Komunikaty PR

MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce

2020-11-27  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy spożywcze”, a kapituła doceniła ją za konsekwentny rozwój mimo pandemii i debiut na rynku e-commerce. Złote Laury to wyróżnienia dla przedsiębiorstw, które odnosząc sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa.

– Dziękuję kapitule nagrody Złote Laury „Super Biznesu” za docenienie, już po raz drugi,  Grupy MLEKOVITA. To dla nas duży zaszczyt i potwierdzenie, że wysiłek, który wkładamy na co dzień w to, by w polskich domach nie zabrakło polskich wyrobów mleczarskich, jest nie tylko zauważony, ale i nagrodzony – powiedział Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński, odbierając nagrodę podczas wirtualnej gali. – W panującej obecnie sytuacji naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom, ale również klientom – dlatego w naszej strategii, obok szerokiej obecności i dostępności produktów na rynku krajowym i zagranicznym, postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży – dwóch sklepów internetowych sba.com.pl – z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), oraz mlekovitka.pl z ofertą najwyższej jakości produktów mleczarskich oraz asortymentu z kategorii FMCG. Co roku wprowadzamy na rynek nowy asortyment produktów – w tym roku, jako pierwsi w Polsce, rozpoczęliśmy produkcję batoników z twarożku w polewie czekoladowej – MiaMu. Wprowadzamy również nową kategorię dań gotowych – BISTRO minutka – paluszki serowe w panierce. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby klientów stawiamy na 1. miejscu. Nadal chcemy rozwijać się dynamicznie, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów – dodał Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński.

Laudację na cześć MLEKOVITY wygłosił prezes Business Centre Club, Marek Goliszewski, który podkreślił, że mimo trwającej epidemii firma osiąga w tym roku imponujące wyniki finansowe oraz odważnie inwestuje w swój rozwój. Podkreślił, jak szeroki asortyment produktów MLEKOVITA codziennie dostarcza do sklepów w kraju i poza jego granicami, będąc stabilnym pracodawcą dla 5 tysięcy pracowników oraz odbiorcą surowca od 15 tysięcy rolników. Wskazał również na znakomite wyniki firmy: rekordowe przychody, eksport, który zwiększył się o 33%, sięgając 1 mld zł, czy inwestycje, na które wydatki w tym roku MLEKOVITA zaplanowała na poziomie 100 mln zł. – Mlekovita inwestuje (…) także w sklepy internetowe, które pozwolą nam, konsumentom mieć towar bez konieczności wychodzenia z domu. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że Mlekovita i twórca jej sukcesu, Dariusz Sapiński, są liderami nie tylko w Polsce, ale w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Marek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Kapituła złożona z przedstawicieli magazynu dla przedsiębiorców „Super Biznes" już po raz siódmy nagrodziła firmy, które odnoszą sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa. W tym roku członkowie kapituły mieli wyjątkowo trudne zadanie, gdyż w dobie pandemii wszyscy polscy przedsiębiorcy robią, co w ich mocy, by utrzymać swoje biznesy i miejsca pracy.

Złot Laur „Super Biznesu” to prestiżowa nagroda przyznawana osobom, instytucjom i przedsiębiorstwom za działalność przynoszącą szczególne korzyści polskiej gospodarce. Została ona stworzona w 2014 roku z okazji 25-lecia wolności gospodarczej Polski i 10-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.