Komunikaty PR

Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

2020-05-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna wersja przekąsek przypadnie do gustu miłośnikom nieco ostrzejszych smaków z charakterem. Tradycyjna słona baza produktu została wzbogacona o pikantną paprykę. Paluszki są już dostępne w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w ofercie e-sklepu Fanex.

Paluszki Żerańskie to jeden z flagowych produktów firmy Fanex – od lat produkowane są z wykorzystaniem tej samej receptury i od lat podbijają podniebienia i serca Polaków. Nowa receptura przekąsek o smaku słono-pikantnym, charakteryzuje się wyrazistym, paprykowym aromatem oraz ciemno-złocistą barwą. Produkt posiada kruchą teksturę, a powierzchnia jest błyszcząca z widocznymi kryształkami soli.

Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa oraz dla klientów detalicznych sklepu internetowego www.sklep.fanex.pl. Przekąski pakowane są w 100g opakowania foliowe z nadrukiem, a w jednym kartonie znajduje się 30 sztuk produktu.

- Wiemy jak wiele osób ceni sobie tradycyjny smak naszych Paluszków Żerańskich. Postanowiliśmy zatem rozszerzyć ofertę i wprowadzić nowy smak dla zwolenników nieco ostrzejszych receptur. Paprykowa wersja to w pewnym sensie naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej Klientów poszukuje bardziej pikantnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem zarówno klientów gastronomicznych, jak i detalicznych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.

W ofercie Paluszków Żerańskich Fanex, znajdują się jeszcze przekąski słone oraz z dodatkiem maku. Każdy z tych produktów idealnie sprawdzi się np. jako tzw. „czekadełko” w lokalu gastronomicznym. Można podawać je solo, jak również z szeroką gamą sosów Fanex, warzyw pokrojonych w słupki, imprezowych koreczków oraz innych przystawek z którymi się komponują.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.