Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee
20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką.
W nowym zimowym menu Costa Coffee znajdziemy nie tylko swoje ulubione, standardowe smaki, ale także przepyszną nowość - kawę Salted Caramel Latte - idealną propozycję dla wszystkich fanów karmelowych smaków. Ta deserowa opcja w typie latte macchiato to nowoczesny twist na temat słonego karmelu. Dostarczy wszystkim miłośnikom kawy zrównoważonego i delikatnego smaku, dzięki czemu idealnie skomponuje się z maślanym croissantem lub ciastkiem francuskim.
W ofercie zimowej zaskoczy nas również idealna propozycja na pożywny lunch - Foccacia z kaczką – soczyste i kruche mięso zostało tutaj sparowane z pieczonymi jabłkami i żurawiną, a wszystko to na pierzynce z pysznego pomidorowego pesto. Ta potrawa tworzy genialną fuzję kuchni polskiej i włoskiej, dodając energii na cały dzień. Dla wegetarian Costa Coffee przygotowała równie pożywną i chrupiącą Foccacię z serkiem halloumi, który doskonale komponuje się z grillowanymi warzywami oraz pesto pomidorowym. Z kolei dla fanów sałatek w słoikach, idealnym wyborem będzie odżywcza sałatka z tuńczykiem, jajkiem, ciecierzycą oraz szpinakiem lub ciekawa propozycja z kurczakiem balsamico z ryżem basmati, świeżą miętą oraz sosem mango z pikantną nutką chilli.
Każdy miłośnik słodkości będzie natomiast zachwycony czekoladowym ciastem W-Z – ten deserowy klasyk oczaruje każdego swoją lekkością i głębią smaku. Dla tych, którzy wolą smaki korzenne, Costa Coffee przygotowała przepyszny Piernik przekładany marmoladą wieloowocową.
Początek roku niesie za sobą nowości do odkrycia – sieć kawiarni Costa Coffee zachęca do próbowania nowych smaków dostępnych na wynos w kawiarniach oraz do składania zamówień w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.