Komunikaty PR

Grupa Tetra Laval przekazuje ponad 1,5 mln złotych na walkę ze skutkami COVID-19

2020-05-04  |  17:00

Globalna pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 postawiła przed każdym z nas nowe, nieznane wcześniej wyzwania. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni problemami wszystkich osób dotkniętych tą sytuacją.

Aby wesprzeć Polskę w tym niespotykanym jak dotąd kryzysie, firmy Tetra Pak, Sidel i DeLaval (Grupa Tetra Laval) przekażą ponad 1 500 000 zł na rzecz trzech placówek walczących ze skutkami COVID-19:

  • Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie;
  • Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
  • Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.

Każdy ze szpitali otrzyma ponad pół miliona złotych w celu wsparcia funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej i zminimalizowania konsekwencji wybuchu choroby COVID-19 w Polsce. Pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc służbie zdrowia, w tym między innymi doposażenie wymienionych ośrodków medycznych w niezbędny sprzęt, środki ochrony indywidualnej oraz preparaty dezynfekcyjne.

Powyższa kwota stanowi część globalnej darowizny Grupy Tetra Laval w wysokości 10 mln EUR na wsparcie globalnej pomocy humanitarnej w związku z pandemią COVID-19.

Pozostajemy w pełni zaangażowani w zapewnienie stałego łańcucha dostaw żywności w Polsce, przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiednich zasad gwarantujących zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz wszystkich osób związanych z naszą działalnością.

Jesteśmy też niezmiernie wdzięczni naszym pracownikom, klientom oraz partnerom za ich nieustający wkład w tych trudnych chwilach i jednocześnie chcemy obiecać nasze pełne wsparcie dla rządu, przemysłu i społeczności w radzeniu sobie z tą niecodzienną sytuacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.