Komunikaty PR

Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw

2020-10-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania słoiczki ( 0.91 MB )

Marka Kamis od zawsze dbała o najwyższą jakość swoich produktów, bo jest to jedno z kluczowych kryteriów przy wyborze przypraw przez klientów. Tej jesieni asortyment marki powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.

 

Marka Kamis (należąca do firmy McCormick), która istnieje na rynku już od 1991 roku, wciąż zaskakuje swoich konsumentów innowacyjnymi propozycjami, dokładając wszelkich starań, by dać konsumentom wszystko, co najlepsze. Są to produkty bezpieczne, najwyższej jakości, pochodzące ze sprawdzonych upraw z różnych zakątków świata – od 3,4 tysiąca zaufanych, lokalnych rolników. Jakość oferowanych przez markę przypraw przedstawia hasło platformy reklamowej marki „Dokładnie taki smak!”, za którym kryje się gwarancja ulubionego smaku Polaków. Kamis stawia również na autentyczne smaki oraz inspiruje do kulinarnych podróży z wykorzystaniem swoich produktów.

 

Przyprawiaj wygodnie

Tej jesieni marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadza do dystrybucji ulubione przyprawy Polaków w nowoczesnych, wygodnych, atrakcyjnych wizualnie słoiczkach. W nowej linii produktów dostępnych jest 10 najlepiej rotujących przypraw jednorodnych: cynamon mielony, papryka ostra, papryka słodka, kurkuma, czosnek granulowany, bazylia, oregano, majeranek, tymianek i pieprz czarny mielony. Dlaczego nowe opakowania są tak wyjątkowe? Ponieważ zapewniają zachowanie dłuższej świeżości ziół i przypraw, maja wygodne zamknięcie, które pomieści łyżeczkę, a do tego słoiczki można uzupełniać, przez co są przyjazne dla środowiska. Choć ich cena jest nieznacznie wyższa niż tradycyjnych przypraw w saszetkach, większość konsumentów, którzy testowali słoiczki, chętnie powtórzyliby ten zakup i uważają je za dobrą innowację. Dzięki nim niejedno danie nabierze jeszcze bardziej wyjątkowego smaku, o czym marka będzie niejednokrotnie przekonywać swoich konsumentów w trakcie trwania jesiennej kampanii.

 

Lepsza widoczność na półce

Marka Kamis zadba także o doskonałą dostępność i widoczność swoich „Top 10” przypraw w słoiczkach. Odbędzie się to za pomocą odpowiedniego wsparcia komunikacyjnego, dedykowanych materiałów POS w sklepach, podkreślających jakość produktów KAMIS, a także atrakcyjnego systemu półkowego, m.in. boxów i zjeżdżalni, które pozwolą na lepsze wyeksponowanie produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost Biuro prasowe
2020-12-03 | 10:00

Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost

Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w
Przemysł spożywczy Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia
2020-12-02 | 16:00

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie Zakładów Mięsnych Silesia Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o
Przemysł spożywczy Bistro Minutka - paluszki serowe w panierce od MLEKOVITY
2020-12-01 | 14:25

Bistro Minutka - paluszki serowe w panierce od MLEKOVITY

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy oczekują wciąż nowych produktów, Grupa MLEKOVITA ciągle pracuje nad rozwojem swojej oferty, rozszerzając ją każdego roku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Banki ograniczają dostęp do kredytów z obawy o wypłacalność klientów. W najgorszej sytuacji są branże objęte lockdownem

Pod wpływem kolejnego lockdownu i wciąż niskich stóp procentowych, które ograniczają możliwość zarabiania na kredytach, część banków zaostrza swoją politykę w zakresie udzielania kredytów hipotecznych. Do uzyskania finansowania trzeba mieć wyższy wkład własny, pewniejszą formę zatrudnienia lub zabezpieczenie kredytu. Zaostrzone kryteria dotyczą też produktów finansowych dla firm. Szczególnie dotknięte obostrzeniami są podmioty z branż, których działalność wciąż jest ograniczona.

Ochrona środowiska

Nowa strategia Komisji Europejskiej oznacza wysyp inwestycji budowlanych w ciągu kolejnych 10 lat. Renowacji wymaga większość domów w Polsce

Nowa strategia Komisji Europejskiej na rzecz fali renowacji zakłada, że do 2030 roku odnowionych zostanie 35 mln budynków w Europie. Ma to zwiększyć ich efektywność energetyczną, czego efektem ma być m.in. poprawa jakości życia mieszkańców oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych w Europie. Nowa strategia wiąże się jednak z bardzo ambitnym celem inwestycyjnym, a więc zwiększonym zapotrzebowaniem na usługi budowlane. Branża w Polsce już dziś zmaga się z niedoborem pracowników, co przy zwiększonym popycie może okazać się poważnym problemem, który w dodatku może doprowadzić do wzrostu kosztów całej inwestycji.

Problemy społeczne

Na nietrzymanie moczu cierpi nawet kilka milionów Polaków, a tylko 1/3 zgłasza się do lekarza. Problemem jest także brak refundacji leków i terapii

W Polsce żyje 2–3 mln osób z zespołem pęcherza nadreaktywnego. W Europie z powodu tej choroby cierpi blisko 50 mln pacjentów. OAB to jedna z odmian nietrzymania moczu (NTM), które wciąż postrzegane jest jako choroba wstydliwa, dlatego diagnozy stawiane są za rzadko i zbyt późno. Nieleczona potrafi zrujnować życie bardziej niż cukrzyca czy nadciśnienie. Chorzy wycofują się z życia zawodowego, towarzyskiego, tracą rodziny, zmagają się z wykluczeniem społecznym czy depresją. Jak przekonuje Stowarzyszenie Osób z NTM UroConti, w Polsce wciąż nie mają wystarczającego wsparcia w systemie ochrony zdrowia.

 

Prawo

Pracodawca może zwolnić pracowników z obowiązku noszenia maseczki w biurze. Jeśli tego nie zrobi, może ukarać podwładnego za jej brak

Zgodnie z nowym rozporządzeniem, które weszło w życie 2 grudnia, pracownicy mają obowiązek noszenia maseczki w zakładach pracy, jeżeli w pomieszczeniu przebywa więcej niż jedna osoba, chyba że pracodawca postanowi inaczej. Jest to złagodzenie poprzedniej regulacji, która weszła w życie w sobotę. – Wątpliwości interpretacyjne budził w niej m.in. zwrot „miejsce ogólnodostępne w zakładzie pracy" – mówi Wojciech Bigaj, radca prawny i partner w Kancelarii Baran Książek Bigaj.