Komunikaty PR

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

2020-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 10.15 MB )

Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.

Kultowy produkt w świeżym wydaniu

Żołądkowa Gorzka Rześka to zupełnie nowe, świeże oblicze dobrze znanej marki. Wyróżnia ją unikalna receptura - połączenie macerowanych gorzkich pomarańczy z karmelem, aromatycznych przypraw oraz soków z limonki lub pigwy z dodatkiem mięty. Zawiera 100 % naturalnych składników, a jej przyjemny smak zachwyca lekkością.

- Wraz ze wzrostem temperatur, obserwujemy zmiany tendencji zakupowych u naszych konsumentów - dużą popularność zyskują trunki o lekkim smaku, które orzeźwiają w ciepłe dni. Żołądkowa Gorzka Rześka, należąca do stale rosnącego segmentu alkoholi kolorowych, idealnie odpowiada na te preferencje. Co więcej, jako jedna z niewielu na rynku jest wciąż wytwarzana w procesie maceracji. Mamy nadzieję, że nasz produkt pozytywnie zaskoczy zarówno stałych, jak i nowych konsumentów produktów z rodziny Żołądkowej Gorzkiej. - mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

Rześkie otwarcie sezonu

Dwa warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą - idealnie adresują obecne potrzeby użytkowników w segmencie alkoholi kolorowych. To doskonała propozycja podczas toastów wznoszonych z bliskimi. Dzięki swej rześkości i lekkości świetnie sprawdzą się zarówno w shotach, jak również jako baza drinków, takich jak Polish Mojito z dodatkiem świeżej mięty i kruszonego lodu lub Rześkiej Pigwy, wzbogaconej o napój gazowany typu bitter lemon i cytrynę.

Oba smaki Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej będą dostępne w formatach 500 ml, 200 ml, 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.

Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej Rześkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, a obsługę strategiczną i kreacyjną Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publikacjami w prasie handlowej, materiałami POS oraz specjalnymi ekspozycjami w punktach sprzedaży detalicznej.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Dodatkowych informacji udziela:

Małgorzata Kreczmańska, Consultant, Publicis Consultants, tel. +48 692 520 880, malgorzata.kreczmanska@publicis-consultants.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.