Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Aż dwie marki Nestlé Polska zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji Effie Awards.
W ramach kategorii Launch / Relaunch WINIARY otrzymały srebrne wyróżnienie za kampanię „Bez czekania”. Kampanii „Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie” przyznano brązową statuetkę w tej samej kategorii.
Kampania „Bez czekania” WINIARY wprowadziła na rynek nowy bulion w słoiczku, podkreślając jego najważniejszy atrybut – esencjonalny smak osiągnięty dzięki długiemu gotowaniu wywaru. Kampania zrealizowana została przez agencje Publicis oraz Wavemaker.
Kampanię Nałęczowianki „Miej w sobie pragnienie”, towarzyszącą rewolucyjnemu rebrandingowi marki, opracowały agencje Przestrzeń oraz Wavemaker. Nagrodzona kreacja afirmuje aktywną postawę względem życia, w którym pragnienie przedstawione jest także symbolicznie – jako pozytywna siła dająca motywację do działania.
Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Jorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Marki Nestlé wielokrotnie były wyróżniane statuetkami konkursu m.in. za kampanię Maggi „Daj się zaskoczyć” czy WINIARY „Misja Kaszotto”. W ubiegłym roku Nestlé Polska znalazło się w gronie „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland”, które jury doceniło za najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt:
Edyta Iroko Tel.: +48 600 204 870 edyta.iroko@pl.nestle.com
Joanna Szpatowicz Tel.: +48 600 204 159 joanna.szpatowicz@pl.nestle.com

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.