Komunikaty PR

Marka Jeżyki wspiera polskie jeże

2020-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Jeżyki to kultowe ciasteczka najeżone bakaliami, które charakterystyczny smak zawdzięczają oryginalnej kompozycji herbatnika z wyjątkowo ciągnącym karmelem, świeżo prażonymi orzechami i bakaliami, w polewie z czekolady Goplana. Marka od lat cieszy się lojalnością konsumentów, którzy darzą ją szczególną sympatią i postrzegają, jako zaangażowaną i szczerą.

 

Uznaliśmy, że Jeżyki są na tyle silną marką, że mogą nieść ze sobą misję pomagania bardzo lubianym i bezbronnym zwierzętom, takim jak jeże. Do decyzji o wsparciu „Jeżurkowa” zainspirowała nas działalność charytatywna marki Rottlove, która regularnie pomaga organizacjom działającym na rzecz zwierząt. Z jej założycielką spotkaliśmy się przy okazji pracy nad autorskimi czapkami do naszej akcji promocyjnej – konkursu, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”– mówi Anna Kubicka, brand manager marki Jeżyki. Każdy, komu bliska jest idea pomocy jeżom, ma szansę wygrać m.in. unikalną czapkę na stronie www.goplana.pl, w akcji, która potrwa do 19 kwietnia.

 

Ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo” udziela pomocy jeżom po wypadkach, opiekuje się osieroconymi jeżowymi maluchami i zapewnia jeżom miejsce do zimowania. Darowizna od marki Jeżyki pozwoli uzupełnić wyposażenie medyczne placówki. Planujemy zakup ssaka medycznego, oftalmoskopu i mikroskopu. Jeśli zostaną nam wolne środki, wydamy je na karmę albo dodatkowe urządzenia, np. lampę bakteriobójczą lub oświetlenie medyczne – mówi Małgorzata Jaworska-Szwed z ośrodka. Więcej o działalności „Jeżurkowa” można dowiedzieć się tutaj: http://jezurkowo.primum.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.