Komunikaty PR

John Agwunobi obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Herbalife Nutrition

2020-04-07  |  11:30
Biuro prasowe

Firma Herbalife Nutrition ogłosiła, że John Agwunobi awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego (CEO), zastępując Michaela Johnsona. Już 29 października 2019 r. firma podała plany dotyczące tej zmiany do publicznej wiadomości. Po 17 latach pracy w Herbalife Nutrition, 30 marca Johnson przestał pełnić rolę Dyrektora Zarządzającego, a 29 kwietnia 2020 r. odejdzie ze stanowiska Prezesa Zarządu.

 

John Agwunobi posiada idealne kompetencje do pełnienia nowej funkcji – przez całe swoje życie zawodowe działał na rzecz poprawy zdrowia ludzi, pracując jako lekarz, urzędnik rządowy i dyrektor wykonawczy. Agwunobi będzie odpowiedzialny za wyznaczenie strategii Herbalife Nutrition, nadzorując wszystkie inicjatywy mające na celu rozwój firmy w 94 krajach, w których prowadzi ona swoją działalność. Dzięki temu Herbalife Nutrition będzie mogła utrzymać niezmienną pozycję wiodącej firmy w branży odżywiania.

Jestem pełen entuzjazmu wchodząc w nową rolę. Personalna zmiana na stanowisku dyrektora generalnego odbyła się płynnie, dzięki naszym dystrybutorom, którzy cały czas dbają o dobro swoich klientów - powiedział John Agwunobi, Dyrektor Zarządzający Herbalife Nutrition. – Szczególnie w tym roku, gdy obchodzimy 40. rocznicę powstania firmy, misja poprawy odżywiania się ludzi na całym świecie nabrała jeszcze większego znaczenia. Nie mogę się doczekać zarzadzania naszą firmą. Rozwijamy się nieustannie, wzmacniając wszystkie nasze społeczności.

Od momentu dołączenia do firmy w 2016 r. Agwunobi pełnił szereg coraz bardziej odpowiedzialnych funkcji; ostatnio wyznaczał filozofię firmy jako Wiceprezydent Herbalife Nutrition i Dyrektor ds. Zdrowia i Odżywiania. Agwunobi może pochwalić się bogatym doświadczeniem zawodowym, zdobytym zarówno w sektorze publicznym, jak również prywatnym. Jako Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Zdrowia i Wellness w Walmart, największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej, kierował zespołem ponad 65 000 osób, przyczyniając się do wzrostu wartości firmy z 25 do ponad 30 miliardów dolarów.

W sektorze publicznym Agwunobi pełnił funkcję Sekretarza Zdrowia na Florydzie, a następnie Admirała w korpusie Amerykańskich Służb Zdrowia Publicznego i Asystenta Sekretarza Zdrowia w Departamencie Zdrowia i Opieki Społecznej Stanów Zjednoczonych. Odpowiadał za promowanie profilaktyki i zdrowego trybu życia. Co więcej, nadzorował Centra Kontroli Chorób, Państwowe Instytuty Zdrowia, Agencję ds. Żywności i Leków, oraz wiele innych państwowych instytucji i programów zdrowotnych.

Zmiana nastąpiła także na stanowisku prezydenta Herbalife Nutrition, objętym przez Johna DeSimone, poprzednio pełniącego rolę wiceprezydenta i Dyrektora Strategicznego. DeSimon od 10 lat zajmował różne funkcje kierownicze w firmie, poznając ją od podszewki.

Przewaga konkurencyjna i sukces firmy w branży odżywiania bazują na nauce: produktach wspartych wiedzą naukową oraz edukacji zapewnianej klientom przez dystrybutorów. Dystrybutorzy, korzystający z bogatego programu szkoleń, organizowanych przez firmę, przekazują zdobytą wiedzę swoim klientom, oferując im spersonalizowaną obsługę w zakresie odżywiania i aktywności fizycznej.

Zarząd i ja osobiście jesteśmy przekonani, że ci dwaj utalentowani liderzy zapoczątkują nową erę wzrostu i innowacji, współpracując z naszymi niezależnymi dystrybutorami. To właściwy wybór, gwarantujący, że firma spełni pokładane w niej nadzieje. – dodał były Dyrektor Zarządzający i ustępujący Prezes Zarządu, Michael Johnson. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.