Dodatkowa świąteczna nagroda 500 zł dla pracowników Tesco w związku z pandemią
Tesco Polska w ramach specjalnego podziękowania za pracę w okresie świątecznym przyzna pracownikom sklepów i działów dystrybucji nagrodę w wysokości 500 zł brutto. W ten sposób firma wyraża swoje wsparcie i docenia wkład zespołów w utrzymanie płynności dostaw oraz dbanie o klientów w trudnym czasie pandemii.
Tesco od samego początku trwania pandemii dba o bezpieczeństwo i komfort swoich pracowników. Poza łatwym dostępem do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące, z początkiem kwietnia wszystkie kasy i lady w sklepach sieci wyposażone zostały w specjalne przegrody z pleksi, by jeszcze bardziej chronić pracujące tam osoby. Tesco postawiło również na materialne wsparcie swoich pracowników, którzy w tym roku otrzymają za pracę w grudniu dodatkową, jednorazową nagrodę w wysokości 500 zł brutto. Od lat przed świętami pracownicy Tesco mogą także liczyć na bony świąteczne. W tym roku, ze względu na pandemię, wypłacone zostały one wcześniej – już w październiku – i były wyższe niż w latach ubiegłych. Najwyższe ze świadczeń wynosiło 1050 zł i skorzystało z niego kilka tysięcy osób.
- Koniec roku to bez wątpienia czas większych wydatków. Mając na uwadze trudną sytuację wielu polskich rodzin, które na własnej skórze doświadczyły skutków pandemii, w tym roku przygotowaliśmy dla naszych pracowników sklepów oraz działów dystrybucji dodatkową nagrodę. Wierzymy, że pozwoli im ona jeszcze lepiej przygotować się do nadchodzącego okresu świątecznego – mówi Joanna Lenartowicz, Manager Personalny Tesco Polska. I dodaje – Dbamy też o szczególnie wrażliwych pracowników – w listopadzie pracownicy z grupy ryzyka, w tym m.in. osoby starsze, z obniżoną odpornością i chorobami immunologicznymi, mogą skorzystać z dodatkowych, płatnych wolnych dni.
Poza nagrodą świąteczną oraz bonami świątecznymi, pracownicy Tesco będą mogli skorzystać także ze specjalnej podwójnej zniżki pracowniczej na zakupy w sklepach sieci – przez 5 dni umożliwi ona zakupy z 20% rabatem.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.