Nowa, Zimowa Kampania Costa Coffee
20 stycznia Costa Coffee wystartowała z nową Kampanią Zimową. Wśród produktów, o które poszerzyło się menu kawiarni, znajdziemy m.in. deserową kawę Salted Caramel Latte oraz doskonałą propozycję na lunch - Foccacie z kaczką.
W nowym zimowym menu Costa Coffee znajdziemy nie tylko swoje ulubione, standardowe smaki, ale także przepyszną nowość - kawę Salted Caramel Latte - idealną propozycję dla wszystkich fanów karmelowych smaków. Ta deserowa opcja w typie latte macchiato to nowoczesny twist na temat słonego karmelu. Dostarczy wszystkim miłośnikom kawy zrównoważonego i delikatnego smaku, dzięki czemu idealnie skomponuje się z maślanym croissantem lub ciastkiem francuskim.
W ofercie zimowej zaskoczy nas również idealna propozycja na pożywny lunch - Foccacia z kaczką – soczyste i kruche mięso zostało tutaj sparowane z pieczonymi jabłkami i żurawiną, a wszystko to na pierzynce z pysznego pomidorowego pesto. Ta potrawa tworzy genialną fuzję kuchni polskiej i włoskiej, dodając energii na cały dzień. Dla wegetarian Costa Coffee przygotowała równie pożywną i chrupiącą Foccacię z serkiem halloumi, który doskonale komponuje się z grillowanymi warzywami oraz pesto pomidorowym. Z kolei dla fanów sałatek w słoikach, idealnym wyborem będzie odżywcza sałatka z tuńczykiem, jajkiem, ciecierzycą oraz szpinakiem lub ciekawa propozycja z kurczakiem balsamico z ryżem basmati, świeżą miętą oraz sosem mango z pikantną nutką chilli.
Każdy miłośnik słodkości będzie natomiast zachwycony czekoladowym ciastem W-Z – ten deserowy klasyk oczaruje każdego swoją lekkością i głębią smaku. Dla tych, którzy wolą smaki korzenne, Costa Coffee przygotowała przepyszny Piernik przekładany marmoladą wieloowocową.
Początek roku niesie za sobą nowości do odkrycia – sieć kawiarni Costa Coffee zachęca do próbowania nowych smaków dostępnych na wynos w kawiarniach oraz do składania zamówień w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.