Komunikaty PR

Mobilna Pączkownia na 10m2 – słodki koncept, który się sprawdził!

2021-02-01  |  17:00
Biuro prasowe

 

Dlaczego pączki?

Paczkownia to marka rodzinna która powstała z miłości do … naszej babci, a właściwie do wspomnień związanych z czarami odprawianymi w babcinej kuchni. Jej pączki to słodkie arcydzieło, któremu nikt nie może się oprzeć - również nasi Klienci. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia.

Od kiedy jest dostępna franczyza Pączkowni?

Oferta franczyzy jest dostępna od października 2020 roku. Do rozwoju w tym formacie skłoniły nas liczne pytania o możliwość współpracy od osób zainteresowanych otwarciem mobilnej Pączkowni.

Są jakieś wymagania, które musi spełnić potencjalny franczyzobiorca?

Doświadczenie w prowadzeniu lokalu gastronomicznego nie jest konieczne, ponieważ zapewniamy know-how, szkolenia, pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na każdym etapie funkcjonowania. Oczywiście jak każdy biznes i ten wymaga inwestycji finansowej, jednak zwrot z inwestycji następuje średnio po trzech miesiącach. Posiadamy dostęp do atrakcyjnych lokalizacji i udzielamy pomocy w znalezieniu najlepszego miejsca na biznes.

Jakie są kierunki rozwoju franczyzy?

Obecnie rozwijamy naszą markę i szukamy Partnerów, którzy chcieliby się rozwijać razem z nami. Jesteśmy już w kilku miastach w Polsce, a w tym roku otworzyliśmy pierwszy punkt w Niemczech. Nasze lokale sprawdzą się również w mniejszych miastach tym bardziej, że będziemy udzielać wyłączności terytorialnej.


Czy franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w pozyskaniu finansowania? Po jakim okresie działalności można się spodziewać zwrotu poniesionych kosztów?


Przewidywany zwrot inwestycji to już około 3miesiące. Współpracujemy ze sprawdzonymi i godnymi zaufania instytucjami finansowymi, które pomagają w uzyskaniu finansowania w każdej formie kredytu, leasingu czy środków z Unii Europejskiej.

Jaki jest idealny profil kandydata na franczyzobiorcę?

Nie trzeba mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, ponieważ my zapewniamy większość produktów. Mile widziane jest doświadczenie w zarządzaniu ludźmi i prowadzeniu swojej firmy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.