Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%
DWA NOWE SMAKI LECHA FREE 0,0% - ciekawe połączenia w sam raz na wiosnę
Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, przeznaczony dla tych, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa. Czas na owocowe orzeźwienie!
Piwa bezalkoholowe to najdynamiczniej rosnący segment rynku piwowarskiego. W ciągu ostatnich kilku lat, branża odnotowała nie tylko wzrost konsumpcji bezalkoholowych wersji klasycznych lagerów, ale również piw smakowych. Lech Free 0,0%, lider polskiego rynku w segmencie piw bezalkoholowych, wyznając zasadę #MożeszWszystko, po raz kolejny odpowiada na potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wraz z nadejściem wiosny poszerza swoją ofertę o nowe, wyraziste, do tej pory nam nieznane połączenia smaków - Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.
Ananas i Guawa to propozycja dla tych, którzy poszukają egzotycznych aromatów i ciekawych połączeń. Soczysty ananas i słodko-kwaśna guawa tworzą zgrany duet, który w połączeniu z delikatną, piwną goryczką, stanowi idealną kompozycję smaków. Z kolei wyrazisty owoc marakui znakomicie współgra z dojrzałym, soczystym melonem, gwarantując konsumentom maksymalne orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Wyraźna słodycz owoców, dopełniona nutką kwaśności, znajdzie uznanie wśród miłośników napojów bezalkoholowych, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa zawsze, gdy mają na to ochotę.
Nowe propozycje dystrybuowane są od marca br. na terenie całej Polski, w butelkach 330 ml, 500 ml i puszkach o pojemności 0,5 l. W portfolio marki Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej znajdują się również warianty smakowe, takie jak Limonka z Miętą, Pomelo i Grejpfrut, Granat i Acai oraz klasyczny lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.