Everli już w 17 miastach. W zasięgu usługi ok. 8 mln Polaków
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Everli po raz kolejny w tym roku poszerza zasięg swojej usługi – wraz z końcem sierpnia, zakupy spożywcze online będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych 4 polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że od stycznia 2020 roku Everli uruchomiło usługę aż w 12 nowych miastach.
Od 25 sierpnia br. w zasięgu usługi Everli – firmie zajmującej się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - będzie 17 miast, czyli prawie 8 milionów osób, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), w Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.
- Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo, bezpiecznie – bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia – powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
– Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Model zakupowy Everli polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, Everli zwiększyło liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień. Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy.
- W Everli stale monitorujemy sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi szoperzy dostarczają zakupy bezgotówkowo oraz bezdotykowo – powiedziala Anna Podkowińska-Tretyn.
W lipcu br. cała grupa Supermercato24 (marketplace włoski oraz polski) przeszła rebranding, zmieniając nazwę na Everli. Zmiana miała na celu ujednolicenie działań grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce firma planuje wejść z usługą.
Everli to również - wedlug najnowszego Rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA – jedna z najszybciej rozwijających się firm w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a także druga włoska firma i pierwszy podmiot z segmentu e-grocery w rankingu (73 miejsce na 500 podmiotów).
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.