Komunikaty PR

Marka Jeżyki wspiera polskie jeże

2020-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Jeżyki to kultowe ciasteczka najeżone bakaliami, które charakterystyczny smak zawdzięczają oryginalnej kompozycji herbatnika z wyjątkowo ciągnącym karmelem, świeżo prażonymi orzechami i bakaliami, w polewie z czekolady Goplana. Marka od lat cieszy się lojalnością konsumentów, którzy darzą ją szczególną sympatią i postrzegają, jako zaangażowaną i szczerą.

 

Uznaliśmy, że Jeżyki są na tyle silną marką, że mogą nieść ze sobą misję pomagania bardzo lubianym i bezbronnym zwierzętom, takim jak jeże. Do decyzji o wsparciu „Jeżurkowa” zainspirowała nas działalność charytatywna marki Rottlove, która regularnie pomaga organizacjom działającym na rzecz zwierząt. Z jej założycielką spotkaliśmy się przy okazji pracy nad autorskimi czapkami do naszej akcji promocyjnej – konkursu, który wystartował 2 marca br. pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”– mówi Anna Kubicka, brand manager marki Jeżyki. Każdy, komu bliska jest idea pomocy jeżom, ma szansę wygrać m.in. unikalną czapkę na stronie www.goplana.pl, w akcji, która potrwa do 19 kwietnia.

 

Ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo” udziela pomocy jeżom po wypadkach, opiekuje się osieroconymi jeżowymi maluchami i zapewnia jeżom miejsce do zimowania. Darowizna od marki Jeżyki pozwoli uzupełnić wyposażenie medyczne placówki. Planujemy zakup ssaka medycznego, oftalmoskopu i mikroskopu. Jeśli zostaną nam wolne środki, wydamy je na karmę albo dodatkowe urządzenia, np. lampę bakteriobójczą lub oświetlenie medyczne – mówi Małgorzata Jaworska-Szwed z ośrodka. Więcej o działalności „Jeżurkowa” można dowiedzieć się tutaj: http://jezurkowo.primum.org.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.