Mobilna Pączkownia na 10m2 – słodki koncept, który się sprawdził!
Dlaczego pączki?
Paczkownia to marka rodzinna która powstała z miłości do … naszej babci, a właściwie do wspomnień związanych z czarami odprawianymi w babcinej kuchni. Jej pączki to słodkie arcydzieło, któremu nikt nie może się oprzeć - również nasi Klienci. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia.
Od kiedy jest dostępna franczyza Pączkowni?
Oferta franczyzy jest dostępna od października 2020 roku. Do rozwoju w tym formacie skłoniły nas liczne pytania o możliwość współpracy od osób zainteresowanych otwarciem mobilnej Pączkowni.
Są jakieś wymagania, które musi spełnić potencjalny franczyzobiorca?
Doświadczenie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego nie jest konieczne, ponieważ zapewniamy know-how, szkolenia, pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na każdym etapie funkcjonowania. Oczywiście jak każdy biznes i ten wymaga inwestycji finansowej, jednak zwrot z inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach. Posiadamy dostęp do atrakcyjnych lokalizacji i udzielamy pomocy w znalezieniu najlepszego miejsca na biznes.
Jakie są kierunki rozwoju franczyzy?
Obecnie rozwijamy naszą markę i szukamy Partnerów, którzy chcieliby się rozwijać razem z nami. Jesteśmy już w kilku miastach w Polsce, a w tym roku otworzyliśmy pierwszy punkt w Niemczech. Nasze lokale sprawdzą się również w mniejszych miastach tym bardziej, że będziemy udzielać wyłączności terytorialnej.
Czy franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w pozyskaniu finansowania? Po jakim okresie działalności można się spodziewać zwrotu poniesionych kosztów?
Przewidywany zwrot inwestycji to już około 3miesiące. Współpracujemy ze sprawdzonymi i godnymi zaufania instytucjami finansowymi, które pomagają w uzyskaniu finansowania w każdej formie kredytu, leasingu czy środków z Unii Europejskiej.
Jaki jest idealny profil kandydata na franczyzobiorcę?
Nie trzeba mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, ponieważ my zapewniamy większość produktów. Mile widziane jest doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i prowadzeniu swojej firmy.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.