MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna.
Od 15 lutego do 16 maja na miłośników słodkości w wersji MINI czeka “Konkurs Dobrze Nadziany”. Co tydzień do wygrania są trzy nagrody po 500 zł, co miesiąc trzy odkurzacze automatyczne Xiaomi, natomiast nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zasady konkursu są proste - wystarczy kupić MINIczekoladę Wawel, zarejestrować paragon i dokończyć zdanie: “Smak MINIczekolad Wawel lubię za…”. Więcej informacji i regulamin konkursowy znaleźć można na stronie: www.konkurswawel.pl.
MINIczekolady to szeroka gama produktów, którą proponuje konsumentom marka Wawel. W portfolio dostępne są: MINIczekolada Advocat (47g), Choco (48g), Krówkowa (48g), Toffi (49g), Big Milk (45g) i M!ocno Orzechowa (44g) oraz Danusia Klasyczna (38g). Wszystkie produkty łączą wyraziste w smaku nadzienie z oryginalną czekoladą Wawel. Każda z MINIczekolad sprawdzi się zarówno w czasie słodkiej przerwy na kawę, w pracy, w drodze, podczas zabawy na podwórku oraz jako nagroda za każdy MINI sukces.
Promocję wspiera dodatkowo intensywna kampania w kanale Digital. Zaplanowano też działania PR oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.
Informacje o produktach:
MINIczekolada Advocat to MINI przekąska wypełniona kremowym nadzieniem o smaku likieru adwokat. Choco to propozycja dla miłośników intensywnie czekoladowych smaków. MINIczekolada Krówkowa po brzegi wypełniona jest słodkim krówkowym nadzieniem, a Toffi łączy kruchość mlecznej czekolady oraz delikatnego karmelkowego wnętrza. MINIczekolada z Wawelu Big Milk to połączenie mleczno-śmietankowego nadzienia o smaku inspirowanym lodami Big Milk i delikatnie gorzkiej czekolady. W M!ocno Orzechowej znajdziemy natomiast wyraziste nadzienie orzechowe z solonymi orzeszkami. Słynna nadziewana MINIczekoladka Danusia, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze oblane czekoladą Wawel.
MINIczekolady, podobnie jak wszystkie produkty z Wawelu powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników - do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca, a w składzie produktów nie ma barwników, sztucznych aromatów czy emulgatora E476.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.