Kapsułki Starbucks® by Nespresso wracają do kawiarni
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Nowy produkt, Starbucks® by Nespresso, to dalsza część współpracy pomiędzy Starbucks a Nestlé w ramach utworzonego w 2018 roku Global Coffee Alliance, którego celem było rozszerzenie i podniesienie jakości kategorii kaw przygotowanych w domu. W ramach nowej oferty Goście mogą zakupić kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawą bezkofeinową, i cieszyć się nią w zaciszu własnych domów.
Starbucks jest pierwszą marką, która została wyprodukowana na oryginalnej platformie Nespresso, czyli marki kaw należącej do koncernu Nestlé. Nowy produkt, kapsułki Starbucks® by Nespresso, łączą w sobie wysokiej jakości kawę Starbucks 100% Arabica z najwyższej jakości procesem przygotowania kaw w domu. Klienci mogą zaparzyć Starbucks® by Nespresso na dowolnym urządzeniu Nespresso Original Line: Essenza Mini, Pixie, CitiZ, Expert, Lattissima, KitchenAid i Creatista, a zużyte kapsułki oddać do recyklingu (w najbliższym salonie Nespresso lub kawiarni Starbucks).
- Już poprzednia edycja kapsułek pokazała, jaką sympatią cieszy się produkt wśród naszych Gości. Nowa wersja została przygotowana tak, aby być kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami Nespresso i dzięki temu stała się dostępna dla jeszcze szerszej liczby osób – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Jest to część naszej współpracy z Nestlé w ramach tzw. Global Coffee Alliance. Udało nam się wspólnie stworzyć produkt, który oddaje ducha naszej marki i pozwala naszym Gościom na odtworzenie Starbucks Experiece we własnym domu.
Charakterystyczny smak i aromat
Asortyment Starbucks® by Nespresso obejmuje kapsułki z kawą o jasnym, średnim i ciemnym stopniu palenia, a także kawę bezkofeinową. W ofercie znajdują się: delikatnie słodka Starbucks® Blonde Espresso Roast, zawierająca czekoladowe nuty Pike Place® Roast, zbalansowana i lekko orzechowa Single-Origin Colombia oraz mocniejsza i bardziej karmelowa Espresso Roast (dostępne także w wersji bezkofeinowej).
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.