Komunikaty PR

Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”

2020-09-16  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, wrzesień 2020 r. – Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych.

„Ostatnie miesiące były dla wszystkich wielkim wyzwaniem. Udowodniły nam jednak, że potrafimy się jednoczyć i wspierać – będąc w zamknięciu czy izolacji, jednocześnie bardziej otworzyliśmy się na pomaganie innym. Milka, która od lat słynie z inspirowania Polaków do delikatnych gestów, postanowiła to wykorzystać i po raz kolejny zaplanowała działania wpisujące się w jej podstawowe wartości. Aby ułatwić konsumentom niesienie pomocy w prosty i skuteczny sposób, marka wystartowała właśnie z loterią z elementami akcji charytatywnej” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets w Mondelēz International.

Loteria, która ruszyła w ramach kampanii „Czas delikatności” daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka[1] i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest  regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego. W loterii można wziąć udział wielokrotnie, za każdym razem wybierając inny podmiot. 

Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, za obsługę loterii IQ Marketing. Strategią oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 


[1] Za wyjątkiem wybranych produktów marki Milka, takich jak: lody, serki, jogurty oraz Mleczna Kanapka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.