Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach MOYA
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji „Więcej chilli taniej”, klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem. Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.
Fanex w ramach współpracy gastronomicznej z konceptami Caffe MOYA, dostarcza dwa wyjątkowo pikantne sosy, które są dodatkami do najnowszej oferty promocyjnej – „Więcej chilli taniej”. Mechanizm nowej akcji to tzw. wielosztuki – trzy hot-dogi w cenie dwóch, pięć w cenie trzech, a siedem w cenie pięciu.
Hot-dog od lat jest najpopularniejszą przekąską na stacjach paliw. Aktualna promocja na stacjach MOYA, skierowana jest głównie do zwolenników nieco ostrzejszych smaków. Klienci zamawiając hot-dogi z nową parówką chilli, mogą podkreślić ich smak jednym z dwóch pikantnych sosów Fanex.
Sriracha to egzotyczna, bardzo ostra i wyrazista odmiana paprykowego sosu, inspirowana tajską kuchnią. Receptura oparta o papryczki chili została stworzona w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii.
Serowy Chili to z kolei połączenie smaku kremowego sera i intensywnej, wyrazistej nuty ostrego chili. Jest jednym z najpopularniejszych sosów z oferty Fanex, który idealnie pasuje do różnego rodzaju słonych przekąsek.
- Widzimy coraz większe zainteresowanie pikantnymi sosami Fanex. Wiele osób chwali sobie ostrzejsze smaki, a część z nich traktuje je nawet jako swoiste wyzwanie kulinarne, z którym chcą się zmierzyć. Już niedługo będziemy mieli dla nich niespodziankę – do naszej oferty trafi wyjątkowa propozycja, charakteryzująca się niebywałą mocą ostrości – mówi Łukasz Dadas, Key Account Manager w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.