Komunikaty PR

E-sportowe emocje ze smakiem

2020-11-20  |  14:00
Biuro prasowe

E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie. Sokołów od lat jest mecenasem sportu w wielu kategoriach, a jako firma wychodząca naprzeciw nowym, ważnym trendom angażuje się aktywnie także we wsparcie e-sportu.

ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy polski cykl rozgrywek e-sportowych. W tegorocznych finałach w CS:GO, najlepsze polskie drużyny będą rywalizować nie tylko o tytuł mistrzowski i nagrody pieniężne, ale także o awanse do ważnych, międzynarodowych turniejów. W tym sezonie wszystkie spotkania są transmitowane z nowego studia, co pozwala na bardziej zaawansowane działania i przekłada się na jeszcze wyższy poziom wrażeń dostarczanych kibicom. Relacje z finału będzie można śledzić na kanale Twitch ESL oraz Polsat Games.

Sokołów, jako partner, włączył się w organizację finału ESL Mistrzostw Polski w CS:GO, dodając jeszcze więcej smaku e-sportowym emocjom, towarzyszącym tym rozgrywkom. Firma jest sponsorem konkursu dla fanów, który będzie zorganizowany na kanale Twitch ESL. Podczas finału będzie promowany asortyment sokołowskich przekąsek – Kabanosy Francuskie, Salami Chips, Mini Snacki Salami, a także przekąski roślinne z linii Z Gruntu Dobre – Vege Snacki. Te produkty idealnie nadają się do „przegryzania” podczas gry – są bardzo pożywne, a przy tym wygodne w konsumpcji. Doskonale odpowiadają zatem potrzebom pasjonatów e-sportu.

Partnerstwo podczas ESL Mistrzostw Polski w CS:GO to kolejne zaangażowanie Sokołowa w e-sport. Ubiegłoroczna obecność na turnieju Games Clash Masters jako sponsora imprezy, spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Już teraz firma planuje dalsze poszerzanie swojej aktywności w tym obszarze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.