Naturalnie bliżej konsumenta
W komunikacji marketingowej marek spożywczych, efektywnym narzędziem, przyciągającym świadomą uwagę konsumenta, jest inspirujący, angażujący content kulinarny. Bonduelle – warzywny ekspert od pokoleń, działa na tym polu bardzo aktywnie, prowadząc i rozwijając serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są praktyczną pomocą dla wszystkich gotujących w domu. W serwisie jest już dostępnych ponad 1000 przepisów, a jego formuła została odświeżona.
Skuteczna strategia komunikacji musi uwzględniać aktualne i naturalne potrzeby odbiorców. W przypadku produktów spożywczych, taką potrzebą jest atrakcyjny content kulinarny. Większość Polaków regularnie gotuje w domu, z czego wynika ogromne zapotrzebowanie na proste i różnorodne przepisy. Jak podaje agencja Lafudu, ponad 90% gotujących osób świadomie poszukuje inspiracji w Internecie. W samej tylko wyszukiwarce Google miesięczna, średnia liczba zapytań polskich internautów o pomysły na dania osiąga co najmniej 40 milionów. – Nasza marka jest zawsze blisko konsumentów, dlatego dostarczamy im treści, których sami aktywnie poszukują – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor ds. Marketingu w Bonduelle Polska. – Serwis Warzywne Inspiracje stanowi użyteczną pomoc, przydatną dla każdego, kto podejmuje się domowego gotowania. To content o dużej wartości dla odbiorców, gdyż ściśle odpowiada ich naturalnym oczekiwaniom. Ma formę angażującą, inspirującą. Produkty są tu umieszczone w praktycznym kontekście, z pomysłem i określonym sposobem użycia.
Nowa odsłona serwisu
Serwis Warzywne Inspiracje jest prowadzony przez Bonduelle we współpracy ze stałym gronem blogerów kulinarnych. Jest odwiedzany ponad 3 mln razy w ciągu roku.- Wielką satysfakcję daje nam rosnąca popularność serwisu, jak również przekroczenie magicznej liczby tysiąca przepisów w nim zamieszczonych – podkreśla Anna Telakowiec. Przepisy z serwisu wspierają komunikację marki w innych kanałach digital: na Facebooku oraz w aplikacji przepisowej Fooder.
Teraz serwis jest dostępny w nowej odsłonie. Został odświeżony wizualnie, dodane też zostały kolejne sekcje, pozwalające prezentować dania w różnorodnych kontekstach. Stworzona również została sekcja z poradami, umożliwiająca prezentację treści edukacyjnych dla konsumentów.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.