Marka parasolowa Amki rozpoczyna działania w Internecie
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Amki Snacks to brand parasolowy firmy Unitop, w skład którego wchodzą m.in. innowacyjne batony sezamowe Amki Superfoods czy nowoczesne sezamki Amki TO GO. Marka rozpoczęła nowe działania w przestrzeni online. Uruchomione zostały profile Amki Snacks w Social Media, od początku sierpnia trwa też kampania influencerska na Instagramie, a aktywności te są również wspierane komunikacją PR.
Amki pozostają w kontakcie z użytkownikami
Już od 17 sierpnia markę Amki można znaleźć na Facebooku – www.facebook.com/amkisnackspl/ - oraz Instagramie – www.instagram.com/amkisnackspl/. Będą tam publikowane treści contentowe, zachęcające odbiorców brandu do stałego kontaktu z produktami, wpisując je w kreacje oparte na wartościach świata marki. Z początkiem miesiąca rozpoczęła się także kampania influencerska na Instagramie, w ramach której zaangażowani twórcy pokazują, w jakich sytuacjach i z jakich powodów sięgają po sezamowe przekąski. Aby być na bieżąco z informacjami na temat „świata marki Amki”, warto śledzić hasztag #amkisnacks, a także stronę www.amkisnacks.com. Więcej informacji również na www.unitop.com.pl. Co równie ważne, kampanię internetową wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. W tym samym czasie marka jako jedyna w swoim segmencie prowadzi aktywne działania PR na rzecz całej kategorii.
- Sezamki sygnowane marką Amki są dostępne na rynku od kilku lat, jednak dopiero teraz brand przeżywa swój rozkwit – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. – Koncentrujemy się przede wszystkim na nowej linii Amki Superfoods, czyli innowacyjnych batonach sezamowych z dodatkiem ekspandowanych zbóż, a także Amkach TO GO – nowoczesnej wersji klasycznego przysmaku, dostosowanego do bieżących oczekiwań konsumenckich, zarówno w kwestii smaku i jakości produktu, jak i komunikacji wizualnej czy projektu opakowań. Sezamki to lubiana przez Polaków kategoria, z której korzystają niemal wszyscy, niezależnie od płci czy wieku, choć faktycznie osoby w wieku 45+ sięgają po przekąski z sezamu nieco częściej niż młodsi konsumenci. Dlatego rozpoczęliśmy działania, których celem jest m.in. odmłodzenie grupy odbiorczej. Oprócz aktywności w Social Media, osiągnięcie tego celu wspiera m.in. unowocześnienie szaty graficznej produktów, a także przygotowanie odpowiedniej oferty dla dystrybutorów – atrakcyjnych materiałów do ekspozycji w sklepie, jak materiały POS czy dedykowane dyspozytory – dodaje Svetlana Vnučko.
Promocja nowych linii produktowych
Wyżej opisane działania mają na celu promocję przede wszystkim dwóch linii produktowych, na których rozwoju producent skupia się najbardziej, stanowiących świetną, zdrowszą alternatywę dla klasycznych słodyczy. Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, mają wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, stanowią źródło błonnika oraz są bezglutenowe. Są dostępne w czterech wariantach smakowych: z gryką, z jagłami, z quinoa oraz z amarantusem. Delikatną słodycz zapewnia im dodatek naturalnego miodu. Nowość zadowoli konsumentów poszukujących zdrowszej alternatywy słodkich przekąsek, które zawierają dodatkowe wartości odżywcze.
Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca, zdrowsza alternatywa dla słodkich przekąsek, która wzbogaci aktywny dzień. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych (klasyczne, z miodem, z quinoa), mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Sam sezam jest też źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin i minerałów. To idealny wybór na wycieczkę, popołudnie w ogródku czy sportowy, słoneczny dzień.
Przekąski marki Amki Snacks wpisują się w dwa obecnie popularne megatrendy żywieniowe: „czysta etykieta”, która świadczy o prostym składzie, opartym wyłącznie na kilku prostych składnikach, oraz przekąski te dostarczają konsumentom dodatkowych benefitów funkcjonalnych, wynikających z właściwości sezamu czy dodawanych do przekąsek zbóż.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.