Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee
20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką.
W nowym zimowym menu Costa Coffee znajdziemy nie tylko swoje ulubione, standardowe smaki, ale także przepyszną nowość - kawę Salted Caramel Latte - idealną propozycję dla wszystkich fanów karmelowych smaków. Ta deserowa opcja w typie latte macchiato to nowoczesny twist na temat słonego karmelu. Dostarczy wszystkim miłośnikom kawy zrównoważonego i delikatnego smaku, dzięki czemu idealnie skomponuje się z maślanym croissantem lub ciastkiem francuskim.
W ofercie zimowej zaskoczy nas również idealna propozycja na pożywny lunch - Foccacia z kaczką – soczyste i kruche mięso zostało tutaj sparowane z pieczonymi jabłkami i żurawiną, a wszystko to na pierzynce z pysznego pomidorowego pesto. Ta potrawa tworzy genialną fuzję kuchni polskiej i włoskiej, dodając energii na cały dzień. Dla wegetarian Costa Coffee przygotowała równie pożywną i chrupiącą Foccacię z serkiem halloumi, który doskonale komponuje się z grillowanymi warzywami oraz pesto pomidorowym. Z kolei dla fanów sałatek w słoikach, idealnym wyborem będzie odżywcza sałatka z tuńczykiem, jajkiem, ciecierzycą oraz szpinakiem lub ciekawa propozycja z kurczakiem balsamico z ryżem basmati, świeżą miętą oraz sosem mango z pikantną nutką chilli.
Każdy miłośnik słodkości będzie natomiast zachwycony czekoladowym ciastem W-Z – ten deserowy klasyk oczaruje każdego swoją lekkością i głębią smaku. Dla tych, którzy wolą smaki korzenne, Costa Coffee przygotowała przepyszny Piernik przekładany marmoladą wieloowocową.
Początek roku niesie za sobą nowości do odkrycia – sieć kawiarni Costa Coffee zachęca do próbowania nowych smaków dostępnych na wynos w kawiarniach oraz do składania zamówień w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.