Komunikaty PR

Kubki zmieniające kolor w ofercie Starbucks Polska

2020-07-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.1 MB )

Starbucks wita się z latem, wprowadzając długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni Starbucks powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow, które dosłownie rozpływają się w ustach! Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.

Najpierw zrobiły furorę za granicą, teraz dotarły do Polski. Mowa o limitowanej edycji wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów). Nowe kubki dostępne są w zestawie 5 kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie, po napełnieniu zimnym napojem budzą się do życia i dosłownie zmieniają kolor! Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w soczysto malinowy! Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością cieszy się w Starbucks także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S'mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.

- Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujących nowości. W tym roku szałem w Polsce okazała się limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliśmy zamówić kolejną partię! Dlatego osoby, które chciałyby je zdobyć, zachęcam do odwiedzin w naszych kawiarniach – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Sokołów partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem Biuro prasowe
2021-01-14 | 13:00

Sokołów partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem

Gospodarzem najbliższego etapu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich będzie stolica polskich Tatr. Do Zakopanego przyjadą czołowi zawodnicy tegorocznej rywalizacji, by zmierzyć się na
Przemysł spożywczy Catering dietetyczny zyskuje mimo pandemii
2021-01-13 | 05:55

Catering dietetyczny zyskuje mimo pandemii

Rynek tzw. diety pudełkowej ma coraz większy udział w segmencie spożywczym i na rynku e-commerce. Jednym z największych graczy w Polsce jest firma Kukuła Healthy Food, która w 2020
Przemysł spożywczy Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go
2021-01-12 | 15:25

Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go

Po niemal roku od rozpoczęcia współpracy nadszedł długo wyczekiwany moment dla Pogromców Marnowania Jedzenia, Costa Coffee i Too Good To Go. Dzięki aplikacji uratujecie pyszne

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Dostawy szczepionek do państw UE ruszą pełną parą w II kwartale. Wtedy może pojawić się problem z wydolnością systemu szczepień

Komisja Europejska zakontraktowała do tej pory w sumie 2,3 mld dawek szczepionek na COVID-19 od sześciu firm farmaceutycznych. Jeżeli rozmowy z dwoma kolejnymi zakończą się podpisaniem umów, ta liczba jeszcze wzrośnie. – UE już w tej chwili ma dużo więcej dawek, niż sama potrzebuje – mówi dyrektor Przedstawicielstwa KE w Polsce, dr Marek Prawda. Dostawy mają ruszyć w pełni w II kwartale br., ale niektóre kraje się niecierpliwią i prowadzą z producentami indywidualne rozmowy dotyczące zakupu dodatkowych szczepionek. Jak podkreśla ekspert, te negocjacje nie mogą w żaden sposób ograniczać wywiązywania się z dostaw  w ramach unijnego programu.

Problemy społeczne

Na Podhalu kryzys z branży turystycznej rozlewa się na inne branże. Część przedsiębiorców zamierza działać mimo obostrzeń

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40 proc. turystów mniej niż przed rokiem, a największą bolączką jest zamknięcie turystyki w sezonie zimowym. Rządowe tarcze nie obejmą wszystkich poszkodowanych, co powoduje, że kryzys zaczyna się już rozlewać na inne branże. – Doszliśmy do takiego momentu, gdzie jest tylko frustracja, bunt i nieposłuszeństwo. Może się okazać, że faktycznie część biznesów otworzy się mimo obostrzeń – mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Finanse

Fundusze liczą na okazje do inwestowania w branżach dotkniętych kryzysem. Ich aktywność rośnie, ale prawie połowa spodziewa się mniejszych budżetów na inwestycje

90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację. 66 proc. określą ją jako stabilną, a 24 proc. spodziewa się poprawy – wynika z badania „Barometr branży Private Equity i Venture Capital”. W 2021 rok wchodzą z ostrożnym optymizmem. – Inwestorzy oceniają, że ten rok będzie szansą na zakup spółek po dobrych cenach, które zostały skorygowane podczas pandemii, albo na sprzedaż firm, które nie zostały dotknięte kryzysem – informuje Piotr Dalak z JP Weber, współautor raportu.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.