Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji „Więcej chilli taniej”, klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem. Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.
Fanex w ramach współpracy gastronomicznej z konceptami Caffe MOYA, dostarcza dwa wyjątkowo pikantne sosy, które są dodatkami do najnowszej oferty promocyjnej – „Więcej chilli taniej”. Mechanizm nowej akcji to tzw. wielosztuki – trzy hot-dogi w cenie dwóch, pięć w cenie trzech, a siedem w cenie pięciu.
Hot-dog od lat jest najpopularniejszą przekąską na stacjach paliw. Aktualna promocja na stacjach MOYA, skierowana jest głównie do zwolenników nieco ostrzejszych smaków. Klienci zamawiając hot-dogi z nową parówką chilli, mogą podkreślić ich smak jednym z dwóch pikantnych sosów Fanex.
Sriracha to egzotyczna, bardzo ostra i wyrazista odmiana paprykowego sosu, inspirowana tajską kuchnią. Receptura oparta o papryczki chili została stworzona w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii.
Serowy Chili to z kolei połączenie smaku kremowego sera i intensywnej, wyrazistej nuty ostrego chili. Jest jednym z najpopularniejszych sosów z oferty Fanex, który idealnie pasuje do różnego rodzaju słonych przekąsek.
- Widzimy coraz większe zainteresowanie pikantnymi sosami Fanex. Wiele osób chwali sobie ostrzejsze smaki, a część z nich traktuje je nawet jako swoiste wyzwanie kulinarne, z którym chcą się zmierzyć. Już niedługo będziemy mieli dla nich niespodziankę – do naszej oferty trafi wyjątkowa propozycja, charakteryzująca się niebywałą mocą ostrości – mówi Łukasz Dadas, Key Account Manager w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.