Komunikaty PR

John Agwunobi obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Herbalife Nutrition

2020-04-07  |  11:30
Biuro prasowe

Firma Herbalife Nutrition ogłosiła, że John Agwunobi awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego (CEO), zastępując Michaela Johnsona. Już 29 października 2019 r. firma podała plany dotyczące tej zmiany do publicznej wiadomości. Po 17 latach pracy w Herbalife Nutrition, 30 marca Johnson przestał pełnić rolę Dyrektora Zarządzającego, a 29 kwietnia 2020 r. odejdzie ze stanowiska Prezesa Zarządu.

 

John Agwunobi posiada idealne kompetencje do pełnienia nowej funkcji – przez całe swoje życie zawodowe działał na rzecz poprawy zdrowia ludzi, pracując jako lekarz, urzędnik rządowy i dyrektor wykonawczy. Agwunobi będzie odpowiedzialny za wyznaczenie strategii Herbalife Nutrition, nadzorując wszystkie inicjatywy mające na celu rozwój firmy w 94 krajach, w których prowadzi ona swoją działalność. Dzięki temu Herbalife Nutrition będzie mogła utrzymać niezmienną pozycję wiodącej firmy w branży odżywiania.

Jestem pełen entuzjazmu wchodząc w nową rolę. Personalna zmiana na stanowisku dyrektora generalnego odbyła się płynnie, dzięki naszym dystrybutorom, którzy cały czas dbają o dobro swoich klientów - powiedział John Agwunobi, Dyrektor Zarządzający Herbalife Nutrition. – Szczególnie w tym roku, gdy obchodzimy 40. rocznicę powstania firmy, misja poprawy odżywiania się ludzi na całym świecie nabrała jeszcze większego znaczenia. Nie mogę się doczekać zarzadzania naszą firmą. Rozwijamy się nieustannie, wzmacniając wszystkie nasze społeczności.

Od momentu dołączenia do firmy w 2016 r. Agwunobi pełnił szereg coraz bardziej odpowiedzialnych funkcji; ostatnio wyznaczał filozofię firmy jako Wiceprezydent Herbalife Nutrition i Dyrektor ds. Zdrowia i Odżywiania. Agwunobi może pochwalić się bogatym doświadczeniem zawodowym, zdobytym zarówno w sektorze publicznym, jak również prywatnym. Jako Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Zdrowia i Wellness w Walmart, największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej, kierował zespołem ponad 65 000 osób, przyczyniając się do wzrostu wartości firmy z 25 do ponad 30 miliardów dolarów.

W sektorze publicznym Agwunobi pełnił funkcję Sekretarza Zdrowia na Florydzie, a następnie Admirała w korpusie Amerykańskich Służb Zdrowia Publicznego i Asystenta Sekretarza Zdrowia w Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych. Odpowiadał za promowanie profilaktyki i zdrowego trybu życia. Co więcej, nadzorował Centra Kontroli Chorób, Państwowe Instytuty Zdrowia, Agencję ds. Żywności i Leków, oraz wiele innych państwowych instytucji i programów zdrowotnych.

Zmiana nastąpiła także na stanowisku prezydenta Herbalife Nutrition, objętym przez Johna DeSimone, poprzednio pełniącego rolę wiceprezydenta i Dyrektora Strategicznego. DeSimon od 10 lat zajmował różne funkcje kierownicze w firmie, poznając ją od podszewki.

Przewaga konkurencyjna i sukces firmy w branży odżywiania bazują na nauce: produktach wspartych wiedzą naukową oraz edukacji zapewnianej klientom przez dystrybutorów. Dystrybutorzy, korzystający z bogatego programu szkoleń, organizowanych przez firmę, przekazują zdobytą wiedzę swoim klientom, oferując im spersonalizowaną obsługę w zakresie odżywiania i aktywności fizycznej.

Zarząd i ja osobiście jesteśmy przekonani, że ci dwaj utalentowani liderzy zapoczątkują nową erę wzrostu i innowacji, współpracując z naszymi niezależnymi dystrybutorami. To właściwy wybór, gwarantujący, że firma spełni pokładane w niej nadzieje. – dodał były Dyrektor Zarządzający i ustępujący Prezes Zarządu, Michael Johnson. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.