Komunikaty PR

MLEKOVITA Najlepszą Polską Marką 2020

2020-10-14  |  09:00
Biuro prasowe

MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, jako jedyna z tej branży znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020”.

Każdego dnia w 20 zakładach produkcyjnych MLEKOVITY przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 tysięcy polskich rolników. 5 tysięcy wykwalifikowanych pracowników dba o najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 180 liniach produkcyjnych. Ponad 1000 mlecznych smakowitości, produkowanych przez MLEKOVITĘ, znanych jest nie tylko w polskich domach, ale również w 167 krajach świata, do których są one eksportowane.

Magazyn „Home&Market” zaprezentował na łamach październikowego numeru listę marek najbardziej kojarzonych z polskością. W tym wąskim gronie znalazła się MLEKOVITA – firma ze 100% polskim kapitałem, stworzona od podstaw, która skutecznie umacnia swoją pozycję lidera branży mleczarskiej nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. 

MLEKOVITA, jako dobrze rozpoznawalna marka oparta na komunikacie: „polska”, już od ponad 90 lat zdobywa zaufanie klientów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie – największy wybór nabiału w Polsce i w Europiemówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Zawsze podkreślam polskość MLEKOVITY – że jesteśmy polską spółdzielnią, która z polskiego mleka, dostarczanego przez polskich rolników, produkuje polskie wyroby mleczarskie. A polskie wyroby to przecież produkty najwyższej jakości i dzięki niej zdobywamy serca i podniebienia konsumentów w kraju i za granicą. Tym bardziej cieszy tzw. moda na polskość i rosnąca świadomość konsumentów – dodaje.

Mimo zawirowań na rynku związanych z pandemią Covid-19, MLEKOVITA notuje  znakomite wyniki. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln l mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła i 10 tys. ton proszków mlecznych. Przychody firmy za trzy kwartały tego roku wyniosły ponad 4 mld zł, a wartość sprzedaży eksportowej wzrosła w tym czasie aż o 33% w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Sokołów partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem Biuro prasowe
2021-01-14 | 13:00

Sokołów partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem

Gospodarzem najbliższego etapu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich będzie stolica polskich Tatr. Do Zakopanego przyjadą czołowi zawodnicy tegorocznej rywalizacji, by zmierzyć się na
Przemysł spożywczy Catering dietetyczny zyskuje mimo pandemii
2021-01-13 | 05:55

Catering dietetyczny zyskuje mimo pandemii

Rynek tzw. diety pudełkowej ma coraz większy udział w segmencie spożywczym i na rynku e-commerce. Jednym z największych graczy w Polsce jest firma Kukuła Healthy Food, która w 2020
Przemysł spożywczy Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go
2021-01-12 | 15:25

Costa Coffee nie marnuje! Sieć dołącza wszystkie kawiarnie do Too Good To Go

Po niemal roku od rozpoczęcia współpracy nadszedł długo wyczekiwany moment dla Pogromców Marnowania Jedzenia, Costa Coffee i Too Good To Go. Dzięki aplikacji uratujecie pyszne

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Dostawy szczepionek do państw UE ruszą pełną parą w II kwartale. Wtedy może pojawić się problem z wydolnością systemu szczepień

Komisja Europejska zakontraktowała do tej pory w sumie 2,3 mld dawek szczepionek na COVID-19 od sześciu firm farmaceutycznych. Jeżeli rozmowy z dwoma kolejnymi zakończą się podpisaniem umów, ta liczba jeszcze wzrośnie. – UE już w tej chwili ma dużo więcej dawek, niż sama potrzebuje – mówi dyrektor Przedstawicielstwa KE w Polsce, dr Marek Prawda. Dostawy mają ruszyć w pełni w II kwartale br., ale niektóre kraje się niecierpliwią i prowadzą z producentami indywidualne rozmowy dotyczące zakupu dodatkowych szczepionek. Jak podkreśla ekspert, te negocjacje nie mogą w żaden sposób ograniczać wywiązywania się z dostaw  w ramach unijnego programu.

Problemy społeczne

Na Podhalu kryzys z branży turystycznej rozlewa się na inne branże. Część przedsiębiorców zamierza działać mimo obostrzeń

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40 proc. turystów mniej niż przed rokiem, a największą bolączką jest zamknięcie turystyki w sezonie zimowym. Rządowe tarcze nie obejmą wszystkich poszkodowanych, co powoduje, że kryzys zaczyna się już rozlewać na inne branże. – Doszliśmy do takiego momentu, gdzie jest tylko frustracja, bunt i nieposłuszeństwo. Może się okazać, że faktycznie część biznesów otworzy się mimo obostrzeń – mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Finanse

Fundusze liczą na okazje do inwestowania w branżach dotkniętych kryzysem. Ich aktywność rośnie, ale prawie połowa spodziewa się mniejszych budżetów na inwestycje

90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację. 66 proc. określą ją jako stabilną, a 24 proc. spodziewa się poprawy – wynika z badania „Barometr branży Private Equity i Venture Capital”. W 2021 rok wchodzą z ostrożnym optymizmem. – Inwestorzy oceniają, że ten rok będzie szansą na zakup spółek po dobrych cenach, które zostały skorygowane podczas pandemii, albo na sprzedaż firm, które nie zostały dotknięte kryzysem – informuje Piotr Dalak z JP Weber, współautor raportu.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.