Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%
DWA NOWE SMAKI LECHA FREE 0,0% - ciekawe połączenia w sam raz na wiosnę
Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, przeznaczony dla tych, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa. Czas na owocowe orzeźwienie!
Piwa bezalkoholowe to najdynamiczniej rosnący segment rynku piwowarskiego. W ciągu ostatnich kilku lat, branża odnotowała nie tylko wzrost konsumpcji bezalkoholowych wersji klasycznych lagerów, ale również piw smakowych. Lech Free 0,0%, lider polskiego rynku w segmencie piw bezalkoholowych, wyznając zasadę #MożeszWszystko, po raz kolejny odpowiada na potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wraz z nadejściem wiosny poszerza swoją ofertę o nowe, wyraziste, do tej pory nam nieznane połączenia smaków - Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.
Ananas i Guawa to propozycja dla tych, którzy poszukają egzotycznych aromatów i ciekawych połączeń. Soczysty ananas i słodko-kwaśna guawa tworzą zgrany duet, który w połączeniu z delikatną, piwną goryczką, stanowi idealną kompozycję smaków. Z kolei wyrazisty owoc marakui znakomicie współgra z dojrzałym, soczystym melonem, gwarantując konsumentom maksymalne orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Wyraźna słodycz owoców, dopełniona nutką kwaśności, znajdzie uznanie wśród miłośników napojów bezalkoholowych, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa zawsze, gdy mają na to ochotę.
Nowe propozycje dystrybuowane są od marca br. na terenie całej Polski, w butelkach 330 ml, 500 ml i puszkach o pojemności 0,5 l. W portfolio marki Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej znajdują się również warianty smakowe, takie jak Limonka z Miętą, Pomelo i Grejpfrut, Granat i Acai oraz klasyczny lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.