Dla przyszłych liderów – Graduate Programme
Młodym ludziom daje on szerokie możliwości pozyskania praktycznego doświadczenia biznesowego w międzynarodowej organizacji, już na starcie kariery. Uczestnicy programu otrzymują umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Rekrutacja do aktualnej edycji potrwa do 7 lutego, a szczegółowe informacje są zawarte na stronie www.sokolowsa.pl.
Graduate Programme został stworzony z myślą o ambitnych, młodych osobach, planujących ścieżkę rozwoju zawodowego i chcących pozyskać profesjonalne doświadczenie w zakresie zrównoważonej produkcji żywności. Laureaci projektu mają możliwość rozwinięcia umiejętności niezbędnych, by zostać przyszłym liderem i piastować kierownicze stanowiska. – Sokołów mocno stawia na młodych – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor ds. HR w Sokołów S.A. – Graduate Programme to bardzo konkretne wsparcie, które dajemy im już na początku kariery. Oferujemy możliwość nauki, poprzez współpracę ze znakomitymi fachowcami. To szansa na szeroką wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu na arenie międzynarodowej, prowadzenie i wdrażanie własnych projektów, rozwój kreatywności, ale też pozyskanie twardych kompetencji, poznanie zasad współpracy, wartości firmy czy kultury organizacyjnej.
Uczestnicy programu mają ukierunkowaną ścieżkę leadershipową. Mogą poznać cały łańcuch wartości organizacji oraz sprawdzić się w licznych, ambitnych projektach. Biorą udział w międzynarodowych szkoleniach oraz networkingu wśród absolwentów zagranicznych. Każdy z uczestników odbywa trzy rotacje po osiem miesięcy każda, zdobywając doświadczenie w trzech różnych obszarach działalności firmy. W realizacji zadań i rozwoju osobistym wspiera ich dedykowany mentor. – Najbardziej cenię zdobytą na stażu wiedzę dotyczącą funkcjonowania Grupy Danish Crown jako międzynarodowego przedsiębiorstwa branży spożywczej – podkreśla Emilia Klocek, jedna z laureatek Graduate Programme. - Praca w trzech różnych działach tak złożonej organizacji jest niezwykle rozwijająca. Zaczynając od produkcji w Sokołowie, gdzie nauczyłam się podstaw funkcjonowania firmy produkującej żywność, poprzez zgłębianie tematów zrównoważonego rozwoju w siedzibie głównej Grupy Danish Crown, kończąc na marketingu w międzynarodowym dziale Danish Crown Foods. Graduate Programme to unikatowa możliwość rozwoju zawodowego. To wyzwanie, które zaowocuje ogromną ilością doświadczeń.
Aplikację do programu może złożyć każdy, kto maksymalnie dwa lata temu ukończył studia oraz posiada tytuł magistra lub licencjata (bądź jest na finiszu studiów). Niezbędna jest płynna znajomość języka angielskiego. Aplikacja odbywa się poprzez stronę danishcrown.com.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.