E-sportowe emocje ze smakiem
E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie. Sokołów od lat jest mecenasem sportu w wielu kategoriach, a jako firma wychodząca naprzeciw nowym, ważnym trendom angażuje się aktywnie także we wsparcie e-sportu.
ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy polski cykl rozgrywek e-sportowych. W tegorocznych finałach w CS:GO, najlepsze polskie drużyny będą rywalizować nie tylko o tytuł mistrzowski i nagrody pieniężne, ale także o awanse do ważnych, międzynarodowych turniejów. W tym sezonie wszystkie spotkania są transmitowane z nowego studia, co pozwala na bardziej zaawansowane działania i przekłada się na jeszcze wyższy poziom wrażeń dostarczanych kibicom. Relacje z finału będzie można śledzić na kanale Twitch ESL oraz Polsat Games.
Sokołów, jako partner, włączył się w organizację finału ESL Mistrzostw Polski w CS:GO, dodając jeszcze więcej smaku e-sportowym emocjom, towarzyszącym tym rozgrywkom. Firma jest sponsorem konkursu dla fanów, który będzie zorganizowany na kanale Twitch ESL. Podczas finału będzie promowany asortyment sokołowskich przekąsek – Kabanosy Francuskie, Salami Chips, Mini Snacki Salami, a także przekąski roślinne z linii Z Gruntu Dobre – Vege Snacki. Te produkty idealnie nadają się do „przegryzania” podczas gry – są bardzo pożywne, a przy tym wygodne w konsumpcji. Doskonale odpowiadają zatem potrzebom pasjonatów e-sportu.
Partnerstwo podczas ESL Mistrzostw Polski w CS:GO to kolejne zaangażowanie Sokołowa w e-sport. Ubiegłoroczna obecność na turnieju Games Clash Masters jako sponsora imprezy, spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Już teraz firma planuje dalsze poszerzanie swojej aktywności w tym obszarze.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.