Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.