Komunikaty PR

Marek Wądołowski nowym prezesem zarządu spółki POLOmarket

2024-11-07  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Zdjęcie ( 0.22 MB )

 

Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada powołała na stanowisko Prezesa Zarządu Pana Marka Wądołowskiego.

Marek Wądołowski posiada wieloletnie doświadczenie managerskie, które zdobywał m.in. w Tesco Polska oraz Tesco One Europe, piastując od 2004 roku stanowisko dyrektora zakupów. W ciągu ostatnich czterech lat jako dyrektor handlowy i członek zarządu sieci aptek Dr.Max odpowiadał za strategię handlowo-marketingową.

Marek Wądołowski zastąpił na stanowisku prezesa zarządu Marcina Sowę, który złożył rezygnację z końcem czerwca br.

W zarządzie spółki POLOmarket bez zmian pozostają: Anita Tołysz odpowiedzialna za administrację oraz compliance, Jarosław Brudnicki odpowiedzialny za zakupy i marketing, Bartosz Pietruszka, dyrektor operacyjny oraz Piotr Szmyt, dyrektor finansowy.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem netto blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie niemal 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL Biuro prasowe
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System
Przemysł spożywczy 65 tys. paczek pomocowych dla rodzin w Zimbabwe wyruszyło z fabryki w Pudliszkac
2024-11-06 | 09:45

65 tys. paczek pomocowych dla rodzin w Zimbabwe wyruszyło z fabryki w Pudliszkac

Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z
Przemysł spożywczy Herbapol Esencja Natury 2024
2024-11-04 | 11:55

Herbapol Esencja Natury 2024

Dla Herbapolu-Lublin, świętującego w tym roku 75. urodziny, natura od zawsze jest główną wartością, inspiracją i siłą napędową do dalszego rozwoju. Firma wyróżnia także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.