MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce
Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy spożywcze”, a kapituła doceniła ją za konsekwentny rozwój mimo pandemii i debiut na rynku e-commerce. Złote Laury to wyróżnienia dla przedsiębiorstw, które odnosząc sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa.
– Dziękuję kapitule nagrody Złote Laury „Super Biznesu” za docenienie, już po raz drugi, Grupy MLEKOVITA. To dla nas duży zaszczyt i potwierdzenie, że wysiłek, który wkładamy na co dzień w to, by w polskich domach nie zabrakło polskich wyrobów mleczarskich, jest nie tylko zauważony, ale i nagrodzony – powiedział Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński, odbierając nagrodę podczas wirtualnej gali. – W panującej obecnie sytuacji naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom, ale również klientom – dlatego w naszej strategii, obok szerokiej obecności i dostępności produktów na rynku krajowym i zagranicznym, postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży – dwóch sklepów internetowych sba.com.pl – z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), oraz mlekovitka.pl z ofertą najwyższej jakości produktów mleczarskich oraz asortymentu z kategorii FMCG. Co roku wprowadzamy na rynek nowy asortyment produktów – w tym roku, jako pierwsi w Polsce, rozpoczęliśmy produkcję batoników z twarożku w polewie czekoladowej – MiaMu. Wprowadzamy również nową kategorię dań gotowych – BISTRO minutka – paluszki serowe w panierce. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby klientów stawiamy na 1. miejscu. Nadal chcemy rozwijać się dynamicznie, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów – dodał Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński.
Laudację na cześć MLEKOVITY wygłosił prezes Business Centre Club, Marek Goliszewski, który podkreślił, że mimo trwającej epidemii firma osiąga w tym roku imponujące wyniki finansowe oraz odważnie inwestuje w swój rozwój. Podkreślił, jak szeroki asortyment produktów MLEKOVITA codziennie dostarcza do sklepów w kraju i poza jego granicami, będąc stabilnym pracodawcą dla 5 tysięcy pracowników oraz odbiorcą surowca od 15 tysięcy rolników. Wskazał również na znakomite wyniki firmy: rekordowe przychody, eksport, który zwiększył się o 33%, sięgając 1 mld zł, czy inwestycje, na które wydatki w tym roku MLEKOVITA zaplanowała na poziomie 100 mln zł. – Mlekovita inwestuje (…) także w sklepy internetowe, które pozwolą nam, konsumentom mieć towar bez konieczności wychodzenia z domu. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że Mlekovita i twórca jej sukcesu, Dariusz Sapiński, są liderami nie tylko w Polsce, ale w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Marek Goliszewski, prezes Business Centre Club.
Kapituła złożona z przedstawicieli magazynu dla przedsiębiorców „Super Biznes" już po raz siódmy nagrodziła firmy, które odnoszą sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa. W tym roku członkowie kapituły mieli wyjątkowo trudne zadanie, gdyż w dobie pandemii wszyscy polscy przedsiębiorcy robią, co w ich mocy, by utrzymać swoje biznesy i miejsca pracy.
Złot Laur „Super Biznesu” to prestiżowa nagroda przyznawana osobom, instytucjom i przedsiębiorstwom za działalność przynoszącą szczególne korzyści polskiej gospodarce. Została ona stworzona w 2014 roku z okazji 25-lecia wolności gospodarczej Polski i 10-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.