Komunikaty PR

Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemią

2020-11-19  |  10:00

Tesco Polska w ramach specjalnego podziękowania za pracę w okresie świątecznym przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybucji nagrodę w wysokości 500 zł brutto. W ten sposób firma wyraża swoje wsparcie i docenia wkład zespołów w utrzymanie płynności dostaw oraz dbanie o klientów w trudnym czasie pandemii.

Tesco od samego początku trwania pandemii dba o bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników. Poza łatwym dostępem do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące, z początkiem kwietnia wszystkie kasy i lady w sklepach sieci wyposażone zostały w specjalne przegrody  z pleksi, by jeszcze bardziej chronić pracujące tam osoby. Tesco postawiło również na materialne wsparcie swoich pracowników, którzy w tym roku otrzymają za pracę w grudniu dodatkową, jednorazową nagrodę w wysokości 500 zł brutto. Od lat przed świętami pracownicy Tesco mogą  także liczyć na bony świąteczne. W tym roku, ze względu na pandemię, wypłacone zostały one wcześniej – już w październiku – i były wyższe niż w latach ubiegłych. Najwyższe ze świadczeń wynosiło 1050 zł i skorzystało z niego kilka tysięcy osób.

- Koniec roku to bez wątpienia czas większych wydatków. Mając na uwadze trudną sytuację wielu polskich rodzin, które na własnej skórze doświadczyły skutków pandemii, w tym roku przygotowaliśmy dla naszych pracowników sklepów oraz działów dystrybucji dodatkową nagrodę. Wierzymy, że pozwoli im ona jeszcze lepiej przygotować się do nadchodzącego okresu świątecznego – mówi Joanna Lenartowicz, Manager Personalny Tesco Polska. I dodaje – Dbamy też o szczególnie wrażliwych pracowników – w listopadzie  pracownicy z grupy ryzyka, w tym m.in. osoby starsze, z obniżoną odpornością i chorobami immunologicznymi, mogą skorzystać z dodatkowych, płatnych wolnych dni.

Poza nagrodą świąteczną oraz bonami świątecznymi,  pracownicy Tesco będą mogli skorzystać także ze specjalnej podwójnej zniżki pracowniczej na zakupy w sklepach sieci – przez 5 dni umożliwi ona zakupy z 20% rabatem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.