Komunikaty PR

Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020

2020-11-20  |  12:22
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020

Aż dwie marki Nestlé Polska zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji Effie Awards. 

W ramach kategorii Launch / Relaunch WINIARY otrzymały srebrne wyróżnienie za kampanię „Bez czekania”. Kampanii „Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie” przyznano brązową statuetkę w tej samej kategorii. 

Kampania „Bez czekania” WINIARY wprowadziła na rynek nowy bulion w słoiczku, podkreślając jego najważniejszy atrybut – esencjonalny smak osiągnięty dzięki długiemu gotowaniu wywaru. Kampania zrealizowana została przez agencje Publicis oraz Wavemaker.

Kampanię Nałęczowianki „Miej w sobie pragnienie”, towarzyszącą rewolucyjnemu rebrandingowi marki, opracowały agencje Przestrzeń oraz Wavemaker. Nagrodzona kreacja afirmuje aktywną postawę względem życia, w którym pragnienie przedstawione jest także symbolicznie – jako pozytywna siła dająca motywację do działania.

Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Jorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Marki Nestlé wielokrotnie były wyróżniane statuetkami konkursu m.in. za kampanię Maggi „Daj się zaskoczyć” czy WINIARY „Misja Kaszotto”. W ubiegłym roku Nestlé Polska znalazło się w gronie „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland”, które jury doceniło za  najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Kontakt:

Edyta Iroko                Tel.: +48 600 204 870      edyta.iroko@pl.nestle.com

Joanna Szpatowicz   Tel.: +48 600 204 159      joanna.szpatowicz@pl.nestle.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.