wygodzie i prostocie obsługi. Użytkownik nie musi już wykonywać dziesiątek telefonów, żeby znaleźć wolny stolik, bo znajduje te informacje na swoim urządzeniu podkreśla Blagovest Monev, pomysłodawca i twórca aplikacji Dineout Poland.   

Do skorzystania z aplikacji zachęcają również atrakcyjne zniżki przygotowywane przez współpracujące restauracje. Dzięki specjalnej ofercie restauracji Golden Apricot przy Krakowskim Przedmieściu czy Ferment Praski w sercu odnowionej Warszawskiej Fabryki Wódek Koneser użytkownicy mogą skorzystać nawet z 50% zniżki na całą ofertę restauracji. Ponadto dodatkowe środki do wykorzystania podczas zamówień można wygrać w konkursach organizowanych przez Dineout Poland, które są regularnie ogłaszane w profilach social media.

Aktualnie z aplikacji mogą korzystać mieszkańcy Warszawy i Krakowa, ale właściciel nie wyklucza włączenia kolejnych polskich miast wraz z rozwojem marki. Obecnie prace skupiają się na zwiększeniu liczby dostępnych lokali. Bezpłatna aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.

 

 

Dineout Poland – międzynarodowa aplikacja do rezerwacji stolików w restauracjach, od 2019 roku obecna na polskim rynku. Dineout Poland zapewnia wykonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym, za pomocą kilku kliknięć, bez czekania w kolejce.

Więcej informacji znajduje się na stronie https://dineout.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.