Konkurs! Dołącz do „Śniadaniowych Roślinożerców” marki Flora
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”. Wystarczy, że na profilu na Instagramie wrzucisz zdjęcie swojego roślinnego śniadania z Florą, oznaczysz na nim profil @floraroslinna i w opisie dodasz hashtag akcji: #SniadaniowiRoslinozercy. Do wygrania atrakcyjne nagrody - pobyt na farmie Bii dla 2 osób i piękne zestawy śniadaniowe polskiej ceramiki. Konkurs trwa do 28 września 2020 r.
Rośliny są O MEGA!
Marka Flora zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od zdrowego śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. Dzięki temu, poczujemy się lepiej i przyczynimy się do dobrobytu naszej planety. Szczególnie, że nawet mała zmiana robi różnicę!
By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z konkursem na Instagramie. Każdy, kto chciałby wziąć w nim udział, powinien opublikować zdjęcie roślinnego śniadania z Florą na swoim instagramowym profilu, oznaczając profil marki @floraroslinna i w opisie dodając dedykowany hashtag konkursowy: #SniadaniowiRoslinozercy. Nagrodami w konkursie są: weekendowe pobyty na farmie Bii dla dwóch osób, a także śniadaniowe zestawy ceramiki Fika. Zgłoszenia można publikować do 28 września 2020 r. Szczegóły i regulamin akcji znaleźć można na profilu marki Flora na Facebooku: www.facebook.com/floraroslinna.
Roślinny ambasador Flory - erVegan
Ambasadorem akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” został dietetyk i bloger — Eryk Wałkowicz, znany jako erVegan, który pokazuje, że dieta roślinna może być zbilansowana, smakowita i pełna niespodzianek. W ramach akcji prezentuje on inspirujące przepisy na wege śniadania, publikując je na swoich kanałach na Instagramie, Facebooku oraz na blogu. W ten sposób zachęca on odbiorców do podjęcia roślinnego wyzwania marki Flora.
Więcej inspiracji oraz informacji na temat akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” znaleźć można na Facebooku i Instagramie marki Flora – Flora Roślinna.
------
Flora – 100% roślinna
Idealnym uzupełnieniem diety roślinnej są w 100% roślinne produkty marki Flora — Flora Original, Flora Light i Flora Gold, powstałe na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego i rzepakowego. Produkty stanowią doskonałe źródło korzystnych dla zdrowia nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6. Charakteryzuje je także świetny smak. Są odpowiednie dla wegan i wegetarian, nie zawierają też konserwantów. Flora Light to produkt, po który sięgać mogą także osoby z nietolerancją laktozy. Produkty marki Flora doskonale wpisują się w ideę zbilansowanej diety roślinnej, a przy tym pomagają zadbać o zdrowie serca.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.