Komunikaty PR

Kabanosy 3 ziarna – nowy roślinny produkt od marki Tarczyński

2021-05-07  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 0.56 MB )

Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została właśnie o kolejny produkt – roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to idealna propozycja dla miłośników chrupiących i zdrowych przekąsek. Znajdziemy w nich słonecznik, siemię lniane i nasiona chia. Kabanosy 3 ziarna dostępne są na rynku od 4 maja.

 

Dynamiczny rozwój linii Rośl-Inne

 

Marka Tarczyński obserwując rynkowe trendy i wsłuchując się w głosy konsumentów, którzy stale poszukują nowych źródeł białka, w październiku 2020 r. wprowadziła na rynek przekąski produkowane w 100% z roślinnych składników. Kabanosy sygnowane hasłem „bez kęsa mięsa” szybko zyskały uznanie konsumentów, zdobywając także branżowe nagrody, w tym m.in. I miejsce w plebiscycie Najlepszy Produkt 2021 i wyróżnienie w plebiscycie Roślinnie Jemy. Zaskoczeniem nie jest zatem fakt dynamicznego rozwoju linii Rośl-Inne. Do oryginalnych Kabanosów Roślinnych oraz pikantnych Kabanosów Piri-Piri dołączył właśnie bogaty w witaminy i minerały Kabanos 3 ziarna.

 

- Aktualnie już 65,5% konsumentów sięga po produkty roślinne lub wyraża zainteresowanie nimi. Wśród nich największą grupę stanowią osoby młode w wieku 18-34 lat. Jesteśmy aktualnie numerem 2 wśród marek wege – blisko połowa konsumentów zna nasze roślinne produkty. To duże wyróżnienie, ale także ogromne wyzwanie mobilizujące nas do działania, którego efektem jest m.in. dzisiejsza premiera Kabanosów 3 ziarna – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu firmy Tarczyński S.A.

 

Chrupiąca przekąska pełna zdrowych dodatków

 

Nowy smak kabanosów Rośl-Innych to doskonała przekąska dla miłośników chrupiących i zdrowych dodatków. Produkty wzbogacone zostały o 3 ziarna, określane mianem superfood:  SŁONECZNIK, SIEMIE LNIANE oraz nasiona CHIA. Stanowią one bogactwo wartościowych minerałów oraz witamin, które pełnią  szczególnie ważną rolę w diecie wegańskiej.

 

Idealnie skomponowany skład roślinnego mięsa nadaje produktom charakterystyczną teksturę i unikalny wędzony smak, a dodatek ziaren podkreśla kruchość kabanosów,  spełniającą tym samym obietnicę TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.