Komunikaty PR

Kabanosy 3 ziarna – nowy roślinny produkt od marki Tarczyński

2021-05-07  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 0.56 MB )

Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została właśnie o kolejny produkt – roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to idealna propozycja dla miłośników chrupiących i zdrowych przekąsek. Znajdziemy w nich słonecznik, siemię lniane i nasiona chia. Kabanosy 3 ziarna dostępne są na rynku od 4 maja.

 

Dynamiczny rozwój linii Rośl-Inne

 

Marka Tarczyński obserwując rynkowe trendy i wsłuchując się w głosy konsumentów, którzy stale poszukują nowych źródeł białka, w październiku 2020 r. wprowadziła na rynek przekąski produkowane w 100% z roślinnych składników. Kabanosy sygnowane hasłem „bez kęsa mięsa” szybko zyskały uznanie konsumentów, zdobywając także branżowe nagrody, w tym m.in. I miejsce w plebiscycie Najlepszy Produkt 2021 i wyróżnienie w plebiscycie Roślinnie Jemy. Zaskoczeniem nie jest zatem fakt dynamicznego rozwoju linii Rośl-Inne. Do oryginalnych Kabanosów Roślinnych oraz pikantnych Kabanosów Piri-Piri dołączył właśnie bogaty w witaminy i minerały Kabanos 3 ziarna.

 

- Aktualnie już 65,5% konsumentów sięga po produkty roślinne lub wyraża zainteresowanie nimi. Wśród nich największą grupę stanowią osoby młode w wieku 18-34 lat. Jesteśmy aktualnie numerem 2 wśród marek wege – blisko połowa konsumentów zna nasze roślinne produkty. To duże wyróżnienie, ale także ogromne wyzwanie mobilizujące nas do działania, którego efektem jest m.in. dzisiejsza premiera Kabanosów 3 ziarna – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu firmy Tarczyński S.A.

 

Chrupiąca przekąska pełna zdrowych dodatków

 

Nowy smak kabanosów Rośl-Innych to doskonała przekąska dla miłośników chrupiących i zdrowych dodatków. Produkty wzbogacone zostały o 3 ziarna, określane mianem superfood:  SŁONECZNIK, SIEMIE LNIANE oraz nasiona CHIA. Stanowią one bogactwo wartościowych minerałów oraz witamin, które pełnią  szczególnie ważną rolę w diecie wegańskiej.

 

Idealnie skomponowany skład roślinnego mięsa nadaje produktom charakterystyczną teksturę i unikalny wędzony smak, a dodatek ziaren podkreśla kruchość kabanosów,  spełniającą tym samym obietnicę TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.