Komunikaty PR

Marka Neptun wraca na rynek

2020-06-04  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Po wieloletniej nieobecności na sklepowe półki wracają produkty marki Neptun. Grupa Kapitałowa Graal reaktywowała popularną markę rybną i rozpoczęła proces wprowadzania jej na rynek.

Badania, którymi dysponuje firma Graal, wykazują, że wielu konsumentów wciąż wymienia markę Neptun wśród ulubionych, mimo że produkty z tym brandem od wielu lat są niedostępne na rynku. Graal, obserwując rosnący trend powrotów do dawnych smaków, postanowił sięgnąć po potencjał Neptuna i przywrócić produkty tej marki konsumentom.

- Z uwagą obserwujemy zmiany zachodzące na rynku. Widzimy zachowania konsumentów, którzy chętnie wracają do marek i produktów sprzed lat, wiedzeni nostalgią za smakami zapamiętanymi z dzieciństwa – mówi Justyna Frankowska, Członek Zarządu Grupy Graal odpowiedzialna m.in. za handel i marketing. - Wzrasta także trend patriotyzmu konsumenckiego. Polacy sięgają chętniej po produkty żywnościowe rodzimych producentów, aby wspierać krajową gospodarkę - dodaje.

Powrót Neptuna to odpowiedź na istniejący trend konsumencki, widoczny w szczególności w grupie 40+, pokazujący, że sentyment może być silnym motywatorem zakupowym.

- Ten trend obserwowany jest już od jakiegoś czasu, ale wielu kojarzy go głównie z pokoleniem naszych rodziców i dziadków. Tymczasem nostalgia zaczyna odgrywać niemałą rolę również podczas decyzji zakupowych w młodszych grupach – mówi Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Grupy Kapitałowej Graal. - Grupy te łączy podobny kod kulturowy, znajomość podobnych smaków, te same piosenki, a nawet wspólne wspomnienia Polski lat 90. Wśród wszystkich grup konsumenckich rośnie też motywacja do traktowania zakupów jako świadomego wyboru, wspierającego rodzimą gospodarkę. W odpowiedzi na te potrzeby przywróciliśmy na rynek polską markę Neptun – dodaje.

W pierwszej kolejności produkty rybne Neptun pojawią się w tzw. kanale tradycyjnym, a kilka tygodni w później w sieciach handlowych.

Historia przetworów rybnych Neptun sięga końca lat 90. Przez lata marka była liderem kategorii na polskim rynku. Znał ją co drugi Polak, zaś używał w swojej kuchni – co trzeci. Do najpopularniejszych produktów należały śledzie i makrele oraz szproty – zarówno w oleju, jak i w pomidorach. Na liście bestsellerów znajdował się także paprykarz szczeciński. Wszystkie te produkty powracają teraz na rynek w tradycyjnych recepturach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.