Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw
Marka Kamis od zawsze dbała o najwyższą jakość swoich produktów, bo jest to jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze przypraw przez klientów. Tej jesieni asortyment marki powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.
Marka Kamis (należąca do firmy McCormick), która istnieje na rynku już od 1991 roku, wciąż zaskakuje swoich konsumentów innowacyjnymi propozycjami, dokładając wszelkich starań, by dać konsumentom wszystko, co najlepsze. Są to produkty bezpieczne, najwyższej jakości, pochodzące ze sprawdzonych upraw z różnych zakątków świata – od 3,4 tysiąca zaufanych, lokalnych rolników. Jakość oferowanych przez markę przypraw przedstawia hasło platformy reklamowej marki „Dokładnie taki smak!”, za którym kryje się gwarancja ulubionego smaku Polaków. Kamis stawia również na autentyczne smaki oraz inspiruje do kulinarnych podróży z wykorzystaniem swoich produktów.
Przyprawiaj wygodnie
Tej jesieni marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadza do dystrybucji ulubione przyprawy Polaków w nowoczesnych, wygodnych, atrakcyjnych wizualnie słoiczkach. W nowej linii produktów dostępnych jest 10 najlepiej rotujących przypraw jednorodnych: cynamon mielony, papryka ostra, papryka słodka, kurkuma, czosnek granulowany, bazylia, oregano, majeranek, tymianek i pieprz czarny mielony. Dlaczego nowe opakowania są tak wyjątkowe? Ponieważ zapewniają zachowanie dłuższej świeżości ziół i przypraw, maja wygodne zamknięcie, które pomieści łyżeczkę, a do tego słoiczki można uzupełniać, przez co są przyjazne dla środowiska. Choć ich cena jest nieznacznie wyższa niż tradycyjnych przypraw w saszetkach, większość konsumentów, którzy testowali słoiczki, chętnie powtórzyliby ten zakup i uważają je za dobrą innowację. Dzięki nim niejedno danie nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego smaku, o czym marka będzie niejednokrotnie przekonywać swoich konsumentów w trakcie trwania jesiennej kampanii.
Lepsza widoczność na półce
Marka Kamis zadba także o doskonałą dostępność i widoczność swoich „Top 10” przypraw w słoiczkach. Odbędzie się to za pomocą odpowiedniego wsparcia komunikacyjnego, dedykowanych materiałów POS w sklepach, podkreślających jakość produktów KAMIS, a także atrakcyjnego systemu półkowego, m.in. boxów i zjeżdżalni, które pozwolą na lepsze wyeksponowanie produktów.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.