Komunikaty PR

Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw

2020-10-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania słoiczki ( 0.91 MB )

Marka Kamis od zawsze dbała o najwyższą jakość swoich produktów, bo jest to jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze przypraw przez klientów. Tej jesieni asortyment marki powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.

 

Marka Kamis (należąca do firmy McCormick), która istnieje na rynku już od 1991 roku, wciąż zaskakuje swoich konsumentów innowacyjnymi propozycjami, dokładając wszelkich starań, by dać konsumentom wszystko, co najlepsze. Są to produkty bezpieczne, najwyższej jakości, pochodzące ze sprawdzonych upraw z różnych zakątków świata – od 3,4 tysiąca zaufanych, lokalnych rolników. Jakość oferowanych przez markę przypraw przedstawia hasło platformy reklamowej marki „Dokładnie taki smak!”, za którym kryje się gwarancja ulubionego smaku Polaków. Kamis stawia również na autentyczne smaki oraz inspiruje do kulinarnych podróży z wykorzystaniem swoich produktów.

 

Przyprawiaj wygodnie

Tej jesieni marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadza do dystrybucji ulubione przyprawy Polaków w nowoczesnych, wygodnych, atrakcyjnych wizualnie słoiczkach. W nowej linii produktów dostępnych jest 10 najlepiej rotujących przypraw jednorodnych: cynamon mielony, papryka ostra, papryka słodka, kurkuma, czosnek granulowany, bazylia, oregano, majeranek, tymianek i pieprz czarny mielony. Dlaczego nowe opakowania są tak wyjątkowe? Ponieważ zapewniają zachowanie dłuższej świeżości ziół i przypraw, maja wygodne zamknięcie, które pomieści łyżeczkę, a do tego słoiczki można uzupełniać, przez co są przyjazne dla środowiska. Choć ich cena jest nieznacznie wyższa niż tradycyjnych przypraw w saszetkach, większość konsumentów, którzy testowali słoiczki, chętnie powtórzyliby ten zakup i uważają je za dobrą innowację. Dzięki nim niejedno danie nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego smaku, o czym marka będzie niejednokrotnie przekonywać swoich konsumentów w trakcie trwania jesiennej kampanii.

 

Lepsza widoczność na półce

Marka Kamis zadba także o doskonałą dostępność i widoczność swoich „Top 10” przypraw w słoiczkach. Odbędzie się to za pomocą odpowiedniego wsparcia komunikacyjnego, dedykowanych materiałów POS w sklepach, podkreślających jakość produktów KAMIS, a także atrakcyjnego systemu półkowego, m.in. boxów i zjeżdżalni, które pozwolą na lepsze wyeksponowanie produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Polityka

Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.