Komunikaty PR

Grupa Tetra Laval przekazuje ponad 1,5 mln złotych na walkę ze skutkami COVID-19

2020-05-04  |  17:00

Globalna pandemia związana z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 postawiła przed każdym z nas nowe, nieznane wcześniej wyzwania. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni problemami wszystkich osób dotkniętych tą sytuacją.

Aby wesprzeć Polskę w tym niespotykanym jak dotąd kryzysie, firmy Tetra Pak, Sidel i DeLaval (Grupa Tetra Laval) przekażą ponad 1 500 000 zł na rzecz trzech placówek walczących ze skutkami COVID-19:

  • Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie;
  • Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
  • Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.

Każdy ze szpitali otrzyma ponad pół miliona złotych w celu wsparcia funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej i zminimalizowania konsekwencji wybuchu choroby COVID-19 w Polsce. Pieniądze zostaną wykorzystane na pomoc służbie zdrowia, w tym między innymi doposażenie wymienionych ośrodków medycznych w niezbędny sprzęt, środki ochrony indywidualnej oraz preparaty dezynfekcyjne.

Powyższa kwota stanowi część globalnej darowizny Grupy Tetra Laval w wysokości 10 mln EUR na wsparcie globalnej pomocy humanitarnej w związku z pandemią COVID-19.

Pozostajemy w pełni zaangażowani w zapewnienie stałego łańcucha dostaw żywności w Polsce, przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiednich zasad gwarantujących zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz wszystkich osób związanych z naszą działalnością.

Jesteśmy też niezmiernie wdzięczni naszym pracownikom, klientom oraz partnerom za ich nieustający wkład w tych trudnych chwilach i jednocześnie chcemy obiecać nasze pełne wsparcie dla rządu, przemysłu i społeczności w radzeniu sobie z tą niecodzienną sytuacją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.