Komunikaty PR

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

2021-02-11  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna.

Od 15 lutego do 16 maja na miłośników słodkości w wersji MINI czeka “Konkurs Dobrze Nadziany”. Co tydzień do wygrania są trzy nagrody po 500 zł, co miesiąc trzy odkurzacze automatyczne Xiaomi, natomiast nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zasady konkursu są proste - wystarczy kupić MINIczekoladę Wawel, zarejestrować paragon i dokończyć zdanie: “Smak MINIczekolad Wawel lubię za…”. Więcej informacji i regulamin konkursowy znaleźć można na stronie: www.konkurswawel.pl.

MINIczekolady to szeroka gama produktów, którą proponuje konsumentom marka Wawel. W portfolio dostępne są: MINIczekolada Advocat (47g), Choco (48g), Krówkowa (48g), Toffi (49g), Big Milk (45g) i M!ocno Orzechowa (44g) oraz Danusia Klasyczna (38g). Wszystkie produkty łączą wyraziste w smaku nadzienie z oryginalną czekoladą Wawel. Każda z MINIczekolad sprawdzi się zarówno w czasie słodkiej przerwy na kawę, w pracy, w drodze, podczas zabawy na podwórku oraz jako nagroda za każdy MINI sukces.

Promocję wspiera dodatkowo intensywna kampania w kanale Digital. Zaplanowano też działania PR oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Informacje o produktach:

MINIczekolada Advocat to MINI przekąska wypełniona kremowym nadzieniem o smaku likieru adwokat. Choco to propozycja dla miłośników intensywnie czekoladowych smaków. MINIczekolada Krówkowa po brzegi wypełniona jest słodkim krówkowym nadzieniem, a Toffi łączy kruchość mlecznej czekolady oraz delikatnego karmelkowego wnętrza. MINIczekolada z Wawelu Big Milk to połączenie mleczno-śmietankowego nadzienia o smaku inspirowanym lodami Big Milk i delikatnie gorzkiej czekolady. W M!ocno Orzechowej znajdziemy natomiast wyraziste nadzienie orzechowe z solonymi orzeszkami. Słynna nadziewana MINIczekoladka Danusia, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze oblane czekoladą Wawel.

MINIczekolady, podobnie jak wszystkie produkty z Wawelu powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników - do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca, a w składzie produktów nie ma barwników, sztucznych aromatów czy emulgatora E476.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.