Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”
Aż do 19 kwietnia konsumenci mogą w konkursie skomponować własny smak ciastek Jeżyki. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone gotówką w kwocie 10 000 zł (nagroda główna) i 10x1000 zł oraz czapkami, które pomagają jeżom.
W ostatnich dwóch latach grono wielbicieli ciastek Jeżyki znacząco się powiększyło. Uznaliśmy więc, że to dobry moment, by otworzyć się na gusta naszych konsumentów i dać im możliwość stworzenia nowego smaku, dokładnie takiego, o jakim marzą. Jednocześnie dzięki zaangażowaniu w konkurs konsumenci wraz z nami będą mogli wesprzeć ośrodek „Jeżurkowo”, który na co dzień zajmuje się ratowaniem polskich jeży – mówi Anna Kubicka, brand manager marki.
Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem strony www.goplana.pl. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach. W puli do wygrania jest między innymi 1000 unikalnych czapek z logo „Uwielbiam JE!”. W ramach akcji marka Jeżyki przekaże darowiznę na rzecz organizacji Jeżurkowo, pomagającej jeżom w Polsce.
Za koncepcję i organizację konkursu odpowiada agencja They.pl.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Produkt: Goplana Jeżyki Classic, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.
Goplana Jeżyki Kokos, 186 g, cena det. ok. 4,99 zł/szt.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.