MINI CHAŁWA – tradycyjny produkt w nowoczesnym formacie convienience
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Polacy doceniają smak chałwy, która od lat jest zakorzeniona w polskiej tradycji, jednak oczekiwania konsumenckie ulegają zmianom zgodnie z panującymi trendami. Dziś po przekąski często sięgamy impulsywnie, wybierając je już w samym sklepie. Jak przypomnieć o chałwie tym, którzy codziennych zakupów dokonują w biegu? Rozwiązaniem jest wygodny format convienience, oferujący porcję „na raz” – o mini chałwie odpowiada Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Skuteczny format mini
- Według badań Polacy doceniają chałwę przede wszystkim za unikalny, niepowtarzalny smak i konsystencję, których nie da się zastąpić według nich niczym innym, a także kojarzą ją ze smakiem z dzieciństwa i wyjątkową przyjemnością. Jednak ze względu na swój charakter i standardową gramaturę, chałwa w klasycznym formacie odbiega od współczesnych trendów convienience, jest raczej spożywana w domach, gdzie możemy ją wygodnie rozpakować, podzielić i komfortowo spożyć bez obawy o zostawienie po niej śladów na dłoniach czy opakowaniu, w którym ją przechowujemy. Chałwa jest raczej kojarzona z produktem, którego nie spożywa się na raz, a po odpakowaniu może się kruszyć czy tłuścić. Obserwujemy rynek i ciągle udoskonalamy naszą ofertę pod kątem dostępnych formatów opakowań i szaty graficznej, dlatego Unitop zdecydował się na produkcję chałwy mini – w wygodnym formacie „na raz”, wpisującym się w obecne trendy przekąskowe. Niedawno wprowadzona nowa szata graficzna pozwoli nam też dotrzeć do młodszej grupy docelowej. Konsumenci szukają produktów, które można wygodnie i szybko spożyć na powietrzu czy w ruchu i taka właśnie jest mini chałwa. Konsument nie musi się już obawiać, że pobrudzi nią swoje dłonie czy będzie zmuszony przechować pozostałą część produktu na później. Mini chałwa to idealna porcja „na raz”, która świetnie sprawdzi się w roli smacznej i wygodnej w spożyciu przekąski. Co więcej, format sprzedaży luzem rozpoczął wśród polskich konsumentów „drugie życie” i ponownie zdobywa coraz większą popularność, więc propozycja zakupu chałwy właśnie w ten sposób dodatkowo wzmaga zainteresowanie klientów – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Opakowanie jednostkowe sezamowej mini chałwy Unitop zawiera jedną porcję o gramaturze 20 g, wygodną do zjedzenia „na raz” w formie przekąski. Opakowania zbiorcze są dostępne w wersjach 2 kg i 6 kg do sprzedaży luzem (na wagę), a sprzedaż na sztuki jest możliwa w ekspozytorach przykasowych 2,4 kg. Chałwa mini jest dostępna w trzech wersjach smakowych:
*waniliowa – klasyczna wersja przekąski;
*kakaowa – z dodatkiem kakao o obniżonej zawartości tłuszczu;
*„fantazyjna” (waniliowo-kakaowa) – będąca połączeniem dwóch powyższych.
Mini chałwa Unitop sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, zwłaszcza w wygodnym i nowoczesnym ekspozytorze z wysuwaną „półką”. Dzięki niej konsumenci mogą zabrać ze sobą kilka sztuk, decydując się na to już podczas płatności przy kasie. Większe opakowania zbiorcze warto ulokować przy standardowej półce z chałwą i sezamkami czy w sekcji z cukierkami, sprzedawanymi na wagę. Chałwa może być ciekawą alternatywą dla współczesnego konsumenta convienience, który poszukuje produktów zdrowszych, opartych na prostych składnikach.
Tradycja w nowoczesnym wydaniu
Mini chałwa Unitop, jak i pozostałe wyroby producenta z tej kategorii, jest wyrabiana ręcznie. Co to oznacza? To atut, który wpływa na jakość i konsystencję finalnego produktu.
- Chałwa Unitop cechuje się oryginalnym, tradycyjnym smakiem i tzw. „włóknistą” konsystencją, docenianą przez konsumentów, będącą wynikiem ręcznego wyrabiania. To dla nas bardzo ważne, wyrabiamy ją w ten sam sposób od samego początku działalności, czyli od 1945 roku. Zachowanie tradycyjnej technologii produkcji jest dla nas gwarantem zadowolenia konsumentów. Co więcej, nowy format chałwy mini kierowany do młodszej grupy odbiorczej convienience w jeszcze większym stopniu wprost odpowiada na zapotrzebowanie tej części rynku. Badania konsumenckie pokazują, że dotychczas dostępne mniejsze formaty chałwy w opakowaniach 50 g to wciąż za dużo dla części konsumentów, którzy chcieliby jeszcze mniejszej porcji. Jednocześnie ta część grupy docelowej poszukuje przekąsek zdrowszych, opartych na kilku prostych składnikach. Tak też jest postrzegana chałwa, więc tym bardziej koncentrujemy się na nowym formacie, docierając właśnie do targetu convienience. Obserwujemy, że produkt już dobrze przyjął się na rynku, otrzymał także nagrodę „Najlepszy produkt – wybór konsumentów 2020” w kategorii innowacja spożywcza roku – kończy Svetlana Vnučko.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.