MLEKOVITA Najlepszą Polską Marką 2020
MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, jako jedyna z tej branży znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020”.
Każdego dnia w 20 zakładach produkcyjnych MLEKOVITY przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 tysięcy polskich rolników. 5 tysięcy wykwalifikowanych pracowników dba o najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 180 liniach produkcyjnych. Ponad 1000 mlecznych smakowitości, produkowanych przez MLEKOVITĘ, znanych jest nie tylko w polskich domach, ale również w 167 krajach świata, do których są one eksportowane.
Magazyn „Home&Market” zaprezentował na łamach październikowego numeru listę marek najbardziej kojarzonych z polskością. W tym wąskim gronie znalazła się MLEKOVITA – firma ze 100% polskim kapitałem, stworzona od podstaw, która skutecznie umacnia swoją pozycję lidera branży mleczarskiej nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.
– MLEKOVITA, jako dobrze rozpoznawalna marka oparta na komunikacie: „polska”, już od ponad 90 lat zdobywa zaufanie klientów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie – największy wybór nabiału w Polsce i w Europie – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Zawsze podkreślam polskość MLEKOVITY – że jesteśmy polską spółdzielnią, która z polskiego mleka, dostarczanego przez polskich rolników, produkuje polskie wyroby mleczarskie. A polskie wyroby to przecież produkty najwyższej jakości i dzięki niej zdobywamy serca i podniebienia konsumentów w kraju i za granicą. Tym bardziej cieszy tzw. moda na polskość i rosnąca świadomość konsumentów – dodaje.
Mimo zawirowań na rynku związanych z pandemią Covid-19, MLEKOVITA notuje znakomite wyniki. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln l mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła i 10 tys. ton proszków mlecznych. Przychody firmy za trzy kwartały tego roku wyniosły ponad 4 mld zł, a wartość sprzedaży eksportowej wzrosła w tym czasie aż o 33% w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.