Komunikaty PR

Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA

2020-10-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji „Więcej chilli taniej”, klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem. Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.

Fanex w ramach współpracy gastronomicznej z konceptami Caffe MOYA, dostarcza dwa wyjątkowo pikantne sosy, które są dodatkami do najnowszej oferty promocyjnej – „Więcej chilli taniej”. Mechanizm nowej akcji to tzw. wielosztuki – trzy hot-dogi w cenie dwóch, pięć w cenie trzech, a siedem w cenie pięciu.

Hot-dog od lat jest najpopularniejszą przekąską na stacjach paliw. Aktualna promocja na stacjach MOYA, skierowana jest głównie do zwolenników nieco ostrzejszych smaków. Klienci zamawiając hot-dogi z nową parówką chilli, mogą podkreślić ich smak jednym z dwóch pikantnych sosów Fanex.

Sriracha to egzotyczna, bardzo ostra i wyrazista odmiana paprykowego sosu, inspirowana tajską kuchnią. Receptura oparta o papryczki chili została stworzona w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii.

Serowy Chili to z kolei połączenie smaku kremowego sera i intensywnej, wyrazistej nuty ostrego chili. Jest jednym z najpopularniejszych sosów z oferty Fanex, który idealnie pasuje do różnego rodzaju słonych przekąsek.

- Widzimy coraz większe zainteresowanie pikantnymi sosami Fanex. Wiele osób chwali sobie ostrzejsze smaki, a część z nich traktuje je nawet jako swoiste wyzwanie kulinarne, z którym chcą się zmierzyć. Już niedługo będziemy mieli dla nich niespodziankę – do naszej oferty trafi wyjątkowa propozycja, charakteryzująca się niebywałą mocą ostrości – mówi Łukasz Dadas, Key Account Manager w firmie Fanex.

 

***

 

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce Biuro prasowe
2020-11-27 | 16:00

MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce

Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy
Przemysł spożywczy PINTA bardziej medialna niż Książęce
2020-11-27 | 14:00

PINTA bardziej medialna niż Książęce

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service
Przemysł spożywczy Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo
2020-11-27 | 10:00

Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.