Komunikaty PR

MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce

2020-11-27  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy spożywcze”, a kapituła doceniła ją za konsekwentny rozwój mimo pandemii i debiut na rynku e-commerce. Złote Laury to wyróżnienia dla przedsiębiorstw, które odnosząc sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa.

– Dziękuję kapitule nagrody Złote Laury „Super Biznesu” za docenienie, już po raz drugi,  Grupy MLEKOVITA. To dla nas duży zaszczyt i potwierdzenie, że wysiłek, który wkładamy na co dzień w to, by w polskich domach nie zabrakło polskich wyrobów mleczarskich, jest nie tylko zauważony, ale i nagrodzony – powiedział Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński, odbierając nagrodę podczas wirtualnej gali. – W panującej obecnie sytuacji naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom, ale również klientom – dlatego w naszej strategii, obok szerokiej obecności i dostępności produktów na rynku krajowym i zagranicznym, postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży – dwóch sklepów internetowych sba.com.pl – z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), oraz mlekovitka.pl z ofertą najwyższej jakości produktów mleczarskich oraz asortymentu z kategorii FMCG. Co roku wprowadzamy na rynek nowy asortyment produktów – w tym roku, jako pierwsi w Polsce, rozpoczęliśmy produkcję batoników z twarożku w polewie czekoladowej – MiaMu. Wprowadzamy również nową kategorię dań gotowych – BISTRO minutka – paluszki serowe w panierce. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby klientów stawiamy na 1. miejscu. Nadal chcemy rozwijać się dynamicznie, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów – dodał Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński.

Laudację na cześć MLEKOVITY wygłosił prezes Business Centre Club, Marek Goliszewski, który podkreślił, że mimo trwającej epidemii firma osiąga w tym roku imponujące wyniki finansowe oraz odważnie inwestuje w swój rozwój. Podkreślił, jak szeroki asortyment produktów MLEKOVITA codziennie dostarcza do sklepów w kraju i poza jego granicami, będąc stabilnym pracodawcą dla 5 tysięcy pracowników oraz odbiorcą surowca od 15 tysięcy rolników. Wskazał również na znakomite wyniki firmy: rekordowe przychody, eksport, który zwiększył się o 33%, sięgając 1 mld zł, czy inwestycje, na które wydatki w tym roku MLEKOVITA zaplanowała na poziomie 100 mln zł. – Mlekovita inwestuje (…) także w sklepy internetowe, które pozwolą nam, konsumentom mieć towar bez konieczności wychodzenia z domu. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że Mlekovita i twórca jej sukcesu, Dariusz Sapiński, są liderami nie tylko w Polsce, ale w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Marek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Kapituła złożona z przedstawicieli magazynu dla przedsiębiorców „Super Biznes" już po raz siódmy nagrodziła firmy, które odnoszą sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa. W tym roku członkowie kapituły mieli wyjątkowo trudne zadanie, gdyż w dobie pandemii wszyscy polscy przedsiębiorcy robią, co w ich mocy, by utrzymać swoje biznesy i miejsca pracy.

Złot Laur „Super Biznesu” to prestiżowa nagroda przyznawana osobom, instytucjom i przedsiębiorstwom za działalność przynoszącą szczególne korzyści polskiej gospodarce. Została ona stworzona w 2014 roku z okazji 25-lecia wolności gospodarczej Polski i 10-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt

W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.

Prawo

Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania

Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.

DlaWas.info

Transport

Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar

Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.