Komunikaty PR

Jeszcze więcej zdrowej żywności i specjałów kuchni międzynarodowej w Tesco

2020-09-15  |  14:50
Biuro prasowe

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.

Nowa, rozszerzona oferta, to ponad 3 razy więcej artykułów bio, takich jak różnego rodzaju mąki, kasze, ryże, makarony, płatki śniadaniowe, przyprawy, musli, oleje, octy, warzywa w puszkach, ketchupy, passaty, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Tesco wprowadza także wiele nowych produktów dla wegan, m.in. szeroki wybór past warzywnych, napojów roślinnych, zamienników jaj czy majonezu – najpopularniejszych substytutów tradycyjnych składników wielu dań, a także gotowych propozycji potraw.

W trosce o zdrowie oraz komfort swoich klientów stale szukamy innowacyjnych rozwiązań. Wprowadzanie zmian i poszerzanie asortymentu to jedne z kluczowych działań w celu spełnienia obecnych oczekiwań klientów i wymagań rynku. Nasi klienci coraz chętniej sięgają po pozycje z ekologicznych upraw, które zawierają naturalne składniki. Bardzo często świadomie poszukują także produktów bezglutenowych, bez cukru, bez laktozy – mówi Marcin Buczek, Lead Buying Manager w Tesco.

W trosce o osoby z nietolerancjami Tesco zdecydowało się ponad dwukrotnie poszerzyć ofertę wyrobów bezglutenowych i bez cukru, szczególnie w kategorii mąk i gotowych mieszkanek do wypieków, słodyczy i ciastek, a także produktów dla dzieci.

Zdrowa żywność to bardzo dynamicznie rosnąca kategoria rynku FMCG, dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do projektu jednego z liderów dystrybucji produktów zdrowej żywności w Polsce. W efekcie w 75 sklepach Tesco powstała strefa „Takie zdrowe”. Za projektem stoi ogólnopolska firma z wieloletnim doświadczeniem, Merkury S.A. Jest to jeden z liderów i jednocześnie kreator rynku zdrowej żywności w Polsce – dodaje Marcin Buczek.

Koncept „Takie zdrowe”, to nie tylko specjalna przestrzeń dla produktów wegetariańskich, wegańskich i bio, ale również strona internetowa takiezdrowe.pl, na której można znaleźć m.in. rozmaite przepisy na zdrową dietę. Celem idei „Takie zdrowe” jest edukacja, motywowanie oraz wspieranie świadomych wyborów konsumentów.

Naszym celem we współpracy z Tesco było przygotowanie wartościowej i kompletnej oferty produktów zdrowej żywności, tak aby klient Tesco nie musiał szukać uzupełnień na zewnątrz. Zaproponowane przez nas specjalne regały i oznaczenia mają za zadanie pomóc klientowi w łatwiejszych zakupach – komentuje Joanna Citko, Trade Marketing Manager w Merkury S.A.

Sierpniowe zmiany w ofercie Tesco to nie tylko zdrowsze wybory, ale również możliwość poznawania smaków świata bez podróżowania. Do tej pory w asortymencie sieci znaleźć można było podstawowe pozycje z kuchni azjatyckiej i meksykańskiej. Od teraz dostępnych będzie aż 117 oryginalnych nowości z całej Europy i innych zakątków świata. Aby ułatwić klientom zakupy, każdy produkt będzie dodatkowo oznaczony flagą kraju, z którego pochodzi. Dzięki temu kulinarna podróż do Włoch, Azji i wielu innych miejsc stanie się jeszcze łatwiejsza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce Biuro prasowe
2020-11-27 | 16:00

MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce

Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy
Przemysł spożywczy PINTA bardziej medialna niż Książęce
2020-11-27 | 14:00

PINTA bardziej medialna niż Książęce

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service
Przemysł spożywczy Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo
2020-11-27 | 10:00

Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.