Komunikaty PR

Mobilna Pączkownia na 10m2 – słodki koncept, który się sprawdził!

2021-02-01  |  17:00
Biuro prasowe

 

Dlaczego pączki?

Paczkownia to marka rodzinna która powstała z miłości do … naszej babci, a właściwie do wspomnień związanych z czarami odprawianymi w babcinej kuchni. Jej pączki to słodkie arcydzieło, któremu nikt nie może się oprzeć - również nasi Klienci. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia.

Od kiedy jest dostępna franczyza Pączkowni?

Oferta franczyzy jest dostępna od października 2020 roku. Do rozwoju w tym formacie skłoniły nas liczne pytania o możliwość współpracy od osób zainteresowanych otwarciem mobilnej Pączkowni.

Są jakieś wymagania, które musi spełnić potencjalny franczyzobiorca?

Doświadczenie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego nie jest konieczne, ponieważ zapewniamy know-how, szkolenia, pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na każdym etapie funkcjonowania. Oczywiście jak każdy biznes i ten wymaga inwestycji finansowej, jednak zwrot z inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach. Posiadamy dostęp do atrakcyjnych lokalizacji i udzielamy pomocy w znalezieniu najlepszego miejsca na biznes.

Jakie są kierunki rozwoju franczyzy?

Obecnie rozwijamy naszą markę i szukamy Partnerów, którzy chcieliby się rozwijać razem z nami. Jesteśmy już w kilku miastach w Polsce, a w tym roku otworzyliśmy pierwszy punkt w Niemczech. Nasze lokale sprawdzą się również w mniejszych miastach tym bardziej, że będziemy udzielać wyłączności terytorialnej.


Czy franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w pozyskaniu finansowania? Po jakim okresie działalności można się spodziewać zwrotu poniesionych kosztów?


Przewidywany zwrot inwestycji to już około 3miesiące. Współpracujemy ze sprawdzonymi i godnymi zaufania instytucjami finansowymi, które pomagają w uzyskaniu finansowania w każdej formie kredytu, leasingu czy środków z Unii Europejskiej.

Jaki jest idealny profil kandydata na franczyzobiorcę?

Nie trzeba mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, ponieważ my zapewniamy większość produktów. Mile widziane jest doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i prowadzeniu swojej firmy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.