Komunikaty PR

Drobiowe nowości w ofercie ZM Silesia

2020-07-01  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

W odpowiedzi na zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów wprowadziliśmy do naszej oferty drobiowe wersje lubianych przez Polaków wędlin. W 100 proc. z polskiego drobiu – mówi Marietta Stefaniak, dyrektor ds. badań i rozwoju z Zakładów Mięsnych Silesia.

Statystyczny Polak spożył w 2018 r. 27 kg drobiu – podaje Związek „Polskie Mięso”. Polacy jedzą więcej mięsa białego niż przeciętnie mieszkaniec UE, gdzie konsumpcja wynosi ok. 24 kg na osobę.

Jednym z powodów wyboru mięsa drobiowego przez konsumentów są wysokie walory odżywcze. Zawiera ono porównywalną do wołowiny Ilość białka i mniej tłuszczu od wieprzowiny. Dlatego wyroby z drobiu są coraz częściej wybierane przez osoby będące na diecie, prowadzące aktywny tryb życia, a także mające dzieci.

Wśród nowości produktowych Zakładów Mięsnych Silesia znalazła się Kiełbasa Żywiecka. Jest to jedyna dostępna na polskim rynku „Żywiecka” w wersji drobiowej. Podobnie jak inne wyroby Silesii z mięsa białego przygotowano ją z mięsa pochodzącego z krajowej hodowli. Idealnie przyprawiona, stanowi doskonały dodatek do kanapek, sałatek oraz dań na ciepło.

ZM Silesia rozszerzyły także ofertę wyrobów plastrowanych z linii „Z Kurnej Półki”. Krakowska z Kurnej Półki i Kurczak gotowany z Kurnej Półki to delikatne wędliny o prostym składzie
i wysokiej mięsności. Do wyprodukowania 100 g pierwszego z produktów wykorzystuje się 107 g mięsa drobiowego, a drugiego – 90 g piersi kurczaka. Kolejną nowością jest Kiełbasa wiejska z Kurnej Półki. Do przygotowania 100 g tego produktu wykorzystuje się 110 g mięsa drobiowego.

Kiełbasa wiejska to doskonałe połączenie mięsa drobiowego, pochodzącego z Polski i przypraw, które nadają jej wyjątkowego smaku. Kiełbasa ma lekką konsystencję i ciemny kolor uzyskanym w procesie wędzenia. Udało nam się opracować recepturę bazującą na naturalnych składnikach, bez zbędnych dodatków, tylko przyprawione mięso z kurczaka oraz sól peklująca – mówi Marietta Stefaniak z Zakładów Mięsnych Silesia.

Wszystkie drobiowe wyroby produkowane w Zakładach Mięsnych Silesia dostępne są pod marką Cedrob.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.