Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%
DWA NOWE SMAKI LECHA FREE 0,0% - ciekawe połączenia w sam raz na wiosnę
Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, przeznaczony dla tych, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa. Czas na owocowe orzeźwienie!
Piwa bezalkoholowe to najdynamiczniej rosnący segment rynku piwowarskiego. W ciągu ostatnich kilku lat, branża odnotowała nie tylko wzrost konsumpcji bezalkoholowych wersji klasycznych lagerów, ale również piw smakowych. Lech Free 0,0%, lider polskiego rynku w segmencie piw bezalkoholowych, wyznając zasadę #MożeszWszystko, po raz kolejny odpowiada na potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wraz z nadejściem wiosny poszerza swoją ofertę o nowe, wyraziste, do tej pory nam nieznane połączenia smaków - Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.
Ananas i Guawa to propozycja dla tych, którzy poszukają egzotycznych aromatów i ciekawych połączeń. Soczysty ananas i słodko-kwaśna guawa tworzą zgrany duet, który w połączeniu z delikatną, piwną goryczką, stanowi idealną kompozycję smaków. Z kolei wyrazisty owoc marakui znakomicie współgra z dojrzałym, soczystym melonem, gwarantując konsumentom maksymalne orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Wyraźna słodycz owoców, dopełniona nutką kwaśności, znajdzie uznanie wśród miłośników napojów bezalkoholowych, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa zawsze, gdy mają na to ochotę.
Nowe propozycje dystrybuowane są od marca br. na terenie całej Polski, w butelkach 330 ml, 500 ml i puszkach o pojemności 0,5 l. W portfolio marki Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej znajdują się również warianty smakowe, takie jak Limonka z Miętą, Pomelo i Grejpfrut, Granat i Acai oraz klasyczny lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.