Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez konsumentów. Dodatkowo promocję MINIczekolad wspiera także słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VOD i YouTube. W sklepach pojawią się też dedykowane displaye oraz materiały POS.
MINIczekolada = Duża dawka przyjemności. W sam raz „na raz”!
MINIczekolady z Wawelu znane były wcześniej konsumentom jako Batony Wawel. Oprócz zmiany nazwy, metamorfozę przeszły także opakowania, podkreślając najważniejsze cechy produktu – czyli połączenie czekolady z wyśmienitym nadzieniem. Ekspozycja tych kluczowych atrybutów oraz wprowadzenie nowej nazwy to wynik postrzegania kategorii batonów przez konsumentów. Nowość w portfolio marki wpisuje się w panujące obecnie trendy i została wprowadzona na rynek w oparciu o badania konsumenckie.
MINIczekolady Wawel to idealna przekąska „na raz”, którą ze względu na kieszonkowy format można zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Tak jak wszystkie słodycze w portfolio marki, receptury MINIczekolad zostały też stworzone we współpracy z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Do produkcji MINIczekolad Wawel wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych aż 7 pysznych odsłon produktu: MINIczekolada Advocat (47 g), MINIczekolada Choco (48 g), MINIczekolada Krówkowa (48 g), MINIczekolada Toffi (49 g), MINIczekolada Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: MINIczekolada Big Milk (45 g)
i MINIczekolada M!ocno Orzechowa (44 g).
„Loteria Dobrze Nadziana”
Akcją wspierającą promocję kategorii MINIczekolad od Wawelu jest loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”. Na konsumentów czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania jest 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną w loterii jest samochód Hyundai i20. Zasady są niezwykle proste. Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w poprzedniej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: https://loteriadobrzenadziana.pl/
Będzie o nas głośno
Promocję nowości wspiera dodatkowo intensywna kampania – spoty TV w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), silne wsparcie digital, oparte o display, Social Media i Influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce. Kampania telewizyjna ruszyła 17 lutego.
Za produkcję spotu odpowiada Studio Produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami
z Influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania Digital odpowiada Aleksander Woś - kierownik Działu Digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=xPncOUz2d5U&feature=youtu.be

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.