Komunikaty PR

Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0%

2020-03-11  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lech Free ( 0.27 MB )

DWA NOWE SMAKI LECHA FREE 0,0% - ciekawe połączenia w sam raz na wiosnę

Lech Free 0,0%, marka numer jeden wśród piw bezalkoholowych, ponownie zaskakuje wszystkich wymagających konsumentów! Bezalkoholowy lager, przeznaczony dla tych, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę, dołącza do swojego portfolio dwie nowe propozycje smakowe – Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa. Czas na owocowe orzeźwienie!

Piwa bezalkoholowe to najdynamiczniej rosnący segment rynku piwowarskiego. W ciągu ostatnich kilku lat, branża odnotowała nie tylko wzrost konsumpcji bezalkoholowych wersji klasycznych lagerów, ale również piw smakowych. Lech Free 0,0%, lider polskiego rynku w segmencie piw bezalkoholowych, wyznając zasadę #MożeszWszystko, po raz kolejny odpowiada na potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wraz z nadejściem wiosny poszerza swoją ofertę o nowe, wyraziste, do tej pory nam nieznane połączenia smaków - Lech Free 0,0% Marakuja i Melon oraz Lech Free 0,0% Ananas i Guawa.

Ananas i Guawa to propozycja dla tych, którzy poszukają egzotycznych aromatów i ciekawych połączeń. Soczysty ananas i słodko-kwaśna guawa tworzą zgrany duet, który w połączeniu z delikatną, piwną goryczką, stanowi idealną kompozycję smaków. Z kolei wyrazisty owoc marakui znakomicie współgra z dojrzałym, soczystym melonem, gwarantując konsumentom maksymalne orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Wyraźna słodycz owoców, dopełniona nutką kwaśności, znajdzie uznanie wśród miłośników napojów bezalkoholowych, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa zawsze, gdy mają na to ochotę.

Nowe propozycje dystrybuowane są od marca br. na terenie całej Polski, w butelkach 330 ml, 500 ml i puszkach o pojemności 0,5 l. W portfolio marki Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej znajdują się również warianty smakowe, takie jak Limonka z Miętą, Pomelo i Grejpfrut, Granat i Acai oraz klasyczny lager, idealny dla amatorów piwnej goryczki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.