Komunikaty PR

Kabanosy 3 ziarna – nowy roślinny produkt od marki Tarczyński

2021-05-07  |  09:10
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Do pobrania pdf ( 0.56 MB )

Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została właśnie o kolejny produkt – roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to idealna propozycja dla miłośników chrupiących i zdrowych przekąsek. Znajdziemy w nich słonecznik, siemię lniane i nasiona chia. Kabanosy 3 ziarna dostępne są na rynku od 4 maja.

 

Dynamiczny rozwój linii Rośl-Inne

 

Marka Tarczyński obserwując rynkowe trendy i wsłuchując się w głosy konsumentów, którzy stale poszukują nowych źródeł białka, w październiku 2020 r. wprowadziła na rynek przekąski produkowane w 100% z roślinnych składników. Kabanosy sygnowane hasłem „bez kęsa mięsa” szybko zyskały uznanie konsumentów, zdobywając także branżowe nagrody, w tym m.in. I miejsce w plebiscycie Najlepszy Produkt 2021 i wyróżnienie w plebiscycie Roślinnie Jemy. Zaskoczeniem nie jest zatem fakt dynamicznego rozwoju linii Rośl-Inne. Do oryginalnych Kabanosów Roślinnych oraz pikantnych Kabanosów Piri-Piri dołączył właśnie bogaty w witaminy i minerały Kabanos 3 ziarna.

 

- Aktualnie już 65,5% konsumentów sięga po produkty roślinne lub wyraża zainteresowanie nimi. Wśród nich największą grupę stanowią osoby młode w wieku 18-34 lat. Jesteśmy aktualnie numerem 2 wśród marek wege – blisko połowa konsumentów zna nasze roślinne produkty. To duże wyróżnienie, ale także ogromne wyzwanie mobilizujące nas do działania, którego efektem jest m.in. dzisiejsza premiera Kabanosów 3 ziarna – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu firmy Tarczyński S.A.

 

Chrupiąca przekąska pełna zdrowych dodatków

 

Nowy smak kabanosów Rośl-Innych to doskonała przekąska dla miłośników chrupiących i zdrowych dodatków. Produkty wzbogacone zostały o 3 ziarna, określane mianem superfood:  SŁONECZNIK, SIEMIE LNIANE oraz nasiona CHIA. Stanowią one bogactwo wartościowych minerałów oraz witamin, które pełnią  szczególnie ważną rolę w diecie wegańskiej.

 

Idealnie skomponowany skład roślinnego mięsa nadaje produktom charakterystyczną teksturę i unikalny wędzony smak, a dodatek ziaren podkreśla kruchość kabanosów,  spełniającą tym samym obietnicę TAKIE JAK LUBISZ, ALE ROŚLINNE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE Biuro prasowe
2023-09-19 | 13:00

Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE

„Takich słodyczy domagali się klienci” Halloween – nieprzypadkowo kojarzone z kulturą amerykańską – obchodzone jest rokrocznie w ostatni październikowy
Przemysł spożywczy Rynek czekolady 2023 – krótkoterminowe wyzwania i długoterminowy optymizm
2023-09-18 | 14:00

Rynek czekolady 2023 – krótkoterminowe wyzwania i długoterminowy optymizm

Aktualna sytuacja na polskim rynku słodyczy czekoladowych nie jest tak zmienna jak w ubiegłym roku, jednak trudno o duży entuzjazm, ponieważ nadal towarzyszą nam gospodarcze skutki konfliktu
Przemysł spożywczy Kompaktowa kartoniarka zapewnia szybkość i jakość pakowania przekąsek
2023-09-15 | 10:00

Kompaktowa kartoniarka zapewnia szybkość i jakość pakowania przekąsek

  14/09/2023, Warszawa                                            Informacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres Nowej Mobilności

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

E-handel coraz bardziej ekologiczny. InPost umożliwi sprawdzanie oszczędzonego śladu węglowego na każdej paczce

Branża kurierska mocno stawia na zielone formy dostawy. Temu służyć ma chociażby elektryfikacja flot samochodów dostawczych, których przybywa na polskich drogach, ale wciąż zbyt wolno. Druga kwestia to dostawy do punktów odbioru i automatów paczkowych. Jak wskazuje InPost, kurier jest w stanie w tym samym czasie dostarczyć do nich dziesięciokrotnie więcej paczek niż w przypadku dowozów do domów. To z kolei oznacza mniejsze korki i ograniczenie emisji spalin. Nadający i odbierający w Paczkomatach przesyłki niedługo w aplikacji będą mogli sprawdzić, jaki jest ślad węglowy poszczególnych transakcji i jak wypada to na tle innych form dostawy.

Infrastruktura

Wojna w Ukrainie zaburzyła rozwój gospodarki i turystyki Podkarpacia. Strategia Karpacka na szczeblu UE szansą dla całego regionu

Wojna w Ukrainie mocno wpływa na biznes i turystykę na Podkarpaciu. – Przedsiębiorstwa, które są blisko granicy, odczuwają pewien niepokój i nie ma już wśród nich tak dynamicznego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego. Jak wskazuje, Podkarpacie współpracuje z ukraińskimi podmiotami nad wdrażaniem wspólnych projektów, a po zakończeniu konfliktu tamtejsze firmy chcą wziąć udział w powojennej odbudowie. Władze województwa mają też nadzieję na zacieśnienie polsko-ukraińskiej współpracy nad piątą makroregionalną strategią UE dla regionu Karpat, która jak na razie wciąż jest w trakcie prac na forum unijnym.

Edukacja

Szkoły zawodowe coraz popularniejsze. Wybiera je już prawie 60 proc. uczniów po podstawówce

Po latach zaniedbania i niedofinansowania szkolnictwo zawodowe zaczyna się cieszyć w Polsce rosnącą popularnością. Jak podaje MEiN, obecnie 58,5 proc. młodych ludzi po szkole podstawowej wybiera kształcenie branżowe i techniczne. To dobra wiadomość dla firm, dla których niedobór wykwalifikowanych kadr o odpowiednich kompetencjach jest jedną z głównych bolączek. – Naszą rolą – biznesu i pracodawców – jest wspomaganie szkolnictwa zawodowego, żeby tworzyć warunki do nauczania przedmiotów technicznych na najnowszych technologiach i sprzęcie – podkreśla Michał Walczak z Festool Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.