Komunikaty PR

Marka parasolowa Amki rozpoczyna działania w Internecie

2020-08-21  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.42 MB )

Amki Snacks to brand parasolowy firmy Unitop, w skład którego wchodzą m.in. innowacyjne batony sezamowe Amki Superfoods czy nowoczesne sezamki Amki TO GO. Marka rozpoczęła nowe działania w przestrzeni online. Uruchomione zostały profile Amki Snacks w Social Media, od początku sierpnia trwa też kampania influencerska na Instagramie, a aktywności te są również wspierane komunikacją PR.

Amki pozostają w kontakcie z użytkownikami                                        

Już od 17 sierpnia markę Amki można znaleźć na Facebooku – www.facebook.com/amkisnackspl/ - oraz Instagramie – www.instagram.com/amkisnackspl/. Będą tam publikowane treści contentowe, zachęcające odbiorców brandu do stałego kontaktu z produktami, wpisując je w kreacje oparte na wartościach świata marki. Z początkiem miesiąca rozpoczęła się także kampania influencerska na Instagramie, w ramach której zaangażowani twórcy pokazują, w jakich sytuacjach i z jakich powodów sięgają po sezamowe przekąski. Aby być na bieżąco z informacjami na temat „świata marki Amki”, warto śledzić hasztag #amkisnacks, a także stronę www.amkisnacks.com. Więcej informacji również na www.unitop.com.pl. Co równie ważne, kampanię internetową wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. W tym samym czasie marka jako jedyna w swoim segmencie prowadzi aktywne działania PR na rzecz całej kategorii.

- Sezamki sygnowane marką Amki są dostępne na rynku od kilku lat, jednak dopiero teraz brand przeżywa swój rozkwit – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. – Koncentrujemy się przede wszystkim na nowej linii Amki Superfoods, czyli innowacyjnych batonach sezamowych z dodatkiem ekspandowanych zbóż, a także Amkach TO GO – nowoczesnej wersji klasycznego przysmaku, dostosowanego do bieżących oczekiwań konsumenckich, zarówno w kwestii smaku i jakości produktu, jak i komunikacji wizualnej czy projektu opakowań. Sezamki to lubiana przez Polaków kategoria, z której korzystają niemal wszyscy, niezależnie od płci czy wieku, choć faktycznie osoby w wieku 45+ sięgają po przekąski z sezamu nieco częściej niż młodsi konsumenci. Dlatego rozpoczęliśmy działania, których celem jest m.in. odmłodzenie grupy odbiorczej. Oprócz aktywności w Social Media, osiągnięcie tego celu wspiera m.in. unowocześnienie szaty graficznej produktów, a także przygotowanie odpowiedniej oferty dla dystrybutorów – atrakcyjnych materiałów do ekspozycji w sklepie, jak materiały POS czy dedykowane dyspozytory – dodaje Svetlana Vnučko.

Promocja nowych linii produktowych

Wyżej opisane działania mają na celu promocję przede wszystkim dwóch linii produktowych, na których rozwoju producent skupia się najbardziej, stanowiących świetną, zdrowszą alternatywę dla klasycznych słodyczy. Amki Superfoods to innowacyjne batony sezamowe z odżywczymi zbożami ekspandowanymi. Zawierają tylko 4 proste składniki, mają wysoką zawartość tłuszczów nienasyconych, stanowią źródło błonnika oraz są bezglutenowe. Są dostępne w czterech wariantach smakowych: z gryką, z jagłami, z quinoa oraz z amarantusem. Delikatną słodycz zapewnia im dodatek naturalnego miodu. Nowość zadowoli konsumentów poszukujących zdrowszej alternatywy słodkich przekąsek, które zawierają dodatkowe wartości odżywcze.

Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca, zdrowsza alternatywa dla słodkich przekąsek, która wzbogaci aktywny dzień. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych (klasyczne, z miodem, z quinoa), mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Sam sezam jest też źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin i minerałów. To idealny wybór na wycieczkę, popołudnie w ogródku czy sportowy, słoneczny dzień.

Przekąski marki Amki Snacks wpisują się w dwa obecnie popularne megatrendy żywieniowe: „czysta etykieta”, która świadczy o prostym składzie, opartym wyłącznie na kilku prostych składnikach, oraz przekąski te dostarczają konsumentom dodatkowych benefitów funkcjonalnych, wynikających z właściwości sezamu czy dodawanych do przekąsek zbóż.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.