E-sportowe emocje ze smakiem
E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie. Sokołów od lat jest mecenasem sportu w wielu kategoriach, a jako firma wychodząca naprzeciw nowym, ważnym trendom angażuje się aktywnie także we wsparcie e-sportu.
ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy polski cykl rozgrywek e-sportowych. W tegorocznych finałach w CS:GO, najlepsze polskie drużyny będą rywalizować nie tylko o tytuł mistrzowski i nagrody pieniężne, ale także o awanse do ważnych, międzynarodowych turniejów. W tym sezonie wszystkie spotkania są transmitowane z nowego studia, co pozwala na bardziej zaawansowane działania i przekłada się na jeszcze wyższy poziom wrażeń dostarczanych kibicom. Relacje z finału będzie można śledzić na kanale Twitch ESL oraz Polsat Games.
Sokołów, jako partner, włączył się w organizację finału ESL Mistrzostw Polski w CS:GO, dodając jeszcze więcej smaku e-sportowym emocjom, towarzyszącym tym rozgrywkom. Firma jest sponsorem konkursu dla fanów, który będzie zorganizowany na kanale Twitch ESL. Podczas finału będzie promowany asortyment sokołowskich przekąsek – Kabanosy Francuskie, Salami Chips, Mini Snacki Salami, a także przekąski roślinne z linii Z Gruntu Dobre – Vege Snacki. Te produkty idealnie nadają się do „przegryzania” podczas gry – są bardzo pożywne, a przy tym wygodne w konsumpcji. Doskonale odpowiadają zatem potrzebom pasjonatów e-sportu.
Partnerstwo podczas ESL Mistrzostw Polski w CS:GO to kolejne zaangażowanie Sokołowa w e-sport. Ubiegłoroczna obecność na turnieju Games Clash Masters jako sponsora imprezy, spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Już teraz firma planuje dalsze poszerzanie swojej aktywności w tym obszarze.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.