Komunikaty PR

Kawiarnie Starbucks znów otwarte, na razie w formacie na wynos

2020-05-07  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.1 MB )

Miłośnicy Starbucks w Polsce mają powód do radości – po kilkutygodniowej przerwie mogą znów cieszyć się ulubioną kawą. Na tym etapie klienci Starbucks będą mogli odbierać swoje napoje i jedzenie wyłącznie w modelu na wynos, przy zachowaniu wszelkich zalecanych środków ostrożności. Na darmowy napój nadal będą mogli liczyć przedstawiciele służby zdrowia.

Od pierwszego tygodnia maja wszystkie lokale Starbucks w Polsce będą działały w modelu na wynos, umożliwiając klientom zamawianie i odbieranie napojów oraz jedzenia na miejscu w kawiarniach. W trosce o bezpieczeństwo swoich gości i pracowników, Starbucks we wszystkich lokalizacjach będzie stosował dodatkowe środki ostrożności zgodne z zaleceniami władz państwowych – w tym także te dotyczące dystansowania społecznego. Poza ograniczeniem liczby osób, nadal preferowaną formą płatności pozostaną transakcje zbliżeniowe, a wszystkie napoje będą wydawane w papierowych kubkach (przy honorowaniu wcześniejszych zniżek za przychodzenie z własnym kubkiem). Przy wejściu do kawiarni dostępne będą też płyny dezynfekujące, a na podłodze umieszczone zostaną specjalne oznaczenia, pomagające zachować 2 metry wymaganej odległości między klientami.

 - Cieszymy się na powrót. Tęsknimy za regularnymi spotkaniami z naszymi gośćmi, chociaż pamiętamy, że najważniejsze w tym momencie jest bezpieczeństwo. Na razie, zgodnie z rozporządzeniami i decyzjami władz, nasze kawiarnie będą działały wyłącznie w modelu na wynos, przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager w Starbucks Polska.

Wzajemna pomoc w czasie pandemii

W okresie zamknięcia kawiarni, Starbucks w wybranych lokalizacjach prowadził sprzedaż za pośrednictwem bezpiecznych okienek Take Away, w których na darmową kawę mogli liczyć pracownicy medyczni, policjanci, straż miejska, pożarna, graniczna oraz wojsko. Wraz z innymi markami firma włączyła się także w akcję #Wzywamyposiłki, w ramach której dostarczała kawę oraz przekąski z życzeniami i słowami otuchy od baristów Starbucks do pracowników szpitali w całej Polsce. W zeszłym miesiącu sieć zaangażowała się też w pomoc dla biznesu gastronomicznego, zachęcając na swoich kanałach społecznościowych gości do udziału w inicjatywie #Środynazamówienie i wspierania swoich ulubionych restauracji.

- Za nami kilka wymagających tygodni, które w wyjątkowy sposób pokazały jednak, że możemy na sobie polegać. Odbyły się dwie cudowne akcje - #Wzywamyposiłki i #Środynazamówienie, w ramach których mieliśmy okazję pomóc innym – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager w Starbucks Polska. – W trakcie pierwszych tygodni podjęliśmy też decyzję, aby wspierać pracowników służby zdrowia. Od marca mogą oni liczyć na darmowy napój w naszych kawiarniach – to niewielki gest wdzięczności za wszystko, co dla nas robią.

Aktualną listę otwartych kawiarni Starbucks można znaleźć na profilu facebookowym marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.