Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%
DWA NOWE SMAKI LECHA FREE 0,0% - ciekawe połączenia w sam raz na wiosnę
Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, przeznaczony dla tych, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa. Czas na owocowe orzeźwienie!
Piwa bezalkoholowe to najdynamiczniej rosnący segment rynku piwowarskiego. W ciągu ostatnich kilku lat, branża odnotowała nie tylko wzrost konsumpcji bezalkoholowych wersji klasycznych lagerów, ale również piw smakowych. Lech Free 0,0%, lider polskiego rynku w segmencie piw bezalkoholowych, wyznając zasadę #MożeszWszystko, po raz kolejny odpowiada na potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wraz z nadejściem wiosny poszerza swoją ofertę o nowe, wyraziste, do tej pory nam nieznane połączenia smaków - Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.
Ananas i Guawa to propozycja dla tych, którzy poszukają egzotycznych aromatów i ciekawych połączeń. Soczysty ananas i słodko-kwaśna guawa tworzą zgrany duet, który w połączeniu z delikatną, piwną goryczką, stanowi idealną kompozycję smaków. Z kolei wyrazisty owoc marakui znakomicie współgra z dojrzałym, soczystym melonem, gwarantując konsumentom maksymalne orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Wyraźna słodycz owoców, dopełniona nutką kwaśności, znajdzie uznanie wśród miłośników napojów bezalkoholowych, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa zawsze, gdy mają na to ochotę.
Nowe propozycje dystrybuowane są od marca br. na terenie całej Polski, w butelkach 330 ml, 500 ml i puszkach o pojemności 0,5 l. W portfolio marki Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej znajdują się również warianty smakowe, takie jak Limonka z Miętą, Pomelo i Grejpfrut, Granat i Acai oraz klasyczny lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.