Mobilna Pączkownia na 10m2 – słodki koncept, który się sprawdził!
Dlaczego pączki?
Paczkownia to marka rodzinna która powstała z miłości do … naszej babci, a właściwie do wspomnień związanych z czarami odprawianymi w babcinej kuchni. Jej pączki to słodkie arcydzieło, któremu nikt nie może się oprzeć - również nasi Klienci. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia.
Od kiedy jest dostępna franczyza Pączkowni?
Oferta franczyzy jest dostępna od października 2020 roku. Do rozwoju w tym formacie skłoniły nas liczne pytania o możliwość współpracy od osób zainteresowanych otwarciem mobilnej Pączkowni.
Są jakieś wymagania, które musi spełnić potencjalny franczyzobiorca?
Doświadczenie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego nie jest konieczne, ponieważ zapewniamy know-how, szkolenia, pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na każdym etapie funkcjonowania. Oczywiście jak każdy biznes i ten wymaga inwestycji finansowej, jednak zwrot z inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach. Posiadamy dostęp do atrakcyjnych lokalizacji i udzielamy pomocy w znalezieniu najlepszego miejsca na biznes.
Jakie są kierunki rozwoju franczyzy?
Obecnie rozwijamy naszą markę i szukamy Partnerów, którzy chcieliby się rozwijać razem z nami. Jesteśmy już w kilku miastach w Polsce, a w tym roku otworzyliśmy pierwszy punkt w Niemczech. Nasze lokale sprawdzą się również w mniejszych miastach tym bardziej, że będziemy udzielać wyłączności terytorialnej.
Czy franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w pozyskaniu finansowania? Po jakim okresie działalności można się spodziewać zwrotu poniesionych kosztów?
Przewidywany zwrot inwestycji to już około 3miesiące. Współpracujemy ze sprawdzonymi i godnymi zaufania instytucjami finansowymi, które pomagają w uzyskaniu finansowania w każdej formie kredytu, leasingu czy środków z Unii Europejskiej.
Jaki jest idealny profil kandydata na franczyzobiorcę?
Nie trzeba mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, ponieważ my zapewniamy większość produktów. Mile widziane jest doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i prowadzeniu swojej firmy.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.