Everli już w 17 miastach. W zasięgu usługi ok. 8 mln Polaków
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Everli po raz kolejny w tym roku poszerza zasięg swojej usługi – wraz z końcem sierpnia, zakupy spożywcze online będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych 4 polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że od stycznia 2020 roku Everli uruchomiło usługę aż w 12 nowych miastach.
Od 25 sierpnia br. w zasięgu usługi Everli – firmie zajmującej się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - będzie 17 miast, czyli prawie 8 milionów osób, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Dotychczas, usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), w Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.
- Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo, bezpiecznie – bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia – powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
– Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Everli.
Model zakupowy Everli polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał – na ten stan rzeczy miał wpływ również koronawirus. Z racji sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, Everli zwiększyło liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień. Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100% - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000% w odniesieniu do czasu sprzed kilku miesięcy.
- W Everli stale monitorujemy sytuację związaną z COVID-19, reagując na bieżąco. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi szoperzy dostarczają zakupy bezgotówkowo oraz bezdotykowo – powiedziala Anna Podkowińska-Tretyn.
W lipcu br. cała grupa Supermercato24 (marketplace włoski oraz polski) przeszła rebranding, zmieniając nazwę na Everli. Zmiana miała na celu ujednolicenie działań grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce firma planuje wejść z usługą.
Everli to również - wedlug najnowszego Rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA – jedna z najszybciej rozwijających się firm w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a także druga włoska firma i pierwszy podmiot z segmentu e-grocery w rankingu (73 miejsce na 500 podmiotów).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.